Opinie klientów o Wina Holiday

4.8 /6
76 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

M. 10.10.2016

Dobra miejscowka - Hotel Balijski

Plusy: charakterystyczny piekny styl balijski- bez wychodzenia z hotelu czuje sie klimat tej wyspy, restauracja 24/24, blisko morza i blisko sklepow, knajp, miejscowka centralna Minusy: nawet w hotelu trzeba uwazac na rzeczy wartosciowe (uwaga SPA!!!, na zabiegi prosze przychodzic bez rzeczy wartosciowych, pieniedzy), lazienka jest tragiczna, slaba higiena, obsluga srednia, czesty zapach wilgoci, nawet reczniki sa lekko zawilgocone, jakby niedoprane, na glownej ulicy ciagly korek, dlugo trwa droga powrotna samochodem do hotelu w godzinach wieczornych

3.0/6

Julian Bartłomiej, KLINISKA WIELKIE 14.02.2020

Remont

Hotel dość ładny ale zaniedbany. Biegające szczury po jadłodajni i w okolicach basenów. Łazienki wymagające remontu. I uciążliwe prace remontowo budowlane trwające codzienni e od 8.00 do 20.00 przy użyciu młotów pneumatycznych w sąsiednim obiekcie.

3.0/6

MALGORZATA, 21.10.2019

wyjazd Bali

Hotel fajny, pokoje średnie, na około plac budowy.Okolica ładna.

3.0/6

JAN ALEKSANDER, LUBLIN 06.10.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Nie potrzebny rezydent na Bali

Hotel średniej klasy. Poza piękną architekturą i ogrodem nie oferuje nic specjalnego. Bardzo słabe posiłki codziennie to samo. Gdyby nie omlety nie byłoby co jeść. W restauracji ceny kosmiczne kilka razy wyższe aniżeli w mieście. Personel bardzo miły zwłaszcza sprzątający pokoje. Nie wiem dlaczego Rainbow zatrudnia rezydenta na Bali. Pani Kinga załatwia tylko własne interesy nie zajmując sie wczasowiczami.W hotelu nie było żadnej informacji dla grupy. Brak książki z informacjami i bieżących ogłoszeń. Zapytana dlaczego nie ma informacji w odpowiadała w sposób lekceważący i bezczelny. Pani Kinga interesowała się tylko wycieczkami fakultatywnymi, które były dwukrotnie droższe od propozycji miejscowych biur. Od ponad 20 lat jeżdzę na wycieczki i wypoczynek z różnymi biurami podróży także z Rainbow ale z tak nieodpowiedzialną i bezczelną osobą sie nie spotkałem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem