Opinie o Atlantic Highway

5.1/6
(43 opinie)
Intensywność programu
5.3
Pilot
4.9
Program wycieczki
5.2
Transport
4.9
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    przeloty masakra

    Urszula, Supraśl 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Piszę reklamację. Straciałam 3 dni z wyjazdu. Utknęliśmy w Waszyngtonie, bo był odwołany lot. Ogromna sztywność w organizacji kiedy idzie coś nie tak. Nie można zmienić przewoźnika. Nie ma mowy o bezpośrednim przelocie. 12h na lotnisku, żeby był jak najtańszy lot (z przesiadką), potem przejazd do Miami autokarem w nocy. Czułam się okropnie zmęczona i niewyspana. Polecam wziąć program i polecieć samemu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    70

    Uczestnik wycieczki29.04.2018

    Mirosława, Pruszcz Gdański 30.05.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Program tylko w połowie ciekawy.Wiele punktów wycieczki uważam niepotrzebnych.Przydal by się dłuższy pobyt w Nowym Yorku,Waszyngtonie i Maiami,zamiast Pleimont,miasteczka wodnego w Orlando i podróży 20 h Amtrak,która może jest atrakcją 2 godziny,samolot byłby zdecydowanie lepszy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Nieudana druga część wycieczki

    DOROTA, WARSZAWA 27.10.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Niestety Rainbow nie spisał się tym razem. Od wielu lat ja oraz moja rodzina byliśmy stałym klientem. Pół świata zjeździliśmy z Rainbow. Ale coś się popsuło w firmie i ta wycieczka to był ostatni raz. Najbardziej smutne jest to w jaki sposób Rainbow zachował się po zakończeniu imprezy, gdy wszystkie reklamacje złożone przez 30 jego uczestników (w tym 3 osoby z mojej rodziny) zostały odrzucone w stylu „spadajcie na drzewo”. Sprawa zainteresowali się Rzecznicy Konsumenta z całego niemal kraju. Sprawy tak nie zostawimy. Media także będą o tym poinformowane. A szkoda, bo byliśmy gotowi do polubownego załatwienia sprawy. Zarząd Rainbow uznał jednak że woli stracić na zawsze 30 stałych klientów, niż ugiąć się i przyznać rację swoim klientom. Tak więc nie polecam już żadnej wycieczki firmy Rainbow. Szkoda nerwów i zdrowia. a

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem