Opinie o Grand VM Conference & SPA

Kategoria lokalna: 5

4.2/6
(11 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
3.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    2 tygodnie pobytu / obiektywna ocena

    Krzysztof 07.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Witam W hotelu przebywałem na przełomie czerwca i lipca. Wyjazd 15 dni. Ogólna ocena moja to 5 z racji tego że jednak były niedociągnięcia, ale też nie uważam , że hotel zasługuje na ocenę 2-3 bo to było by raczej krzywdzące dla hotelu. Jeśli chodzi o czystość to perfekcyjny. Panie od 6 rano sprzątały hotel lobby i korytarze, okna, drzwi itp Było tak często sprzątane w ciągu dnia , że z podłogi można było by chyba jeść.Pani nawet dywany czesała , aby nie były zdeptane przez ludzi kilkanaście razy dziennie. Pokój zawsze super sprzątnięty wszystko uzupełnione. Cała obsługa zaangażowana zarówno w restauracji jak i za barami. Najlepszy braman to Jani, który pracował wszędzie i bardzo starał się, ale nie doceniamy uważam przez szefów. Pokoje nowe jak na zdjęciach 1:1 ale jednak wykończenie pozostawia trochę do życzenia To nie standardy polskie , że musi być idealnie zrobione po prostu ma być zrobione i tak to trochę wygląda. Aquapark nie skończony , ale cały czas coś działają i budują go dalej. Mała część dla najmniejszych dzieci skończona lecz bez zjeżdżalni. Mają skończyć za miesiąc. Siłownia była , ale czy otworzyli ja w końcu nie wiem bo nie korzystałem. Na 7 piętrze ogólnodostępny basen, ale po wcześniejszym zarezerwowaniu miejsc. Brak tam baru, ale w godzinach otwarcia jest osoba przynosząca napoje, kawę oraz piwo. 1 bar przy basenie na dole niestety dość daleko od hotelu czynny 10-22. Alkohole to: Wódka, Gin, Whysky, Raki, Piwo, Wina białe i czerwone, Drinków nie ma jest 1, ale daleko mu do tego jaki powinien być. Kawa mrożona bardzo dobra jak i wszystkie kawy bo robione ręcznie ze świeżo mielonej kawy i za darmo co jest dużym plusem. Jedzenie uważam , że dobre/poprawne Dużo makaronów owoce morza i mięsa. Jest co zjeść, ale na kolana mnie nie rzuciło Może dlatego , że w poprzednim roku w Grecji jedzenie na bardzo wysokim poziomie i ta ocena może nie być już tak obiektywna w tym roku. Do plaży blisko.Prywatne leżaki za darmo oraz drugi hotel tego samego właściciela w którym można było również korzystać z basenu oraz baru co uważam również za duży plus. Meleksy jeżdżące co 30 minut na plażę. Tv działał i były polskie programy , ale zacinało strasznie więc oglądałem na YouTube i szło wszystko dość ładnie. Internet w pokoju jak chciał tak działał, W restauracji lobby i na basenie działał bez zarzutów. Trzeba być również gotowym na brak wody i to nie z winy hotelu lecz czasem w Albani po prostu brakuje jej wszędzie. Do okoła hotelu budowa,ale nie przeszkadzającą w odpoczynku bo pracę były prowadzone w dalszych budynkach od hotelu. Jest to uważam nowy czysty hotel który robi wrażenie, ale w trakcie pobytu będzie widać małe mankamenty. Sauna sucha mokra pomieszczenie hammam jacuzzi oraz basen do dyspozycji za darmo. Hotel pobudowany z jednej strony ulicy , a z drugiej bardzo skromne mieszkania Albańczyków. Można nawet zobaczyć kurę oraz małe kurczaki biegające po ulicy. Animacje z czeskiego biura podróży dedykowane dla nich bo tylko po czesku były prowadzone. Hotel nie prowadzi żadnych animacji. W czwartek wieczór Albański. Czy bym polecił? chyba tak 🤔 Czy bym wrócił kiedyś ? Myślę , że tak, ale zależy też za jakie pieniądze. Mam nadzieję, że wam pomogłem w trudnej wakacyjnej decyzji i jak podkreślam moja ocena jest obiektywna, która nie umniejsza hotelowi lecz też go przesadnie nie chwali.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wspaniały wypoczynek

    Lena, Lublin 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Jak zwykle z Rainbow wypoczynek był super! Nowoczesny hotel blisko morza, wycieczki fakultatywne oraz dużo słońca zostawiły bardzo pozytywne wspomnienia. Polecam!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia rodzinna

    EWA, rybnik 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Szału nie było, jak na 5* hotel niestety słabo. Czasem brakowało wody w prysznica h gdy przyszliśmy z plaży nie było jak się wykąpać. Robotnicy pracowali do 1,2 w nocy i był hałas. Mało rozrywki na obiekcie, dzieci się nudziły po pewnym czasie. Jedzenie smaczne ale monotonne, mało jedzenia lokalnego i mało dobrych warzyw, owoce natomiast 6+. Przy basenie pełno mrówek co mnie osobiście odpychało. Uważam że hotel ma potencjał ale powinien jeszcze dużo wyszlifować i dopracować żeby było wszystko na najwyższym poziomie. Plaża i morze natomiast Nas zawiodło niestety brudno wszędzie a w wodzie pływa wszystko. Te miejsce może będzie idealne za 10 lat jak wszystko dopracuja.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Świadome wprowadzanie w błąd

    Anna, 0 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel nie jest ukończony. Rainbow informował o niezakończeniu Aquaparku, jednak to nie wszystko. Ogólnie Hotel znajduje się w kiepskim położeniu, otaczają go budowy, parking i hałda śmieci. Nie robi to dobrego wrażenia. Poza Aquaparkiem nie jest skończona siłownia, mimo, że personel zapewniał, że zostały tylko 2 dni to do ostatniego dnia nie była oddana do użytku. Na wszystko trzeba się zapisywać z wyprzedzeniem, typu basen na dachu, basen wewnętrzny a następnie nikt tego nie weryfikuje i wchodzi, kto chce. Najbardziej rażące jest jednak to, że Rainbow sprzedaje ofertę pokoi z widokiem na morze a tam nie ma w ogóle widoku na morze, ani bezpośredniego ani bocznego!!! Widok jest tylko z basenu, z 6 piętra a nie z pokoi! Poza tym Hotel nie ma zejścia na plażę i plaża nie jest w odległości 200 m a 500 m, nie jest to plaża tego Hotelu tylko innego, z tej samej sieci. Ogólnie jesteśmy bardzo rozczarowani. Sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznik Praw Konsumenta za świadome wprowadzanie klienta w błąd. Wszyscy od miesiąca wiedzą, że tam nie ma pokoi z widokiem na morze, przyznają to nawet rezydenci, personel hotelu mówi: przepraszam ale my w ogóle nie mamy pokoi z widokiem na może, to pomyłka, przepraszam a robi Rainbow? Dalej sprzedaje pokoje z widokiem na morze, ze zdjęciami z aranżacji ale nie rzeczywistymi. Niestety jest to oszustwo! Co do jedzenia, to jest dobre ale codziennie te same, na śniadanie jest bardzo mało warzyw. W przypadku całodniowej wycieczki, Hotel przygotowuje lunch box w postaci jednej małej kanapki oraz jedną gruszkę. Ponadto, mimo zapisania się na lunchbox nie zawsze przygotowuje, jednego dnia musieliśmy czekać aż kuchnia zrobi, ponieważ jedna osoba, nie przekazała drugiej. Jedna Pani pisała o lodach. Lodów oczywiście nie było i nikt z Hotelu ani rezydencji nie przejęli się tym. Nie ma aqaparku, nie ma lodów, nie ma siłowni, nie ma pokoi z widokiem na morze i tyle. Odpowiedz jest tylko jedna, nie mam na to wpływu, może Pani pisać reklamację. I nadal wszystko jest sprzedawane, jakby czekał Was tam luxus i piękne widoki, nie dajcie się wprowadzić w błąd, nie za taką cenę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem