4.6/6 (104 opinie)
Kategoria lokalna 5
1.5/6
obsługa biura jest kompletną porażką, w informacji w opisie podaje że wykupując wycieczkę wliczona w nią jest kolacja a”la carte, gdy zapytaliśmy o to obsługa hotelu wręcz się zaśmiała, a informacja z biura jest taka że takiej informacji nie podali, wysłałem i screen z tej oferty i czekam co dalej będę wymyślać. Dodatkowo linie lotnicze obsługujące tą wycieczkę były tragiczne, w samolocie byliśmy upchani jak sardynki, łączne opóźnienie to prawie 6 godzin, a my nawet nie może wystąpić o odszkodowanie bo biuro leci tak na kasę że ma w nosie podróżnych i ich komfort. Dodatkowo rezydent który na siłę wręcz wmawia aby wykupić wycieczki z ich biura po Albanii, bo Albańczycy nie potrafią jeździć i straszy ludzi że wypożyczenie auta jest bardzo niebezpieczne. Nigdy już nie skorzystam z tego biura i odradzam wszystkim.
1.0/6
Nie polecam. Poza w miarę ładną plażą i nowoczesnym designem hotelu, to tragedia. Pokój nie więcej jak 15 m2 (miało być ok. 24 m2), z wieloma niedogodnościami. Jedzenie chłodne, na zwrócenie uwagi menagerowi ten twierdzi, że jest ciepłe - chyba wg albańskich standardów. Plaża "robiona" w trakcie naszego pobytu, zamiast poziomej powierzchni zrobili niezły skos. Wokół hotelu nic godnego do odwiedzenia....zero kafejek, restauracji itp. I clou wszystkiego - palenie papierosów w części restauracyjnej przy posiłkach....bosze....a menago stwierdza, że takie są ich standardy hotelowe. Nic dodać, nic ująć...
0.5/6
Brak animacji dziecięcych, brak kolacji a'la carte. Kierowaliśmy się wyżej wymienionymi przy wyborze oferty i niestety zostaliśmy oszukani przez Rainbow oraz pracowników infolinii, biura. Mimo zapewnień opiekuna jak i infolinii brak ww. Opłacone dwie rezerwcje na ponad 22 tys. i nie opłaca się w tej cenie. Pokój- klimatyzacja nie działała, zgłaszane kilkukrotnie, w końcu poddaliśmy się bo mielismy już dość proszenia się . klamka od drzwi wymieniona po 3 dniach. Niestety wszystko avasz avasz - przysłowie albańskie czyli powoli powoli. Niestety było ono na porządku dziennym. Restauracja mieściła zameldowanych ludzi, jedzenie ok dało się wybrać coś dla każdego, owszem ciut monotone i mega mało owoców morza, były 2 dni tylko, ryba ala miruna smażona, kurczak, owoce - jabłka i nekatrynki a na kolacje melon, nie było arbuza a szkoda bo sezon trwał. Personel restauracji bardzo pomocny, miły i uprzejmy. To był plus tego pobytu. Dużo turystów z Kosowa i byli lepiej traktowani przez personel hotelowy(recepcja itp.), sposób zwracania się do nich itp. Personel sprzątający zostawia dużo do życzenia, poza wymiana ręczników to nie wiele robiły. Za to udawały sprzątanie, czasem podłoga przejechana mopem. Jest to opcja light all inclusive, na pewno nie pełne all jak to w opisie i umowie. Żadnego spa tam nie ma! Chcieliśmy dopłacić żeby móc skorzystać lecz tylko była sauna i pomieszczenia jak domowa siłownia- bardziej pasuje nazwa salka treningowa niż siłownia. lepiej omijać a reklamacje Rainbow to śmiech. mysla, że przekażą voucher na śmieszne 300 coś załatwi. śmiech, nic więcej.
0.5/6
Wyżywienie (opis z oferty) All inclusive: śniadania (7:30 – 9:30), lunch (12:30 – 14:00), kolacja (19:00 – 21:00). Posiłki serwowane są w formie bufetu. Bar (10:00 – 22:00). W barze podawane są zimne i ciepłe napoje, a także lokalne alkohole (piwo, wino). Stan faktyczny: Bar zamykany o godzinie 21:45. W barze dostępne ciepłe napoje tylko w okresie śniadania (7:30 – 9:30), lunch (12:30 – 14:00), kolacja (19:00 – 21:00). po tym czasie obsługa żądała dodatkowej opłaty. Dostęp do zimnych napojów tylko w czasie wydawania posiłków. Kawa dostępna z wielkiego termosu (to nie jest standard ALL INCLUSIVE). Alkohol w barze zewnętrznym niewiadomego pochodzenia pakowany w workach foliowych. Program sportowy i animacyjny (opis z oferty) Dla najmłodszych hotel oferuje różnorodne gry i zabawy w Kids Clubie. W obiekcie znajduje się centrum fitness. Stan faktyczny: Dla najmłodszych hotel oferuje różnorodne gry i zabawy w Kids Clubie – coś takiego w ogóle nie istnieje. „W obiekcie znajduje się centrum fitness” – sprzęt uszkodzony nie nadający się do użytkowania. Plaża (opis z oferty) Piaszczysta, prywatna plaża znajduje się tuż przy hotelu. Serwis plażowy – bezpłatny. Stan faktyczny: Przy hotelu znajduje się plaża o którą tak naprawdę nikt nie dba. Masa butelek oraz nieprzyjemny zapach. Serwis plażowy nie istnieje. Chcąc poleżeć na leżaku trzeba go sobie przynieść samemu – a gdzie serwis plażowy. Poduszek na leżak brak. Ręczniki plażowe brudne. Niby prane a jedna w piasku ! Do dyspozycji gości (opis z oferty) Recepcja czynna 24h, lobby, basen zewnętrzny, restauracja, bar, niewielki ogród, centrum spa i odnowy biologicznej, bezpłatny parking. Stan faktyczny: Basen zewnętrzny niesprzątany. W basenie masa plastikowych kubków po piwie. Przy basenie leżaki które trzeba sobie przynieść. Poduszki na leżaki mokre (nie zbierane w czasie ulewnych deszczów), nie nadające się do użytkowania. Restauracja zewnętrzna z wątpliwej jakości alkoholem w plastikowych workach. „Centrum spa i odnowy biologicznej” to tylko z nazwy coś takiego nie funkcjonowało. Basen w strefie SPA wypełniony mętną wodą.