Opinie klientów o Chatur Playa Real Resort

5.0 /6
560 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Agnieszka 21.07.2017

Kiepski hotel

nie polecam tego hotelu, warunki bardzo słabe, łazienki w kiepskim stanie, powiedziłabym nawet że brudne, jedzenie również nienajlepsze. Dla dzieci codziennie to samo, bardzo mało urozmaicone. Napoje mogą być. Drinki i kawa bardzo słodkie. Hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki. A w Polsce to nie wiem czy jedną by dostał. Fajna animatorka, Polak pracujący w recepcji oraz Polak w restauracji. Bardzo mili i chętni do pomocy. Jeden raz na pobyt restauracja Ala carte- tutaj jedzenie bardzo dobre i świeże. Do oceanu jakieś 800 metrów. Sama Teneryfa piękna i warta odwiedzenia. Dla dzieci mnóstwo atrakcji. Warto wybrać się do Loro Parku i wodnego parku. Warto dopłacić trochę więcej i wybrać lepszy hotel.

2.0/6

Artur, 28.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Fajna lokacja zaniedbanego hotelu...

Hotel sam w sobie w bardzo dobrej lokalizacji z przepięknym widokiem. Wygodny i przestronny pokój. Wysoka jakość masaży w SPA (dodatkowo płatnych) Niestety to już koniec zalet. Jedzenie tragiczne, tłuste, niesmaczne i codziennie praktycznie to samo. Pod koniec wyjazdu zaczęliśmy już się żywić tylko na mieście poza jajecznicą/omletem na śniadanie bo już nie mogliśmy znieść nawet zapachu kuchni. Codziennie widoczne cięcia kosztów (mam porównanie do wyjazdu do tego miejsca z przed dokładnie roku), np. codziennie ta sama pizza z szynka z resztek ze śniadania, rok temu do sangrii były cytryny, limonki i pomarancze, teraz sama cytryna lub sama limonka, dania z ryżem jednego dnia kurczak, 2giego dnia owoce moza a 3go "mix" który mam wrażenie był zmieszaniem dan z poprzenich 2 dni z dodatkiem soli, żeby zakryć nieświeży smak. Przez 11 dni pobytu było tylko 1 smaczne danie na obiado-kolacje tzn szaszłyki. Obsługa widocznie przemeczona i nie zawsze przez to uprzejma czy efektywna, mowa tutaj o kelnerach sprzatajacych stoliki którzy na prośbe przygotowania stolika kreca oczami a sprzataja na odwal sie - ok fala brytyjczyków spowodowała syf niesamowity i kechup nawet na krzesłach do siedzenia na które to obsługa nawet nie zwracała specjalnej uwagi podczas sniadan/obiadów/obiadokolacji - później wszystko sprzatniete, ale "pożądek" trwa 5 minut. Rekordem był karaluch biegajacy w okolicach sałatek. Karaluchy to też osobny temat bo jest ich w hotelu pełno, włącznie z chyba 5cioma na raz koło dystrybutora wody tuz koło recepcji! Nawet w windzie nie raz sie karaluch znalazł. Windy to kolejny dowcip, niby po 2 windy na stronę, ale w kazdym pionie działała tylko jedna. Plus korzystała z niej obsługa która np przewoziła wózki z recznikami - efekt nie raz czekalismy 10-15 minut żeby móc podjechać do pokoju. Kolejnym cieciem kosztów w porównaniu z zeszłym rokiem i niestety dużym zawodem okazała się jakość alkoholi. Tzn praktycznie nie dało się tego pić. Poza czystą wódką słabej jakości i piwem nie dało się praktycznie nic pić. Kilka razy zamówiłem whiskey z colą i nie tylko było gorszej jakości niż można kupić w Lidlu za 30zł ale było wrecz odzucajace - whiskey smierdziała jak płyn do dezynfekcji rąk przy wejściu do supermarketu. Za każdym razem nie dałem rady wypić więcej niż łyk i wylewałem. Oczywiście przy przy barze info że "lepszej jakości" alkohole w dodatkowym pakiecie za opłatą - o czym nie było mowy w zakupowanym pakiecie "all inclusive". Rok temu nie było w ogóle problemu z jakościa alkocholi. Podsumowując - rok temu byliśmy zadowoleni ze stosunku jakości do ceny i dlatego w tym roku pojechaliśmy do dokładnie tego samego miejsca - niestety w tym roku doświadczenie nieprzyjemne i na ten moment nie chcemy nigdy więcej wracać do tego syfu.

2.0/6

Maciej, Kraków 19.12.2019

Hotel maks 3 gwiazdki, pokoje wymagające remontu, na ścianach odparzenia, w łazience brudne fugi, umywalki wanna, prysznic też ewidentnie do wymiany, w restauracji poobijane talerze, zużyte sztućce i szkło, niesmaczna kawa z ekspresów. Sama Teneryfa strasznie komercyjna, brak klimatu jaki był np. na Lanzarotte

2.0/6

Małgorzata, --- 26.02.2023
Termin pobytu: luty 2023

Pobyt 7 dniowy

Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego stanu na miejscu okazało się że hotel do remontu, w pokoju obdrapane meble, stara lodówka w toalecie niedziałająca spłuczka, rdza na korkach w wannie,nędzne WiFi. Brak wody do picia w pokoju. W dniu przyjazdu wchodząc na kolację, nasze pierwsze myśli to szkolna stołówka. Zero klimatu. Obsługa hotelu na plus. Jedzenie dobre ale codziennie to samo. Kawiarnia to była tragedia jak przydrożny bar, drinki to najgorsze dno. Nasza rezydentka nieco opryskliwa szybko załatwić i dać jej spokój. W dniu odjazdu zbiórka przed hotelem 16.10 pan kierowca odjeżdża 16.07 mam nadzieję że wszyscy zdążyli na samolot.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem