Opinie o Chatur Costa Caleta

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(946 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel Chatur pobyt marzec 2025 para

    para 11.03.2025

    Hotel ma juz swoje lata ale jest bardzo czysty to trzeba przyznac. Panie sprzatajace bardzo mile i dokladne co 3 dni zmiana poscieli reczniki czesciej. Posilki dobre malo doprawione trzeba samemu dosmakowac sol i pieorz na stole.Niestety nawet na kolacje stoly bez obruów nam akurat tego brakowalo.Raz udalo nam sie zjesc pizze ktora byla bardzo dobra ale wiecej nie bylo. Pogoda w kratke 2 dni ulewa doslownie ulewa potem slonce za chmurami ale troche udalo sie opalic.Prz..,y basenach brak parasoli co bylo wielkim problemem.Drinki bardz bardzo slodkie slabe piwo ok . Ogólna ocena srednia niestety przeplacilismy te oferte za 3500 za osobe mielibysmy duzo lepszy hotel wiekszosc gosci kupiła.i duzo taniej wiec dla nich bylo ok.Konczac nasza opinie chcialam poradzic potencjalnym gosciom aby kupowac te oferte na ostatni moment bo my kupilismy z wyprzedzeniem i przeplacilismy .drugi raz tego hotelu nie wybralibysmy .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ani dobrze, ani źle

    Kamil, Warszawa 14.04.2019

    Hotel nie był zachwycający, nie był też beznadziejny. Pokój od dawna nie był remontowany. Obsługa hotelowa bardzo rzadko sprzątała pokój, a jak już się zdecydowała na sprzątanie, to przypadało to w porze sjesty (a podobno Wyspy Kanaryjskie to Hiszpania...). Mieliśmy bardzo opóźniony lot (1,5 godziny), nie popisał się zatem przewoźnik (Smart Wings). Jedzenie było pod znakiem ilości, a nie jakości - przykładowo jajecznica była z proszku, większość potraw była smażona, a desery tragiczne (200% cukru w cukrze, o ile to był cukier...). Woda w basenach była bardzo brudna. Drinki w ramach all inclusive...lepiej nie pisać...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje na Fuerteventura

    Adam, Tychy 08.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel raczej dla emerytów. Animacje na wręcz żenującym poziomie nawet nie 30 min mini disco. Jedzenie słabe nawet bardzo słabe bar przekąskowy tragedia zimne hamburgery. Bez możliwości podgrzania. Pokoje małe ale czyste. Plus wielki dla pani ratownik pracowita uśmiechnięta dbająca o basen

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt w acosta Calets

    Mieczysław, Warszawa 10.12.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    hotel przyjemny a jedzenie bardzo dobre, tylko źle trafiłem z terminem pobytu, basen główny w remoncie i ciągle zapachy farby i innych substancji a z pokoju nawet ładnego widok na ulicę i budowę jakiegoś budynku i robotnicy cały dzień pracujacy

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    "Prawie" robi różnicę

    Niezadowolona 18.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Hotel przyzwoity, ale czy na 3 gwiazdki?? Przydałoby mu się odświeżenie. Za mało miejsca przy basenach i zero cienia; niezbyt czysto. Leżaki przy basenach rezerwowane chyba jeszcze przed wschodem słońca! Więcej miejsca na dachu, tam można załapać się na cień, ale za to do dyspozycji stare leżaki, czasem popsute. Animacje przy basenach codziennie takie same, tylko czasem coś dodawali. W hotelu ludzi jak w mrowisku. Pokoje - przyzwoite, ale... Zdjęcia zrobione przez dobrego fotografa ;-) Na łóżkach maty ochronne tak szeleszczące, że palcem nie można było ruszyć, żeby nie usłyszeć szelestu. W wannie woda po kilku chwilach mycia stała (mało przyjemne...). Z instalacji klimatyzacyjnej kapało z sufitu - trzy razy zgłaszałam problem. Reakcja szybka, ale skuteczna dopiero ostatniego dnia pobytu. Klimy generalnie więc nie miałam. Zamek w łazience zepsuty (nie można było jej zamknąć). Naprawiono go przedostatniego dnia pobytu. Wentylacja w łazience również nie działała. Polecam zabranie własnych ręczników, bo hotelowe prawie nie wchłaniały wody (jakby były świeżo kupione). Wymiana ręczników i sprzątanie pokojów - bez zarzutu. Jedzenie. Całe szczęście, że wybór był całkiem duży, dlatego też osoba niejedząca mięsa, może dać radę. Większy wybór dla mięsożerców. Co do smaku - poniżej przeciętnej. Raz podano rybę upieczoną z łuskami, więc zanim się zorientowałam, to miałam okazję pierwszy raz w życiu spróbować rybich łusek. Aby trafić na coś lepszego, trzeba było przyjść na początku posiłku, bo później to różnie bywało. Żółty ser - chyba seropodobny. Pomidory - takie jak w Polsce w zimie, albo nawet gorsze. Soki - prawdziwa masakra. Jedna wielka chemia. Wino z nalewaka - poniżej przeciętnej. Trzeba było kontrolować talerze, bo bardzo często trafiały się brudne. Plusem były owoce morza. Bez szaleństwa, ale jak przyszło się wcześniej, to można było się załapać. Jajka sadzone, często przypalone od spodu (myślę, że to wina brudnej płyty), a płynne od góry. Jajecznica - nie wiem jak można skopać tak prosty posiłek (czegoś takiego w życiu nie jadłam). Mam wrażenie, że w hotelu używają najtańszych produktów. Obsługa hotelowa - normalna. Rezydentka - p. Małgorzata Wolna bardzo miła, aczkolwiek miałam wrażenie, że jest tam tylko po to, aby sprzedać wycieczki fakulatywne. Gdybym nie miała przewodnika, nie wiedziałabym gdzie pojechać i co zobaczyć. Na pytanie dotyczące możliwości samodzielnego wykonania wycieczki na Lobos, dowiedziałam się, że Rainbow może mi ją sprzedać; Tylko że wycieczka ta kosztuje 54 Euro od osoby dorosłej i 27 Euro od dziecka do 12 r.ż. (chyba z jakimś posiłkiem) natomiast zakup indywidualny z portu w Corralejo, kosztuje 15 Euro w obie strony od osoby dorosłej i 8 Euro od dziecka. Dojazd - wynajem auta 43 Euro za dobę (autobus wychodzi jeszcze taniej), a że zwykle wynajmuje się auto na kilka dni (=cena wynajmu jest niższa), a poza tym nie jedzie się tylko do Corralejo, więc nie można liczyć tak bezpośrednio. Na wycieczkę "Trzy wyspy" już się nie załapałam, bo byłam na końcu kolejki. Wg mnie rezydent powinien być w hotelu co najmniej 2-3 godziny dziennie, żeby móc odpowiedzić na wszystkie pytania i naprawdę podpowiedzieć co i jak zorganizować. Wynajem auta - Rainbow ma jakiś układ z firmą wynajmującą samochody. Niby wszystko ok, ale 1. umowa jest po hiszpańsku i uważam, że Rainbow mógły pokusić się o jej przetłumaczenie dla komfortu swoich klientów (przecież rezydentka mówi biegle po hiszpańsku), 2. dobrze że p. Mateusz, organizujący wycieczki fakultatywne na Playa de Cofete, powiedział, żeby nie jeździć drogami szutrowymi, ponieważ ubezpieczenie auta tego nie obejmuje (chyba, że wynajmujemy terenówkę), a poza tym auta mają GPS i może zostać naliczona kara, 3. umowę podpisywałam na kolanie, przed hotelem, a dodatkowo - firma wynajmująca auta, mająca punkt w hotelu, przeganiała nas, 4. na moje pytanie co do treści umowy, pani rezydent powiedziała, że jest sprawdzona... Ciekawe tylko kto płaciłby te kary. Zresztą wcale nie mam pewności, czy jakaś niespodzianka jeszcze do mnie przyjdzie. Wszystkie szutrowe parkingi na których stawałam, na wszelki wypadek fotografowałam, żeby ewentualnie móc udowodnić, że nie jeździłam drogami szutrowymi. W informatorze Rainbow (I p. w hotelu) widnieje info, że osoby które spóźnią się na autobus jadący na lotnisko, mogą dostać się tam tylko taxi za ok. 15 Euro. Nie jest to zgodne z prawdą, gdyż spkojnie można dojechać autobusem linii 3 i 10, za mniej niż 1,50 Euro za osobę (tyle płaciłam za bilet do Puerto del Rosario, które jest kawałek dalej). Poza tym, Rainbow chcąc dbać o komfort pasażerów mających starsze dzieci lub jadących bez dzieci, powinien urozmaicić / zmienić zasady przelotu, aby osoby z małymi dziećmi jechały osobno. Naprawdę męczoce jest słuchanie wrzasku dzieci przez pół lotu, albo gry na tablecie itp. Ogólne wrażenia - bardzo mieszane. Całe szczęście że plaże, ocean i widoki były cudowne...

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Chatur Costa Caleta

    Amelia 25.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Dwa baseny z których całkowicie schodzi farba, fragmenty jej leżą na dnie i inne zanieczyszczenia, jedzenie monotonne, pod koniec wyjazdu było jedzenie z resztek z całego tygodnia(tak się wydawało). Pokój nasz był lekko zniszczony. Klimatyzacja która dosyć głośno chodziła pomimo wyłączenia jej. Lokalizacja dobra blisko centrum i plaży, widoki bardzo ładne w miejscowości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Chatur Costa Caleta

    Marek, Leśna 11.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    W pierwszy dzień, myślę że mieliśmy najgorsze wrażenie, później nasza ocena się stopniowo poprawiała. Zaczynając od początku, zaraz po zameldowaniu była godzina pomiędzy obiadem a kolacją, więc naturalnie restauracja była zamknięta. Otwarty był jednak bar z przekąskami, a po długim locie skoro każdy był głodny to poszliśmy tam na jakąś przekąskę. Były tam frytki, mięsko do burgera i jakieś inne pierdoły, ale wszystko to było zimne. Byłem tak głodny że mimo to zjadłem kilka zimnych frytek i poczekale na kolację. Na szczęście w restauracji jedzenie było na naprawę dobrym poziomie. Śniadanie co prawda codziennie takie same, ale obiady i kolacja codziennie były trochę inne. W restauracji stały zawsze jakieś przyprawy więc każdy mógł sobie doprawić według własnych upodobań. Tak czy inaczej poszliśmy w pierwszy dzień też i na dach bo miał tam być basen oraz jacuzzi. Było, ale ogrodzone taśmami z napisem zakaz wejścia. Były niestety zamknięte przez cały tydzień pobytu za co ogromny minus, choć sam taras na dachu budynku jest bardzo fajny i uważam że ma potencjał. Widać z niego panoramę miasta, wulkany i podświetlony basen. Choć z nim to też tak różnie bywało. Jeden dzień zupełnie zapomnieli włączyć a tak ogólnie to podświetlenie było stosunkowo krótko wyłączane, gdzieś tak do 23-23:30 przez noc było wyłączone. Na drugim dachu powinien być minigolf, raz tam poszedłem lecz wszystko było pozamykane i wyglądało jak w remoncie. Nie mam pojęcia czy w innych dniach było otwarte czy nie, bo później już tam nie chodziłem. Były jednak też i plusy, ponieważ obsługa była naprawdę miła i sympatyczna. Barmani byli kompetentni, zadowoleni i robili świetne drinki. Animatorzy tak samo, dawali z siebie wszystko. Generalnie obsługa hotelu bardzo na plus, oprócz kogoś kto ukradł mi 1000 euro i paręset złotych z portfela, który był w zamkniętym plecaku. Z pewnością był to ktoś kto ma dostęp do pokojów, ale myślę że nie była to sprzątaczka, bo ona dopiero później sprzątała pokój. Tak czy inaczej jakiś złodziej tu pracuje, albo pracował, bo mam nadzieję że został przyłapany i zwolniony. Jeśli chodzi o sejf, to jest w każdym pokoju dostępny za opłatą, nawet nie wiem jaką bo na dobrą sprawę nie miałem już tam co chować... Pokoje trochę odrapane, ale czyste. Sprzątaczka przychodziła nie rzadziej niż co drugi dzień, czasami nawet codziennie, pod tym względem nie ma co narzekać, zwłaszcza że nawet w domu tak często nie sprzątam ;) Generalnie mogłoby być lepiej, ale tragedii też nie było

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    w najbliższym czasie nie jedź

    Wojciech, Katowice 27.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Witam, w najbliższym czasie odradzam wyjazd do tego hotelu z jednej strony remont hotelu i od poniedzialku do piatku od 8 rano chodzi młot udarpwy a po drugiej stronie remont ulicy. dodatkowo pokoje pod barem gdzie Anglicy do północy balowali. Jedzenie średnie, baseny oba już po remoncie więc ok.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rodzinny wypoczynek w kwietniu

    Jakub 29.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel wg kategorii 3,5 gwiazdki natomiast stan faktyczny oceniam na 2. Widać że w hotel od lat nie inwestowane sa pieniądze. Odchodząca farba w basenie, popękane płytki w restauracji, dziury w wannie załatane akrylem. szafa przesuwna z nie działającymi drzwiczkami , to takie najbardziej rażące w oczy wady jesli chodzi o sam wygląd hotelu. Jedzenie smaczne ale monotonne , bardzo mało owoców - ogólnie dużego wyboru nie było i najgorsze to niedomyte szklanki i talerze. W mojej opinii bardzo słaby hotel . Jedyny plus za podgrzewaną wodę w basenie. Średnia wieku w kwietniu to 60+ . Natomiast miejscowość Caleta de Fuse bardzo ładna, ogromna plaża, promenada , port - jest gdzie spacerować . Woda w oceanie ciepła i o dziwo nie wiało tak bardzo . podsumowując wyspa piękna ale hotele dużo lepsze w okolicy niż Chatur Costa Caleta.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Urlop w Costa Caleta

    Aleksander, Izbicko 05.08.2019

    Generalnie urlop w porządku. Hotel stara się zapracować na 3 gwiazdki, które posiada. Pokoje czyste i sprzątane. Stołówka skromna ale w miarę smaczna i urozmaicona. Animacje na słabym poziomie. Obsługa miła. Głównym elementem, który negatywnie wpłynął na cały urlop, to brak jakiejkolwiek koordynacji przelotu. Rodziny z dziećmi zostały rozrzucone i podzielone gdzie się da w liniowym samolocie Wizz Air wg uznania organizatora Rainbow. Bez jakiejkolwiek możliwości zakupu miejsc razem. Przy długości lotu ponad 5h poniżej jakiejkolwiek krytyki. Myślę, że ta gafa zaważy na kolejnych decyzjach urlopowych większości urlopowiczów. To nie miało się prawa zdarzyć..

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem