4.6/6 (104 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Hotel wydaje się bardzo fajnie do momentu dopóki nie okaże się że będąc z Polski dostajesz pokój bez balkonu tarasu z jednym bądź dwoma oknami jak masz szczęścia z Widokiem na mur. Pomijam brak kącika dla dzieci i restauracji. Przedstawiciel rainbow Twierdzi że zgłasza problem przełożonym ale to olali. Jeżeli masz ochotę wydać pieniądze na ruletkę to proponuję Kasyno a nie tego operatora podejście i zaangażowanie w rozwiązywanie problemu urodzin jest żadne na 90% to moja ostatnia przygoda z tym operatorem A przypadku braku zadośćuczynienia widzimy się w sądzie i w uokik :) Oferta dla odważnych
2.0/6
Byłem w tym hotelu ( dzięki bogu ) 4 dni . Hotel piękny , nowoczesny z fajnymi, głębokimi basenami . I to koniec pozytywów . Nie jestem osobą marudną i zwiedziłem już kawałek świata lecz ten hotel pozostanie długo w mojej pamięci. W kilku słowach : all inclusive praktycznie nie istnieje , na śniadanie spalone jajka sadzone i nędzna parówka , po godzinie zabrakło nawet chleba i wody. Na obiad kurczak i makaron - koniec , na kolację to samo tylko odgrzane i suche. Za wszystko , od kawy po drinka trzeba płacić extra , nawet pizza ( beznadziejna ) w pomieszczeniu gdzie serwowane są posiłki jest extra płatna . Obsługa biega za ludźmi z rachunkami , bar na basenie płatny , ale oczywiście kelner skierował nas do "pogrzebowego" namiotu gdzie była woda z dystrybutora i najtańsza , jedna butelka wódki , lodu nigdy nie było , woda kończyła się o 11:00 gdyż nikt z obsługi nie chciał pójść po galon z wodą aby go wymienić w dystrybutorze. Pokoje - ładne mmmmegga ciasne, piszczele poobijane o łóżko , czyste. Telewizor działał jak za czasów PRL jest prąd nie ma obrazu , sedes odpadał z kibla, w prysznicu temperatura wody zmienna jak kobieta . Strasznie mnie dziwi że taka firma ,z wypracowanymi przez lata pozytywami jak Rainbow pozwala sobie sprzedawać w tym hotelu opcję all inclusive.
1.5/6
Hotel z całą pewnością nie zasługuje na 5 gwiazdek.. Jesteśmy bardzo rozczarowani, max to naciągane 3 gwiazdki. W pokoju odstają panele, podłoga zniszczona i to bardzo. Nie bardzo był przygotowany na nasze zakwaterowanie od razu w pobliżu łóżka papierki po batonach.. Pościel zżółknięta i poplamiona. I to baaardzo.. Ręczniki tragicznie stare i z całą pewnością niedograne. Obsługa raczej miła. Pokoje sprzątane niby codziennie ( przemyta podłoga i zaścielone łóżka). Fajne i pozytywne wrażenie robi lobby i restauracja. Jedzonko w miarę dobre, zawsze każdy znalazł coś dla siebie. Świeże i smaczne owoce, smakowite ciasta i ciasteczka. Basen zielony, brudny, brak wolnych lezakow, na plaży to samo. Jeśli chodzi o baldachimy, które na pierwszy rzut oka wydają się boskie po bliższym poznaniu całe poplamione, zapleśniałe i zaniedbane w całej swej okazałości. Ohyda. To samo z materacami na leżakach, brudne i spleśniałe. Podczas deszczu obsługa nie fatygowała się żeby je pochować więc po prostu są zaniedbane. Hotel ma potencjał ale go niestety nie wykorzystuje. Woda w morzu bardzo brudna. Brak jakichkolwiek animacji, plac zabaw dla dzieci nie nadaje się do użytku.
1.5/6
Hotel do przyjęcia, pomimo drobnych braków jak awarie windy oraz brak dostępu do pożywienia pomiędzy posiłkami, pomomo all inclusive, możliwość zamówienia tylko napojów miejscowych. Ale wycieczki fakultatywne to jedna wielka porażka. Za zbyt obfity program, brak informacji o warunkach na wycieczkach, ciągła gonitwa i bardzo mało czasu wolnego. Bardzo dużo śmieci wszędzie.