Opinie o Radisson Blu Fujairah

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(43 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    stare, ale jare 🤷‍♂️

    Jakub Maria, Kalisz 07.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel swoje chwile świetności miał X czasu temu, widać napływ czasu który go dotknął, jednak pokój był przestrzenny, czysto, w każdy dzień wymieniana pościel i ręczniki. Zawsze komplet kosmetyków w łazience + łazienka wyposażona w szczoteczki do zębów oraz pasty 👍🏻 Codziennie również na wyposażeniu nowe butelki z wodą. Stołówka Ok, jedzenie bardzo dobre. Obsługa bardzo miła i pomocna. Niestety w hotelu 90% to Rosjanie który są głośni i posiadają rozwydrzone dzieci... Minusem mała ilość leżaków które Rosjanie zajmowali ręcznikami około 5:30 rano, taki ręcznik potrafił leżeć cały dzień bezczynnie na leżaku 😱 Ogólnie hotel przygotowany pod Rosjan, animacje i obsługa po rosyjsku. Na krótki wypoczynek może być.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nigdy tam więcej nie pojadę

    Marzena, Krasnik 13.12.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Wycieczki super Na koniec wyjazdu nie dostałyśmy wyżywienia ZAPOMNIELI O NAS a zgłaszane było ze wyjazd o 2.00 w nocy Wiczorki masakra!!! muzyka tylko jedna!!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niestety bardzo słabe wakacje

    Michal, Warszawa 24.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Bardzo rzadko piszemy opinie o wyjeździe - nie jesteśmy też specjalnie wymagający. Niestety hotel Radisson Blu Fujairah w ZEA nas mocno zawiódł. Po pierwsze jest to hotel praktycznie WYŁĄCZNIE pod rosyjskich gości i to najniższej możliwej klasy...Po drugie powiedzieć, że hotel lata świetności ma za sobą to bardzo delikatne określenie - pokoje są zdezelowane, klimatyzacja nie działa poprawnie, wentylatory w łazience huczą i są NIEWYŁĄCZALNE - zmieniliśmy pokój ale już na gorszy (zamiast 3ciego 1sze piętro bo nie było innego wyjścia...) - łazienka mocno średnia, woda do kąpieli letnia...ale to jeszcze da się przeżyć - w końcu nie siedzimy w pokoju cały dzień na wyjeździe. Największym rozczarowaniem było jedzenie - koszmarny wybór (chyba tylko pod Rosjan) - na śniadanie kartofle, na obiad kartofle, na kolację kartofle...dramat...Jedzenie codziennie JEDNAKOWE bez najmniejszego urozmaicenia - głównie jakieś słabe sałatki, warzywa moczone w czymś, trochę słodkości, czerstwe pieczywo, wędlina i to słaba tylko na śniadania, ser żółty tylko na śniadania i to znikający błyskawicznie bez donoszenia nowego....na obiad mięsa DOKŁADNIE takie same....twarde, praktycznie niejadalne - doszło to kuriozum kiedy na kolację jadłem czerstwe pieczywo z pomidorem bo NIE BYŁO NIC INNEGO WARTEGO UWAGI. byliśmy wielokrotnie w różnych krajach (w tym arabskich łącznie z Dubajem) i KAŻDY nawet 4* hotel miał codziennie jakieś zmiany, dodatki, kolacje tematyczne itp rzeczy. W Radisson BLU jest to kompletna MONOTONIA!! Do tego permanentne ograniczanie możliwości picia (mowa wyłącznie o napojach bezalkoholowych) - o wszystko trzeba było się prosić, stać w koszmarnych kolejkach (ponieważ trzeba stale podpisywać jakieś świstki że się wzięło napój) - zabiera to 90% czasu obsługi...nie tak rozumiemy formułę All Inclusive nawet niższej klasy....Dystrybutory z piciem czynne wyłącznie na śniadanie. Do tego jak na tak rozległy hotel restauracja (jedyna) jest o wiele ZA MAŁA - ciągłe kolejki, przepychania się, ciągły ryk Rosjan (tak ryk - bo to niestety permanentny brak kultury) Obsługa chaotyczna, zdezorientowana nastawiona tylko na drukowanie tych kwitków - zamiast zadbania o minimalny komfort gości...naprawdę nie oczekujemy cudów - nawet pal sześć jedzenie - ale w takim klimacie ograniczać dostępność picia? to żenada niestety. Kłopoty z zameldowaniem (angielski w recepcji pozostawia dużo do życzenia (preferują oczywiście "haraszo", konieczność tłumaczenia że jesteśmy naprawdę tu na wczasach, brak otrzymania kart na ręczniki, ciągłe awarie kart dostępowych do pokoju, po zwróceniu uwagi mocno nasilające się (podejrzewamy niestety złą wolę "działu housekeeping") jeszcze bardziej zniechęcały do hotelu i całego pobytu. Sytuację ratuje plaża, fajna szeroka mocno piaszczysta choć do wejścia do wody raczej konieczne buty (dużo kamieni) - szkoda ze takiej informacji nie było w opisie...w ogóle opis Rainbow średnio przystaje do rzeczywistości ale to już mniej ważne...Jeśli chodzi o jakość plaży to oceniamy 4/5 - jedyny większy minus to trochę zdezelowana infrastruktura leżaków i parasoli...ale to można sobie darować i chłonąć słońce :) Samą obsługę Rainbow oceniam dość wysoko, choć w sumie jesteśmy doświadczonymi turystami i dajemy radę w różnych sytuacjach ale trzeba oddać sprawiedliwość - rezydentka przyjechała tylko dla nas, opowiedziała fajnie co tak a co nie, nie wciskała na siłę wycieczek (rzadkość!) . Rejon fajny, choć daleko od lotniska (to może być męczące szczególnie po 6 godzinach lotu) - zrobiliśmy sobie też wypad do Dubaju za pośrednictwem hotelu (kosztuje 100AED od łebka) i było fajnie - choć transfer do Dubaju trwa ok 2,5h (Dubaj niestety rozkopany bardziej niż Warszawa). Animacje tylko w jednym basenie, słabe, wymuszone i oczywiście tylko po rosyjsku. Ogólnie hotel słaby (szczególnie jedzenie i nastawienie się na Rosjan) i nic nie uratuje go od naszej negatywnej opinii. Po prostu bardzo słabe wakacje i nigdy więcej marki Radisson....

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem