Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zameldowanie naszej rodiny do apartamentu na parterze (pokoj 102) sprawiło że czuliśmy się mocno oszukani. Standart tragiczny - widok na magazynek z krzesłami i leżakami ułożonymi do połowy okna, grzyb na suficie, brak drzwi w brodziku, duży agregat prądotwórczy tuż przy wyjściu na taras oraz zepsute okno, którego na stałe NIE DAŁO SIĘ ZAMKNĄĆ!! pod naszą nieobeność mógł każdy przyjść i popchnąć okno i wedrzeć się do naszego apartamentu - w dzień by nas okraść jakby nas nie bylo lub w nocy... Nie chcąc uchodzić za osoby pretensjonalne nie zgłaszaliśmy tego nikomu wychodząc z założenia Rainbow bierze odpowiedzialność za rezerwacje i nie dopuściłby takiego standartu że hotel może kogoś tam zakwaterować. Ale gdy w trzeci dzień pobytu odkryliśmy że okno się nie zamyka przelało to czarę goryczy i skontaktowałem się z rezydentem. Ten kontakt z rezydentem muszę pochwalić oraz reakcję Pana Bartosza- naszego rezydenta. Przeniesiono nas na 4. pietro a standart apartamentu był kilkukrotnie wyższy - ładne pokoje, brak grzyba, brodzik z drzwiami i widok już nie na krzesła. Co do opisu w katalogu hotelu ze strony Rainbow - program sportowy i animacyjny - niezgodne z rzeczywistością brak jakiegokolwiek Kids Clubu!! plac zabaw też prosi się o wymianę naprawę - połamane plastykowe bujawki zjeżdżalnie, metalowe elementy nieodmalowane widoczna rdza i odpadająca farba - dla dzieci łatwo się zadrapać/skaleczyć i tężec gotowy. Jeszcze jedna bardzo duża uwaga - głównie chodzi o pobyt dzieci ale wielu dorosłym może to też przeskadzać - dym papierosowy w każdym możliwym miejscu hotelu - nawet podczas posiłków osoby palące przy basenie + patio przy restauracji wszystko leciało do restauracji . Trzebabyło szukać miejsca w rogu z daleka od Patia i przeciągów by nie jeść posiłków w smrodzie papierosowym. Ogólnie hotel ładny i czysty miła obsługa, bliskość do morza i sterfa plażowa na PLUS. Woda w basenie chłodnawa - przyjemniej było kompać się w morzu o kilka stopni cieplejsza woda aniżeli w basenach przyhotelowych.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był nasz pierwszy wypoczynek w Albanii. Hotel spełnił nasze oczekiwania, ludzie tam pracujący stoją na wysokości zadania, są bardzo mili i życzliwie nastawieni. Panie sprzątające pokoje codziennie zmieniały ręczniki i w trakcie tygodniowego pobytu trzy razy zmieniały pościel. Byliśmy od 2 czerwca i początkowo było mało gości. Było przestronnie w restauracji i na plaży, ale wtedy jedzenie było bardzo monotonne, z niewielką ilością świeżych owoców do wyboru, chociaż na straganach i u handlarzy na plaży wybór był bardzo duży. Sytuacja zmieniła się w połowie pobytu kiedy przyjechało bardzo dużo osób. Znacznie poprawiło się jedzenie, wybór był dużo większy i duży wybór owoców. Ale tłumy na plaży i przy basenie, ciężko było o leżak, a także o stolik w restauracji. Brak lodów i przekąsek, nawet płatnych. Brak animacji i tylko jeden wieczór z muzyką na żywo, poza tym tylko głośna muzyka z głośników. Ogólnie polecam. Myślę, że w pełni sezonu będzie wszystko ok.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy w szczycie sezonu (trzeci tydzień sierpnia), co wiązało się z koniecznością porannej rezerwacji leżaków. Po przyjeździe do hotelu, (około południa) nie było ani jednego wolnego leżaka, więc pierwszy dzień spędziliśmy przy basenie na krzesełkach. Stosunkowo wąska plaża. Sam hotel bardzo nowoczesny, przede wszystkim czysty, położony w pierwszej linii brzegowej, umożliwiającej szybkie przemieszczanie się z pokoju prosto na piaszczystą, zadbaną choć zatłoczoną plażę. Jedzenie bardzo smaczne, duży wybór dań. Dla mnie minusem w opcji all był jedyny działający express (kawa, herbata) z bardzo słaba kawą i jeden bar z ograniczoną ofertą drinków. Za to obsługa była OK. W czasie pobytu skorzystaliśmy z dwóch wycieczek - do kanionu Holta, którą polecam. Niedługi przejazd, super orzeźwiający spacer a na koniec smaczny lunch . Natomiast rafiting po rzece Vjosa wg mnie powinien być trochę inaczej zorganizowany. To była bardzo męcząca wycieczka. Wyjazd z hotelu przed śniadaniem, długi ponad czterogodzinny przejazd do źródeł termalnych, potem ok 1,5 h przejazd po odbiór wyposażenia do raftingu, znowu do autobusu i dopiero dotarcie do źródła atrakcji (ok. 14.00). Rafting trwał ok 1,5h. W drodze powrotnej była kolacja ok.17.00 (mój pierwszy posiłek w tym dniu). Powrót do hotelu ok. 22.00. W sumie dzień spędzony w autokarze - z przerwami na krótką kąpiel i rafting . Sama Albania - kraj kontrastów, warty zobaczenia. Polecam wyjazdy z Rainbow - ciekawe miejsca, zapewniony komplet informacji, opieka kompetentnych rezydentów. Ogólnie wyjazd uznaję za udany. W tym roku skorzystam ponownie z oferty Rainbow.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciłam z mężem z urlopu w hotelu Pinea który wygląda dobrze nowocześnie pokoje małe ale czyste klimatyzacja działa za to duży plus. Problem to restauracja która jest za mała na tak dużą ilość gości. Posiłki przewidziane na 2 godz każdy więc niekończące się kolejki zbyt mało stolików i oczywiscie posiłki codziennie to samo zimne i kiedy stojąc w ogromnej kolejce dotarłam do lady okazało się że jedzenia już nie ma trzeba było czekać różnie długo. W hotelu oprócz trzech posiłków i napoi oraz piwa na plaży bo to takie dziwne all inclusiwe wszystko płatne od kawy po lody. Jestem zdumiona jak tak prestiżowe biuro organizuje takie wyjazdy za niemałe pieniądze.