Opinie klientów o Eter Hotel

4.6 /6
36 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Magda, Warszawa 31.08.2021

Albania hotel Eter

Jedzenie , położenie przy plaży bardzo fajne. Okolica zielona, raczej spokojna. Pokój niestety mały. Obsługa hotelowa ok. Warto zastanowić się nad zakupem wycieczek fakultatywnych trochę sporo na nich rozczarowań. Na pewno wieczór Albański kompletnie nie wart swojej ceny z kilku powodów. Wypad stwarza wrażenie niskobudżetowej wyprawy bez wartości regionalnej. Kolacja oferowana dramat, wino podobnie, występ słaby, a muzyka z internetu i w dodatku raczej polskie utwory. A maiło być tak pięknie po Albańsku. Podsumowując zmarnowane 35 Euro od osoby. Generalnie kraj i miejsce dziwne na pewno wato zobaczyć. Daleka jeszcze droga w turystyce.

3.0/6

Diabel Warszawa 23.06.2019

Jeszcze dużo do nauczenia

Hotel nowy i nowoczesny. Pokoje czyste i dobrze wyposażone. Internet w miarę dobry. Za to część gastronomiczna -porażka. Stołówka bo trudno to nazwać restauracją ciasna, obsługa wiecznie spóżniona z ustawianiem potraw. Nawet o pół godziny czasu od godziny rozpoczęcia posiłku. Jeśli nie przyjdziesz na początek to za chwilę nie ma połowy potraw i raczej nie dołoża na półmiski.Nalewak piwa i tzw inne alkohole wciśnięte do kąta. Niby czynne napoje od 7 do 22 ale często czegoś brak. Soki rozwadniane, zamiast piwa leci piana. Do stołowki przechodzi sie przez płatną restauracje z eleganckim płatnym barem a kelnerzy patrzą z niechęcią na przechodzących. W trakcie pobytu była w płatnej restuacji wielka impreza ktora dla nas zaowocowała następnego dnia prawie nieistniejącym śniadaniem i brakiem nawet szklanek. Najwyrażniej obsługa odsypiała imprezę Projektanci hotelu nie pomyśleli żeby oddzielić w logiczny spób obie części gastronomiczne i żeby wybudować gdzieś normalny bar dla all inclusive.W obecnej wersji to powinno być sprzedawane jako all inclusive soft..

2.5/6

Klient Rainbow 11.08.2021

Nic wspólnego z all inclusive

Hotel nowy, czysty, blisko morza, własna plaża, leżaki, parasole i ręczniki w cenie. Pokoje sprzątane codziennie. Obsługa recepcji bardzo miła i kompetentna. Na tym koniec pozytywów. Hotel z ofertą all inclusive ma nie wiele wspólnego. Posiadając opaskę all inclusive człowiek czuje się jak intruz. Personel nastawiony wyłącznie na gości zamawiających napoje i posiłki odpłatnie. W barze na plaży można zamówić drinka, lecz wypić można tylko na plaży, przy basenie lub na stołówce. W barze wewnętrznym zamawiając drinka otrzymuje się czysty alkohol w plastikowym kubku a kolorowy napój trzeba sobie samemu dolać z automatu znajdującego się w stołówce. Niestety ze stolików części zewnętrznej restauracji klienci all inclusive są wypraszania, więc wieczornych koncertów w hotelu można słuchać wyłącznie z promenady lub z balkonu pokoju. Obsługa gości na leżakach wyłącznie płacących gotówką. Leżaki na plaży w pierwszym rzędzie obsługa potrafiła sprzedać po południu przyjezdnej albańskiej rodzinie, pomimo zajmowania tych leżaków od rana przez osoby all inclusive. Stołówka, bo tak można nazwać pomieszczenie, w którym spożywało się posiłki to jedno wielkie nieporozumienie. Jedzenie bardzo słabe, monotonne. Jeśli pojawiało się jakieś danie w miarę smaczne (np. frytki, szaszłyki), znikało w 15 minut i niestety nie zawsze pojawiało się ponownie. Wiele razy chleb do śniadania pojawiał się po ok. 45 minutach, na wyraźną prośbę gości hotelowych. Kawa i herbata dla all inclusive praktycznie nie istnieje, bo to co leci z automatu trudno nazwać kawą czy herbatą. W pokojach hotelowych są czajniki i kubki. Niestety kawę i herbatę trzeba sobie kupić w sklepie po przeciwnej stronie ulicy. Dwie butelki wody w pokoju tylko w dniu przyjazdu. Rezydenci tłumaczą to wszystko tym, że Albańczycy uczą się turystyki od kilku lat i potrzebują czasu, ale moim skromnym zdaniem, te wszystkie niedociągnięcia są zasługą wyłącznie właściciela i menadżera hotelu. Hotel można polecić osobom korzystającym z wersji all inclusive pierwszy raz. P. S. Nie polecam wykupowania miejscówek w samolocie. Szkoda 40 zł. Miejscówki do Albanii zostały nam zmienione tydzień przed wylotem a w drodze powrotnej nie dość, że nie dostaliśmy zarezerwowanych miejsc, to jeszcze siedzieliśmy w innych rzędach.

2.0/6

Elżbieta, Warszawa 22.08.2019

Nigdy więcej

Zalety - jedna-hotel nowy i czysty. Obsługa dla gości którzy placą dodatkowo, reszta niech radzi sobie sama. Lodówka od początku nie chłodziła tylko grzała, dwa razy zgłaszana- ktoś odsunął od ściany i nadal nic, no, oprócz warczenia w nocy , pokój 103. Jedzenie - pierwszwgo dnia czyli 14.08.2019 po przyjeździe z lotniska wieczorem w połowie kolacji-nie bylo nic do jedzenia. Zrobila się awantura, pani wystaszona wniosła talerz sałaty. W następnych dniach, co prawda było co jeść (bez żadnych rewelacji), ale trzeba się było wykłócać o chleb i masło. Masło było zjełczałe i po awanturze następnego dnia przynieśli inne. Jedzenie zimne, na śniadanie jajka sadzone zimne, mięso zimne na obiad, frytki na początku posiłku odgrzewane, zupy letnie. Jak podali ryż z 'pseudo krewetkami' to były tylko skorupki po krewetkach. Ryby to tyko sardynki w całości lub głowa z 2 cm kawałkiem makreli- pewnie raszta mięsa od ogonka w płatnej części. Na posiłki nie ma co przychodzić o czasie, zwłaszcza na śniadania, o 7 to dopiero się panie schodziły, jak zaczęto donosić to na 7.45 moźe? można było zacząć jeść. Plaża w obrębie hotelu podzielona na płatną (bez sąsiedztwa) i dla gości hotelowych, oczwiście obok plaża publiczna, śmieci, butelki, pampersy!!!!!! (pełne). Na plaży sprzedają wszystko (nawet firanki), nie wspominając o żebrakach, psach i osiołkach. Nigdy więcej nie pojedziemy do tego hotelu, bo płacąc all inclusiv to jesteś traktowany jak gość drugiego sortu. Najlepiej zapłacić i albo nie przyjechać (bo gość to kłopot) albo płacić za wszystko drugi raz.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem