Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Podróżniczka 20.09.2017 Termin pobytu: wrzesień 2017
Bali
Bali warte zobaczenia, ale biuro Rainbow rozczarowuje doborem pilotów i rezydentów. Po dwóch niezbyt udanych objazdówkach z Rainbow( druga to Wietnam z panią Zofią Biegańska), więcej się z tym biurem nie wybiorę na objazd.
3.0/6
Robert 04.08.2017 Termin pobytu: sierpień 2017
takie sobie .....
Myślałem , że będzie fajniej. Mało atrakcji , mało punktów wzbudzających jakieś większe zainteresowanie.rozczarowała pogoda - byliśmy na przełomie lipca i sierpnia a w części pobytowej mieliśmy 2 dni słoneczne - pozostałe były siepłe , ale z pełnym zachmurzeniem.
3.0/6
KAROLINA MALGORZATA, KROBIA 19.06.2022
Nie polecam
Przez tydzień, w którym byliśmy na objeździe mam wrażenie, ze większość czasu spędziliśmy w autobusie dojeżdżając na atrakcje mieliśmy 10-20minut na to żeby wejść, rozejrzeć się i zrobić zdjęcie po czym znowu autobus. Program obejmuje takie atrakcje, które naprawdę w większości można sobie odpuścić - szkoda czasu. Manufaktura srebra i drewna to tak naprawdę sklep, w którym ceny są przynajmniej podwójnie zawyżone, a do których jedzie się bardzo daleko, cały czas przez miasto omijając malownicze trasy. Objazd nie obejmuje zwiedzania żadnego wodospadu, z których Bali słynie. Przedstawienia, które są w programie są długie i marnujemy na nie dwa dni. Z atrakcji, które uważam za plus to wulkan, manufaktura kawy i pałac na wodzie.
2.5/6
Piotr Tomasz, --- 08.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Wycieczka
Jak to bywa często z Rainbow nie wszystko jest takie proste. Rainbow nie umie by osoby podróżującerazem miały w samolocie miejsca siedzeń obok siebie, mało tego Rainbow nie pozwala by osoby które kupiły i zapłaciły za wycieczkę otrzymały numer rezerwacji lotu i osobiście wybrały siedzenia w samolocie .Cały świat robi tak..... jednak Rainbow menadżerowie robią inaczej i narażają swoich klientów by podrozowali w samolocie np 9 i więcej godzin z daleka od swoich blizkich którzy razem z nimi kupili wycieczke. Rainbow menadżerowie czy tez właściciel myśli ze ich klienci powinni się cieszyć ze mieszkają w tym samym hotelu i w tym samym pokoju hotelowym. Raibow mam tylko jedno do powiedzenia i sadze ze jest czas by zmienić wasze prostackie nawyki i zacząć uczyć się respektu dla ludzi którzy Wam płacą za Wasza prace . Ja jeszcze nigdy poza Rainbow .... nie miałem przelotu samolotowego z dala od swojej zony !!!!