Kategoria lokalna: 3

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry ale całość pobytu psuje ostatni dzień pobytu, kiedy to o godz. 12;00 należy opuścić pokój i w Recepcji zostaje przecięta opaska powodując brak możliwości z korzystania z posiłków i napojów. Do godz. 17:15 tj. czasu zbiórki osób odlatujących do Katowic wszystkie osoby w tym osoby starsze oraz dzieci są odc
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bruno w szczególności w częściach wspólnych, klatki shoodowe nie sprzątane przez cały tydzień pobytu. Jedna z wind nie działa. Jedzenie na bierzaco smarzone-wieczna kolejka do 1 grill.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie fajny jedzenie bardzo dobre poza jednym mankamentem w pokoju który otrzymaliśmy dokładnie nr.1050 strasznie śmierdziało grzybem ,oczywiście zgłosiliśmy to w recepcji hotelu, pani przysłała pokojówkę która jeszcze nie weszła do pokoju a już ze zdziwioną miną twierdziła że nic nie czuje że wszystko jest w porządku marne podejście.Ogólnie hotel fajny pokoje marne i brak zainteresowania problemami gości ,pani w recepcji bodaj że z Czech bardzo arogancka odgrywała jakąś dyrektorkę hotelu troszkę pokory.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel i jego obsługa pozostają wiele do życzenia. Odrapane stoliki, brudne naczynia i powyginane sztućce są na porządku dziennym. Jedzenie nie zawsze świeże. Obsługa gburowata. Baseny czyszczone bardzo rzadko. Rozumiem że lokalne 3 gwiazdki ale hotel ma fajną infrastrukturę i przy odrobinie pracy można zrobić coś fajnego. Dodam że po raz pierwszy w życiu widziałam kota polującego na karaluchy. Ale, jak to mówią - podróże kształcą.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Basen w remoncie, nie dostalismy informacji o przedłużającym się remoncie, wiec duży hałas z tym związany. Mieliśmy informacje ze na nasz przyjazd remont będzie ukończony ale niestety tak nie bylo..
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Feralna obsługa .szczególnie pani Gabriela recepcjonistka.mielismy zarezerwowany pokój na najwyższym pietrze a otrzymalismy na nizszym mimo tego iz byl dostepny.pani Gabriela poinformowała nas ze ich nie interesują prosby pisane przez rainbow.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety słaby. Ze wszystkich dostępnych basenów tylko dwa były czynne, z czego tylko jeden mały podgrzewany. Jedzenie bardzo słabe żeby nie napisać tragiczne. Wszystkie szklanki na jadalni tak brudne, że ludzie brali kubki papierowe/plastikowe z basenu. Obsługa oczywiście nic sobie z tego nie robiła. Jeżeli liczycie, że biorąc allinclusive nie będziecie musili jeść na mieście to muszę was rozczarować. Klimat jadalni tak obrzydliwy, że na mieście obiad jadałem bardzo często. Na plus pokoje i obsługa na recepcji.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
UWAGA. Nie polecam. Zapłaciliśmy z grupą znajomych za ten hotel już w lutym. 14 dni przed wyjazdem dostalem maila od Rainbow z informacją, że do końca czerwca będzie remont basenu głównego. Bez żadnych info o możliwości zmiany terminu wyjazdu, czy zmiany hotelu. Przyjechalismy 03.06. 2024 do hotelu i szczeka opada. Roboty wyburzeniowe zaawansowane. Pył, huk. Masakra.. Żeby było weselej trzeba zasuwać zasłony w ciągu dnia bo trwa budowa hotelu naprzeciw , 20 mb od naszych balkonów. Rano we wtorek obudziły nas młoty pneumatyczne., szlifierki kątowe i pracujący dźwig. Piszę to by ostrzec wszystkich, którzy chcecie w czerwcu tu przyjechać, byście się dobrze zastanowili. Żądajcie innego hotelu, albo zwrotu części pieniędzy. Na moją interwencję w Biurze Rainbow, odpowiedziano mi,że nie widzą podstaw. Przypominam, żyjemy w XXI wieku. Wzięto od nas pełną kwotę za kompletną ofertę. Dostaliśmy wakacje na budowie i Rainbow nie widzi problemu. Zabezpieczenie swoje oferty, byście nie spędzili wakacji tak jak my. Po powrocie podejmę działania prawne, bo wraz ze znajomymi czujemy się oszukani. Pozdrawiam. Jacek
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje wykupiliśmy 1.5 miesiąca przez rozpoczęciem imprezy, trzeciego dnia pobytu duży (główny) basen hotelowy został wyłączony z użytku. Biuro podróży nie poinformowało nas o tym wcześniej, a pani rezydentka na spotkaniu organizacyjnym ani słowa, ze od następnego dnia basen będzie nieczynny. Hotel raczej budżetowy, niedziałające niektóre windy, jedzenie monotonne, owoce z puszki, czasem brakowało czystych naczyń, przy barze kelner znikał na dłuższą chwilę pomimo gości czekających na obsługę. W pokoju nie działał TV, nie było też żadnego zestawu mini-kosmetyków. Zapłaciliśmy za hotel pełną kwotę, nie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Cena nieadekwatna do warunków, które zastaliśmy w maju 2024. Fuerteventura i jej plaże jak najbardziej na tak, ale do tego hotelu już nie wrócimy.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Karaluchy, dziurawe zasłony w oknach, pod oknami śmietnik. Problem z kartami do drzwi ciągle się rozładowywały i do tego nie domykały się. Raz zastaliśmy otwarte drzwi do pokoju po sprzątaniu. Baseny z odłażącą farbą z dna i ruszającymi się poręczami przy schodkach. Rozwodnione napoje (to nawet nie soki) z dystrybutorów bardzo kiepskiej jakości. Słabe jedzenie np. nieoczyszczone krewetki. Jedyny plus to obsługa recepcji i najważniejsze informacje w języku polskim.