5.4/6 (166 opinii)
1.0/6
Obsługa fatalna, brak szacunku do klienta, nie mówią w większości po angielsku.Pokoje stare i zniszczone. Jedzenie wciąż takie same i niedobre. Kelnerzy oszukują na all inclusive, kazali nam płacić za lody I chipsy. Prawie nic w tym all inclusive nie było, a za sam all inclusive zapłaciłam 4000 zł. Animatorzy mówiącY tylko w języku hiszpańskim, udawający że nie widzą naszych dzieci. Raz Pani rozdawała baloniki na basenie, moje dziecko podbiegło i wyciągnęło rączki, pomimo to nie dostało. Najgorsze j najdroższe wakacje w życiu.
Anna, Szczecin - 27.08.2021
10/17 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel pamięta lepsze czasy, duża cześć obsługi nie mówi po angielsku, przez dużą część pobytu W POKOJU NIE DZIAŁAŁA KLIMATYZACJA, mimo zgłoszenia tego na recepcji hotelu została naprawiona w ostatnim dniu naszego pobytu, NIE POLECAM HOTELU NIKOMU
MIKOLAJ, WARSZAWA - 06.08.2022
6/9 uznało opinię za pomocną