Kategoria lokalna: 3

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odwiedziłyśmy hotel costa caleta na początku czerwca, i jedyne słowo jakie go określa to masakra. Nadmienię że to nie nasza pierwsza wizyta tam, dlatego w tym roku przeżyłyśmy gromkie rozczarowanie jak hotel się stoczył…Pokoje jak to w Hiszpanii, wymagań wielkich nie miałyśmy ale pleśń, niedziałająca klimatyzacja i chodzące wszędzie mrówki to w tym hotelu chyba norma. Recepcja hotelu odmówiła nam zmiany pokoju bo tylko takie są dostępne dla rainbow. Dodatkowo remont basenu, który trwał 7 dni w tygodniu od wczesnych godzin porannych do 22/23. Remont basenu to mało, oprócz tego robiona była ulica obok i budynek naprzeciw więc nieważne gdzie się było, można się było poczuć jak na placu budowy. Z jednego funkcjonującego basenu odchodziła farba, więc kąpiel w nim jak można się domyślić nie należała do przyjemnych. Jedzenie określamy jako niezjadliwe, poza hotelem wydałyśmy ponad 300 euro, bo inaczej człowiek by głodował… Sama okolica jest świetna, i naprawdę warta odwiedzenia ale hotel jest tragiczny i nigdy więcej nie wrócimy oraz przestrzegamy innych.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wygląda tylko tak pięknie na zdjęciach , ogólnie szału nie ma , bardzo wietrznie , jedzenie też zostawia wiele do życzenia
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy od 13 lipca 2015 dwa tygodnie. Hotel o bardzo malutkiej infrastrukturze jak na tak dużą ilość ludzi- nie jest w stanie obsłużyć tylu gości . Wszędzie tłok na jadalni ,w basenie, brak stolików i w ogóle miejsca by po prostu posiedzieć. Od godziny 18 jeden punkt podawania napoi więc non stop ogromna kolejka. Bardzo dużo małych dzieci, które biegają, chlapią,krzyczą po prostu się nudzą do póżnych godzin nocnych nikt nie reaguje. Plaża daleko w większości kamienista , ocean bardzo zimny uwaga o godz.18 zabierają parasole mimo że płaci się 11,50 euro za komplet i słońce jest jeszcze bardzo mocne. Wyspa przepiękna warto pozwiedzać. Reasumując te pozytywne opinie o hotelu piszą zapewne pracownicy biura, Poznaliśmy wielu ludzi a z hotelu nikt nie był zadowolony
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga KARALUCHY! Moja ocena spada do jednej z najniższych, ponieważ widok karaluchów biegających po podłodze w jadalni!!! Większość ludzi wystawiających wysokie opinie chyba przemilcza ten fakt lub jest ślepa. Ponadto naprzeciwko mojego pokoju drzwi na klatkę schodową nie miały klamki. Za każdym gdy ktoś przez nie przechodził słyszałem trzaski. Zgłosiłem problem na recepcji, jednak sam musiałem się z nim uporać blokując drzwi stolikiem. Woda w basenach zimniejsza niż w oceanie. Co do rezydentki to mogłaby być bardziej zaangażowana. Wydając ponad 400 euro na wycieczki zapytałem o możliwość rabatu. To co usłyszałem było trochę bezczelne: "Rabat to takie miasto w Maroko". Byłem kiedyś w Turcji z Rainbow i jedną z wycieczek dostałem gratis (nie musiałem się nawet pytać o nic). Aha i ceny wycieczek podanych na stronie są nieaktualne. Trzeba doliczyć jakieś 20-30% więcej.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak w tytule. Basen w remoncie-w zwiazku z tym halas i nieprzyjemne zapachy.Ogolnie hotel nie wart polecenia, szczegolnie dla rodzin z dziecmi. Nie wyobrazam sobie tego hotelu kiedy jest w nim ponad 50% pokoi zajetych. O basenie z podgrzewana woda mozna zapomniec.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu w połowie marca, czteroosobowa rodzina z dorosłą córką i nastoletnim synem. Zacznę od tego, że obsługa miła i to niestety jedyny plus tego hotelu. Po przyjeździe wielkie zaskoczenie ponieważ wygląd hotelu kontra zdjecia na stronie rainbow to dwie różne rzeczywistosci. Obskurne baseny, wyglądające na brudne, brudne leżaki i płytki wokół basenu, pleśń na ścianach, dziury w wannie załatane akrylem to były nasze pierwsze spostrzeżenia. Otrzymaliśmy dwa pokoje na przeciwko remontowanego hotelu tak więc stuki przez cały dzień. W jednym z pokoi zapach nie do zniesienia. Wymiana pościeli nie pomogła, okazało się, że problem tkwi w materacu. Jedzenie monotonne ale zjadliwe. Notorycznie nieposprzatane stoły na których zalegały naczynia przez długi czas, czasami brak sztućców i filiżanek do kawy. Naczynia brudne, niedomyte. Drinki bardzo słabe, piwo chyba ok, co do pozostałych alkoholi nie wypowiem się. Siłownia to kpina! -panował tam wszechobecny brud i smród. Goście hotelowi to głównie emeryci więc pod nich robione animacje. Omijać szerokim łukiem!!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotelowi przydałoby się przeprowadzić remont albo przynajmniej odświeżenie pokoi. Po wejściu do pokoju szok: odrapane ściany i zacieki od klimatyzacji na suficie. Inne osoby nie mogły się dostać do pokoju (wadliwa karta ) a klimatyzacji zdarza się działać w podejrzany sposób (niby działa ale nie chłodzi). Do tego wspaniały widok z okna na śmietniki stojące przy ulicy. Opróżniane ich odbywało sie po godzinie 4 rano. Jak nie masz twardego snu, pobudka gwarantowana, zwłaszcza jeżeli zamierzasz nie korzystać z klimatyzacji lecz otwartego okna. W obiekcie naprzeciwko trwa remont co generuje hałas. Zmienić pokoju się nie da, bo wszystko zajęte. Dla Polaków najniższe piętro i najgorsze pokoje. Dla Anglików i reszty, wyższe piętra. Oczywiście w regulaminie hotelu jest o tym, że ręczniki zostawione na 40 minut będę ściągane ale to tylko zapis, żeby komuś zrobiło się lepiej. Rzeczywistość taka, że ręczniki leżą od samego rana i już po 7 wszystko zajęte. Kurcze a wystarczyłoby kupić kolejne 20-30 leżaków i problem mógłby się rozwiązać (albo znacznie ograniczyć). Chociaż z drugiej strony wystarczyłoby stosować się do zapisów regulaminu, i usuwać rzeczy leżące tam od świtu. Obsługa działa bez zarzutów i tutaj żadnych pretensji do nich, pozostawili pozytywne wrażenie. Tak samo jeżeli chodzi o jedzenie. Jest go dużo, i każdy znajdzie coś dla siebie. Jak ktoś chce traktować hotel jako bazę wypadową do odwiedzenia innych miejsc (wycieczki albo wynajem auta) to raczej jest to dobry wybór ale nie w tej cenie. Osobiście czuję się oszukany odnośnie ceny jaką zapłaciłem a warunków jakie otrzymałem. To nie było warte tej ceny, w czym utwierdza mnie tylko rozmowa z osobami z sąsiednich obiektów i kosztów jakie one poniosły. Przy obniżonym koszcie bym nie narzekał. Zwracajcie uwagę, że to hotel 3 gwiazdowy! A nie jakiś system słoneczek co może sugerować inną kategorię obiektu. Dwa razy się zastanowię zanim ponownie skorzystam z oferty Rainbow.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1⭐ za zatajenie informacji przez Biuro Podróży o trwającej budowie przy hotelu. Zmiana pokoju ( po prośbie) oznaczała zamianę młota pneumatycznego... na wiertarki i mieszadła. I tak przez 7 dni w tygodniu pobudka o 8. To miał być wypoczynek a czułam się jakbym była na poligonie. Tylko influencerzy mogą wypoczywać ?
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie (dalej nazywane paszą bo inaczej się tego nie da nazwać) było tragiczne. Nie było nic, absolutnie nic, co można było zjeść. Mięsto surowe, desery to jakiś cukier, no chyba to było robione tak żeby nie można było jeść. Nie jestem w satnie opisać jak była zła ta pasza. To może warzywa jakieś? Chyba na grenlandii są lepsze. Owoce jeśli były to jakieś z puszki a jeśli były świeże to bywał arbuz i grejpfrut (Twoje dzieci pewnie uwielbiają grejpfruta) Jeśli tak to i tak go po 10 minutach nie było. Pewnie kiedy to czytasz to myślisz sobie "facet przesadza". Więc pojedż i sprawdź. Chociaż piszę tę opinię żebyś tam nie jechał. Sam hotel do przeżycia. My nie mieliśmy okien na patio więc było cicho i ok. Jednak jeśli masz tam jechać to lepiej zostań w Zgierzu, Włocławku albo innym kurorcie w Polsce nawet w listopadzie.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe do hotelu czas oczekiwania na pokój wynosił ok 5h. Bagaże przechowywane w obskurnym i zrujnowanym pomieszczeniu. Brak zainteresowania klientem. Rezydentka w czasie zgłoszonego problemu śmieje się z klientów argumentując, ze nie ma czasu, gdyż za chwilkę przylecą następni goście, będąc na lotnisku. Ogólnie, nie polecam!