Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Iwona, Jaworzno 03.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
Jeszcze wrócimy
Pierwszego dnia zmienilismy pokój. W naszym wyczuwałam okropny zapach chemii, jakby rozlany Domestos albo jakiś środek grzybobójczy, w hotelu niepznavotworzyc okna, więc było to nie do zniesienia. Obsługa zamieniła nam pokój następnego dnia rano. Cała reszta ok
4.0/6
Joanna, Opole 21.04.2024 Termin pobytu: kwiecień 2024
Wypoczynek
Hotel położony w miejscu dogodnym iumożliwiającym swobodne przemieszczanie się komunikacją miejską. Pokoiki małe, w sam raz na krótki pobyt ( na dłuższy zbyt mało miejsca w szafie). Wycieczki w mojej opinii zorganizowane zbyt sztampowo...zabrakło mi wykorzystania do maksimum czasu by zobaczyć więcej i np na koniec dnia "dopiąć" zwiedzanie Dubaju pokazem fontann. W innych krajach przy tak długim czasie zwiedzania jest jeszcze posiłek ( napoje płatne dodatkowo). Tu tego zabrakło niestety, co patrząc na koszt wycieczki jest troszkę żenująca. No i niestety głębokim cieniem kładzie się niekompetentne zachowanie rezydenta w czasie sytuacji kryzysowej, związanej z naszym odlotem. Nikt nas nie poinformował o tym, że nasz lot jest anulowany. Informacje uzyskaliśmy od naszego przewoźnika z Opola i wtedy próbowaliśmy nawiązać kontakt z rezydentem...niestety ani nie odpowiadał na nasze zapytania. Dopiero telefon do biura w siedzibie Rainbow w Opolu, została ta informacja potwierdzona. W następnym dniu ulokowani w kolejnym hotelu I wieczorem niektórzy z nas zostali uhonorowani kolacją w iście królewskim stylu - szkoda, że wcześniej nikt nie został o tym poinformowany. A kolejny dzień to już istna gra ze strony biura - godzinę wcześniej niż było ustalone, w ogromnym pośpiechu zostaliśmy odtransportowani na lotnisko I nawet pracownicy biura towarzyszyli nam przy odprawie.Po czym okazało się, że po drugiej stronie czeka nas tylko wielki chaos i stres. Nikt nic nie wiedział. Lotnisko czarne od ludzi koczujących na kartonach, na podłodze. Żadnych informacji, komunikatów. Tablice wyświetlały jakieś niespójne informacje, z których nic nie wynikało. Nasz lot to się pokazywał, to znikał. W takim stresie spędziliśmy ponad 23 godziny. Nie mogliśmy liczyć ani na wsparcie biura, ani na naszego konsula, który humorystycznie zalecił nam odlot z Abu Dhabi. Wśród nas było 2 letnie dziecko i osoby w podeszłym wieku, które zostały bez swoich leków. Nikt nie udzielał żadnych informacji, trwaliśmy w zawieszeniu i ogromnym stresie. Uważamy takie zachowanie za bardzo niekompetentne, zważywszy na zaistniałą sytuację. Nikomu nie życzymy takich wrażeń. Po to wykupujemy wyjazd przez biuro by zapewnić sobie opiekę, zwłaszcza w takiej sytuacji i w takim kraju o tak odmiennej kulturze i zwyczajach. Rozumiem, że biuro nie miało wpływu na taki rozwój wypadków, ale uważamy, że po prostu pozbyło nas się, bo stanowiliśmy niewygodny balast. Nie sprawdzili sytuacji a mydlili nam oczy tym, że nasz lot i odprawa są traktowane priorytetowo... niestety nie. Hasło, że już nie jesteśmy w ich jurysdykcji było poniżej normy. A zachowanie ambasady polskiej uświadomiło nam, że jesteśmy zdani całkowicie na siebie. Dlatego zaistniała sytuacją położyła się ogromnym cieniem na całym naszym wyjeździe i przesłoniła walory tej wycieczki.
4.0/6
Mikołaj, WARSZAWA 12.12.2018 Termin pobytu: listopad 2018
Wspaniałe śniadanie i launch w Hotelu Ibis Deira
Fajnie zacząć dzień od kawy tureckiej i śniadaniem w Dubaju na tarasie w Hotelu Ibis Deira
4.0/6
Peter Gottfried, Xd 29.04.2023 Termin pobytu: kwiecień 2023
Pobyt Hotel Deira DCC
Bardzo dobra alternatywa pobytu w Dubaju. Szybki transfer z lotniska do hotelu. Wyżywienie dobre . Lokalizacja hotelu prawie pod samą stacją metra . Niestety łyżki dziegciu była podróż powrotną. Pożal się Boże agent Rainbow porozsadzał rodziny osobno po całym samolocie. Coś takiego nie przeżyłem przez ostatnie 20 lat podróży samolotem. Każdy członek rodziny , a było ich multum,powracajqcy do Polski otrzymaĺ inne miejsce w samolocie rozsiany na prawo i lewo. Moje miejsce byĺo w rzèdzie 20 a źona w rzėdzie 30. Skandal ohne gleichen!@ stewardessy były bezradne.