Opinie o Radisson Blu Fujairah

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(41 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek wraz ze zwiedzaniem

    LESZEK, RADLIN 03.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel położony o ponad 130 km od Dubaju, co powoduje że dojazd na wycieczki fakultatywne powoduje trochę problemu. Sam hotel lata świetności ma już za sobą i przydałby mu się poważny remont. Na plus należy zaznaczyć piaszczystą plaże, brak walki o leżaki. Wyżywienie all inclusive smaczne lecz trochę monotonne. Sam hotel bardzo czysty, dzienna wymiana pościeli. Pewnym problemem może być iż praktycznie 90% gości to Rosjanie, przez co obsługa myśli że każdy jest rosjaninem.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Boże narodzenie

    JAKUB Piotr, NAWOJOWA GÓRA 29.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Pierwsze spędzone święta za granicą wypadły genialnie, niespodziewane się takie nastroju w Emiratach hotel przygotował fajną kolację nie tylko europejską ściśle pod wigilię na całym świecie na drugi dzień kolędy Mikołaj prezenty no naprawdę podziw,wycieczki fakultywne rainbow robi genialne zawsze ma obsługę na wysokim poziomie polecam dubai w pigułce i panią przewodniczkę chylić czoła polecam każdemu taki wypad

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Opinia o hotelu i wyjeździe

    Arkadiusz, Łódź 06.12.2021

    Cała podróż odbyła się dobrze zorganizowana linie lotnicze rewelacyjne . Hotel czysty zadbany jedzenie urozmaicone każdy coś dla siebie znajdzie . Wycieczki rewelacja pomimo dużych odległości rezydent bardzo sympatyczny pomocny P.Kasia . Cały pobyt oceniam bardzo dobrze .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    61

    Bez szaleństwa

    Jacek J. 14.12.2021

    Bardzo uprzejma obsługa i czystość , to dewiza tego hotelu. Nie mniej 5* bym nie dał. Wybrałem się tam wraz z żoną i dorosłą córką, a tu niespodzianka, pokój nie był przygotowany do pobytu trzech osób , mimo tego, że rezydentka zapewniała , że osobiście "przypilnowała" tematu. Na drugi dzień - na moją własną prośbę - wymieniono mi pokój, i ...druga niespodzianka - znowu brak wyposażenia dla trzeciej osoby. Gości nie było za dużo ( II połowa listopada). Kilkunastu z Polski, kilku z W. Brytanii , sporo z Arabii i sporo Rosjan.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Urlop z Rodziną.

    Grzegorz 08.03.2023

    Hotel znanej sieci Radisson Blu co powinno przełożyć się na jakoś oferty. Niestety tak nie jest, hotel ma już swoje lata świetności za sobą chociaż na czystość nie można narzekać, pokoje i ich wyposażenie są do zaakceptowania. Ogólnie pobyt można uznać za udany, fajna plaża i baseny pozwalające na odpoczynek a byliśmy w sierpniu 2022 roku. Fatalne wyżywienie i restauracja główna, wystrój a właściwie jego brak, a zwłaszcza posiłki to nie na hotel 5 gwiazdkowy nawet na kraj arabski.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Radisson blu Fujairah pobyt 28 kwietnia

    Andrzej, Warszawa 05.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel pięknie położony praktycznie na plaży. Pokoje duże i codziennie sprzątane kazdy z balkonem na morze .Jedzenie dosyć monotonne ale można było coś wybrać. Duzym pozytywnym zaskoczeniem napoje podawane tylko ze szkla lub puszek. Hotel jest raczej dla Rosjan 90% obłożenia to Rosjanie z dziećmi .Animacje raczej tylko dla dzieci i tylko w języku rosyjskim. Baseny duże i czyste. Realnie od lotniska w Dubaju jedzie się 3 godziny. Hotel fajny jeśli chodzi o udogodnienia ale nie jest to 5 gwiazdek. W ofercie powinno byc zaznaczone ze w hotelu przeważnie rosyjscy turyści.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel dla ruskich

    Przemysław 19.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Pobyt w lutym 2025. Hotel sam w sobie jest całkiem dobry, takie 4 gwiazdki. Kilka basenów różnej wielkości i głębokości. Główny basen przy barze podgrzewany. Ładna szeroka plaża, na której zawsze dało znaleźć się leżaki. Piasek z dużą zawartością muszelek i niestety ale i ropy naftowej - często na stopach zostawały czarne plamy o zapachu oleju napędowego. Hotel składa się z 3 budynków. W pierwszym jest recepcja a na 1 piętrze restauracja główna. Obok jest bawialnia dla dzieci z bezpłatnymi automatami do gier. Syn pierwszy raz grał w mortal combrat :). Na parterze bar i miejsce do animacji (głównie ruskie karaoke). W drugim i trzecim budynku są tylko pokoje. Lot z Warszawy trwa 6 godzin. Lądowaliśmy na lotnisku DWC w Dubaju (tańsze lotnisko za miastem). Odprawa trwała ponad godzinę ze względu na to że ZEA skanuje twarze wszystkich przyjezdnych. Transfer z uwagi na szczyt komunikacyjny trwał ponad 4 godziny. Po dotarciu do hotelu zostaliśmy miło przyjęci przez obsługę, która poleciła zostawić rzeczy i skorzystać z kończącej się kolacji. Po posiłku zostaliśmy odprowadzenie do pokoju w 1 budynku. Niestety nie byliśmy z niego zadowoleni ponieważ nasz balkon wychodził bezpośrednio na taras restauracji. Poniżej był plac zabaw i wspomniane wcześniej karaoke po rusku. O świcie obudził nas gwar ptaków które gnieździły się na palmie obok balkonów. Hałas jakby ktoś te ptaki mordował. Poprosiliśmy o zmianę pokoju. Zawieziono nas meleksem do budynku 3, gdzie dostaliśmy mniejszy pokój z bezpośrednim widokiem na morze wprost nad głównym basenem, który był mniej oblegany niż ten przy budynku 1. W każdym pokoju jest duże okno w łazience by osoby przebywające w pokoju mogły obserwować jak reszta rodziny korzysta w toalety :) Jest też roleta :) Jedzenie typowo jak w Turcji czy Egipcie, typowo arabskie, wołowina w sosie pomidorowym i kurczak. Ale ogólnie każdy mógł dla siebie coś znaleźć, oprócz frytek, pizzy i burgerów, tego niestety nie mieli, więc dzieci miały trochę trudniej. Pobyt oceniłbym dużo lepiej. gdyby nie to że 99% gości to ruscy. 20% kobiet, niezależnie od wieku i wagi w stringach. Pijani faceci spaleni na raczka. Dzieciaki krzyczące o każdej porze dnia i nocy. Po pijaku próbowali wszystkim tłumaczyć że są lepsi. Jeden z nich zaczepiał nas i chciał się bić na plaży. Jego rodacy wyraźnie zdegustowani nie reagowali tylko patrzyli. Po zgłoszeniu obsłudze ich zachowania szybko się ulatniali. Z tego powodu przestaliśmy korzystać z głównego baru do końca wyjazdu. Ogólnie pierwszy raz byliśmy w hotelu gdzie na 500 osób innych nacji było może 30. Hotel przystosowany po ruskich. Obsługa mówi w tym języku lepiej niż po angielsku. Planując kolejny wyjazd będę szczegółowo czytał komentarze aby nikt mi nie zespół wyjazdu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    urlop z grupą osób

    Renata, Bydgoszcz 15.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel ok, ale znacznie poniżej oczekiwań co do tej sieci hotelowej. Animacje - prawie ich nie było. Brak zainteresowania ze strony animatorów. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Obsługa na poprawnym poziomie, ale szału nie było. Rezydentka zupełnie nie zorientowana nt. lokalnych atrakcji - wielka szkoda! Opinię wystawiam w imieniu siedmiu osób mających podobne odczucia.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Stan obiektu, przebig i obsługa wycieczki w Dubaju ( była stewardesa lini Emirates)

    Krzysztof, Dąbrowa Górnicza 24.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Opisywałem już stan obiektu jako reklamację, ale osoba rozpatrująca ją Pani Martyna w odpowiedzi na reklamację nie wie o czym mówi, Ja piszę o potarganych siedziskach w restauracji głównej, a pani Martyna odpowiada o standardzie pokoi. Niezaprzeczalnym plusem tego hotelu jest położenie. Moim zdaniem 5*, to naprawdę nie jest., a zużycia eklsploatacyjne jak to nazywa Pani Martyna mają miejsce już od ponad 8 miesięcy i nikt tego nie naprawia i nie wymienia. Reinbow kiedyś, a dziś, zarówno jako biuro podróży, jak i osoby tam pracujące, to przepaść. Nikomu nie będę rekomendował tego biura.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    stare, ale jare 🤷‍♂️

    Jakub Maria, Kalisz 07.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel swoje chwile świetności miał X czasu temu, widać napływ czasu który go dotknął, jednak pokój był przestrzenny, czysto, w każdy dzień wymieniana pościel i ręczniki. Zawsze komplet kosmetyków w łazience + łazienka wyposażona w szczoteczki do zębów oraz pasty 👍🏻 Codziennie również na wyposażeniu nowe butelki z wodą. Stołówka Ok, jedzenie bardzo dobre. Obsługa bardzo miła i pomocna. Niestety w hotelu 90% to Rosjanie który są głośni i posiadają rozwydrzone dzieci... Minusem mała ilość leżaków które Rosjanie zajmowali ręcznikami około 5:30 rano, taki ręcznik potrafił leżeć cały dzień bezczynnie na leżaku 😱 Ogólnie hotel przygotowany pod Rosjan, animacje i obsługa po rosyjsku. Na krótki wypoczynek może być.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem