Opinie o Chatur Costa Caleta

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(946 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Rozczarowanie

    Dawid, Gliwice 24.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel niestety słaby. Ze wszystkich dostępnych basenów tylko dwa były czynne, z czego tylko jeden mały podgrzewany. Jedzenie bardzo słabe żeby nie napisać tragiczne. Wszystkie szklanki na jadalni tak brudne, że ludzie brali kubki papierowe/plastikowe z basenu. Obsługa oczywiście nic sobie z tego nie robiła. Jeżeli liczycie, że biorąc allinclusive nie będziecie musili jeść na mieście to muszę was rozczarować. Klimat jadalni tak obrzydliwy, że na mieście obiad jadałem bardzo często. Na plus pokoje i obsługa na recepcji.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Uwaga, basen główny w remoncie

    Jacek, Kraków 06.06.2024

    UWAGA. Nie polecam. Zapłaciliśmy z grupą znajomych za ten hotel już w lutym. 14 dni przed wyjazdem dostalem maila od Rainbow z informacją, że do końca czerwca będzie remont basenu głównego. Bez żadnych info o możliwości zmiany terminu wyjazdu, czy zmiany hotelu. Przyjechalismy 03.06. 2024 do hotelu i szczeka opada. Roboty wyburzeniowe zaawansowane. Pył, huk. Masakra.. Żeby było weselej trzeba zasuwać zasłony w ciągu dnia bo trwa budowa hotelu naprzeciw , 20 mb od naszych balkonów. Rano we wtorek obudziły nas młoty pneumatyczne., szlifierki kątowe i pracujący dźwig. Piszę to by ostrzec wszystkich, którzy chcecie w czerwcu tu przyjechać, byście się dobrze zastanowili. Żądajcie innego hotelu, albo zwrotu części pieniędzy. Na moją interwencję w Biurze Rainbow, odpowiedziano mi,że nie widzą podstaw. Przypominam, żyjemy w XXI wieku. Wzięto od nas pełną kwotę za kompletną ofertę. Dostaliśmy wakacje na budowie i Rainbow nie widzi problemu. Zabezpieczenie swoje oferty, byście nie spędzili wakacji tak jak my. Po powrocie podejmę działania prawne, bo wraz ze znajomymi czujemy się oszukani. Pozdrawiam. Jacek

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pobyt w maju 2024

    Sebastian 06.07.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Wakacje wykupiliśmy 1.5 miesiąca przez rozpoczęciem imprezy, trzeciego dnia pobytu duży (główny) basen hotelowy został wyłączony z użytku. Biuro podróży nie poinformowało nas o tym wcześniej, a pani rezydentka na spotkaniu organizacyjnym ani słowa, ze od następnego dnia basen będzie nieczynny. Hotel raczej budżetowy, niedziałające niektóre windy, jedzenie monotonne, owoce z puszki, czasem brakowało czystych naczyń, przy barze kelner znikał na dłuższą chwilę pomimo gości czekających na obsługę. W pokoju nie działał TV, nie było też żadnego zestawu mini-kosmetyków. Zapłaciliśmy za hotel pełną kwotę, nie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Cena nieadekwatna do warunków, które zastaliśmy w maju 2024. Fuerteventura i jej plaże jak najbardziej na tak, ale do tego hotelu już nie wrócimy.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    omijaj z daleka

    Joanna Barbara, Warszawa 28.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Karaluchy, dziurawe zasłony w oknach, pod oknami śmietnik. Problem z kartami do drzwi ciągle się rozładowywały i do tego nie domykały się. Raz zastaliśmy otwarte drzwi do pokoju po sprzątaniu. Baseny z odłażącą farbą z dna i ruszającymi się poręczami przy schodkach. Rozwodnione napoje (to nawet nie soki) z dystrybutorów bardzo kiepskiej jakości. Słabe jedzenie np. nieoczyszczone krewetki. Jedyny plus to obsługa recepcji i najważniejsze informacje w języku polskim.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    NIe polecam

    Tomasz, Gdańsk 22.09.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Lepiej dla Biura jeżeli nie skomentuję tego wyjazdu. Może dla przestrogi dla innych napiszę jak było. - autobus wysadził nas przy schodach, a kilkanaście metrów wcześniej był wygodny zjazd dla osób z walizkami - na dzień dobry nieżyczliwy recepcjonista - po naszej stronie praktycznie przez cały pobyt czynna tylko jedna winda - na terenie czynny tylko jeden basen w opłakanym stanie, a drugi w remoncie - bary czynne na zmianę w lobby po południu niby czynny ale brak obsługi - jedzenie takie sobie ale bardzo często w nalewakach brakowało napojów lub leciała woda zamiast coli - szklanki i filiżanki były po prostu brudne z tego powodu kawę nalewałem do plastikowego kubka - po wyjściu na balkon widok na remontowaną ulicę i do tego na terenie hotelu graciarnia pod oknami - zmywanie posadzki w czasie posiłków kiedy kręci się bardzo dużo ludzi, było ślisko - połamane kafelki na stopniach klatki schodowej groziły wypadkiem - sprzątanie po łebkach, jak skończyło się mydło w prysznicu to nikt nie uzupełnił - drinki na all exclusive nie nadawały się do picia - dramat - pomoc rezydentki - lepiej samemu zasięgnąć informacji Ogólnie przebywanie na terenie hotelu nie należało do przyjemności, reszta jak w tytule.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Costa Caleta

    Kowalski 25.08.2016

    Hotel w porządku na 3 gwiazdki. Mieliśmy super pokój 3049 na ostatnim piętrze z widokiem na wyspę i ocean taki jaki prosiliśmy, w recepcji bez zadnych problemów . Ponieważ byliśmy z 7 -letnim wnuczkiem zafascynowanym piłką nożną a w hotelu jest boisko to już była pełnia szczęścia. Na temat wyżywienia mogę wspomnieć tyle że nie odbiega od standardów w innych hotelach tego typu . Tj rodzinnych z masą dzieci. Ponieważ byliśmy w czasie wakacji to większość stanowili rodzice z dziećmi . Tak więc osoby ktore liczyły na cichy wypoczynek mogły korzystać z basenow na dachu gdzie było cicho i bardziej kameralnie. Ze strony biura Rainbow wszystko było ok.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rozczarowanie

    Patrycja 20.09.2019

    Niestety ale odradzam każdemu pobyt w tym hotelu. Największym minusem było jedzenie. Codziennie to samo, bez smaku. Miałam wrażenie(i nie tylko ja), że wszystkie posiłki były z proszku. Naprawdę nie dało się tego jeść. Drinki i inne napoje w opcji all inclusive to jakaś pomyłka. Jeszcze z tak tragicznym wyżywieniem się nie spotkałam. Pokoje sprzątane prawie codziennie. Prawie bo w czwartki i niedziele serwis sprzątający nie działa😂. Miasteczko caleta de fuste samo w sobie było w porządku. Spokojnie i bez tłumów. Dużo turystów z Anglii. Blisko całkiem przyzwoita plaża.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Porażka...

    Lukasz, Rybnik 20.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Niestety nie polecam hotelu, mrówki w pokoju, gubiące się rzeczy z pokoju, większość rzeczy rozwalona lub niesprawna, kuchnia ? Porażka niektóre rzeczy surowe, nie dopieczone

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam!

    Beata i Maciej 22.01.2024

    Hotel kłamie w ofercie podając że ma klimatyzację,której nie ma,jedynie jakieś pseudonadmuchy,które w zasadzie nic nie dają.W recepcji tłumaczyli że jest awaria,którą lada dzień usuną,ale przez całe dwa tygodnie w pokoju w nocy gorąco,Dali nam jakiś wentylatorek,który nic nie dał.Nawet okna nie można było w nocy otworzyć,bo hałas dochodzący z baru hotelowego do godziny 2-3 nad ranem uniemożliwiał spanie.Poza tym basen z łuszczącą się farbą,woda w nim nadmiernie chlorowana,nieliczne karaluchy w jadalni,słabe i monotonne jedzenie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Pobyt 4 osób w Costa Caleta od dnia 22.08 do 29.08. Odradzamy...

    Marcin 12.09.2022

    Chciałbym się podzielić opinią - w sumie nie tylko moją, bo to bedzie opinia 4 osób które uczestniczyły w tym "wydarzeniu" jakim były wakacje na Fuerteventurze w hotelu Costa Caleta. Przygody zaczeły się już na samym poczatku, udalismy się do punktu w Kaliszu aby znaleźć coś na last minute, przejrzeliśmy sami oferty i wiedzielismy jakie kierunki nas interesują. Pani wskazując tą, ujeła nas tym że to Wyspy Kanaryjskie (nigdy nie gościliśmy, więc czemu nie!). Pokazała oferte, opinie, filmik, wszystko było super - do momentu kiedy odrzuciliśmy wszystkie inne propozycje i podpisania umowy. Dopiero wtedy nas poinformowała że w hotelu z powodu prac remontowych z użytku zostały wyłączone: taras słoneczny, boisko multisportowe, mini golf oraz jeden z basenów. No cóż.. było już późno, chwila do zamkniecia, oferty znikały - mimo tych "niedogodnosci" stwierdziliśmy, że bez tych udogodnień i tak warto jechać na Wyspy Kanaryjskie. Wylot, lotnisko, odbiór na lotnisku i transfer na piątke. Na miejscu w Hotelu dostaliśmy opaski, mogliśmy zjeść śniadanie.. a potem długie oczekiwanie na pokoje (do 16.00). Niestety, to nie koniec kwestii zabookowania, poniewaz chwile po rozpakowaniu się w pokoju zadzwoniła Pani z recepcji że doszło do wielkiej pomyłki.. I że to nie są nasze pokoje, musimy się spakować i dostaniemy "poprawne" - pomyłki się zdarzają, wiadomo. Pokoje które dostaliśmy były znacznie mniejsze - ale nie przeszkadzało nam to do momentu odkrycia że w naszym pokoju nie działa klimatyzacja. Szybkie zgłoszenie na recepcje, technik się pojawił - sprawa załatwiona (no nie do końca, okazało się później że klimatyzacja została "włączona na stałe na pełną wydajność", brak możliwosci regulacji temepratury, termostat nie działał, waliło z nawiewu 7 stopnii a w pokoju mieliśmy 15-16 stopnii!). Basen numer dwa o którym była mowa, ku naszemu zaskoczeniu okazał się już napełniony wodą i czekał tylko na odbiór po pracach "remontowych". Jednakże, hotel zostawiał wiele do życzenia.. Wszędzie taśma malarska, poklejone brudne poręcze, notorycznie psująca się winda, a w połowie naszego pobytu z basenu numer dwa zaczeły się odrywać kawałki wielkiej gumy, taras widokowy do góry również cały w "rozpierdzielu", widac było że to hotel w wiecznym remoncie. O 8 rano budził nas dźwięk wiertarki mieszającej gips(nagranie). Leżaki zdezelowane, poplamione farbą. Jedzenie.. Trudny temat kazdy lubi coś innego. Jednakże jedzenie tam było monotematyczne, powtarzało się co dwa dni - śmialiśmy się że niektóre mięsa zaliczają podwójny proces recyklingu na bufecie (co było oczywiste, ale niestety wiele zostawiało do życzenia w kwestii jakości). Strasznie tłusto. Najpewniej i najrozsądniejsze były dania przygotowane bezpośrednio przez obsługę przy nas, takie jak omlety, jajecznice, smażony tuńczyk i inne ryby wraz z mięsami - do nich nie miałem zastrzeżeń, wręcz były pyszne! Samo miejsce, jako miejscowość, czysta, zadbana, bezpieczna, jest gdzie spacerować - jednakże polecamy wycieczki fakultatywne bądź wynajem auta na własną ręke (własnie tak zrobiliśmy, zwiedziliśmy tym sposobem całą wyspę w dwa dni wraz z Cofete - cudo natury). Plaże które sa dostępne w najbliższej odległosci to plaże sztucznie usypane z zmielonych muszelek, może wydawać się "ostra pod stopami". Obsługa była bardzo pomocna, uśmiechnieci i zyczliwi - formułą all inclusive na barze była całkiem wporzadku, jednak polecam zapytac się o Ron Miel - ich miejscowy trunek, genialny! Pobyt do ostatniego dnia pomimo mrożącej klimatyzacji był całkiem wporzadku. Animatorzy? Tutaj sugerujemy zmiane firmy obsługującej hotel- poniewaz animatorzy zamiast "zabawiać" gosci, woleli siedzieć z własnymi znajomymi na barze i popijać z nimi piwa. Dopiero ostatniego wieczoru postanowili zorganizowac gre BINGO. Ostatni wieczór tez był dość istotny dla naszych żołądków a dokładnie dla dwóch osób (dwóch naszych kompanów było na miescie i tam postanowili zjeść kolacje). Niestety doszło do zatrucia pokarmowego, stwierdziłbym że no zdarza się, ale widziałem innych paru gości którzy tez nie czuli się najlepiej. A mam pewność, ze zaszkodziło jedzenie z hotelu, ponieważ dwóm naszym kompanom którzy jedli na miescie dnia poprzedniego nic nie było. Transfer na lotnisko i oczekiwanie na opóźniony lot, oceniam dość okej. Czy tam wrócimy? Nie. Czy wrócimy na wyspy kanaryjskie? Na fuerte, raczej już nie. Inne? Być może. Ale warto jednak wybierać Hotel min 4.5gwiazdki w ocenie Rainbow. Bo tutaj jednak rozczarowanie było wielkie. Rozumiem że ten Hotel ma 3 gwiazdki,(rainbowowe 3.5) ale jezeli oferuje usługi o których pisze na własnych folderach które dostarczył podczas zakwaterowania - to niech oferuje je w dobrej jakości, bądź w ogóle je realizuje na przykład masaże, o których była mowa nawet w ulotcce tam na miejscu - a jak sie okazało że salon masazu jest zawalony sprzetem i kartonami. Opinie starałem się pisac już na chłodno, ale mimo wszystko niesmak pozostaje. A no i incydent z karaluchem, który wymagał przerzucenia całego pokoju do góry nogami. Opinię wrzucę również na google aby jednak mimo wszystko uważać na ten hotel.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem