Opinie klientów o Chatur Playa Real Resort

5.0 /6
560 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Renata Gaja 28.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Nie polecam

Stary, brudny hotel od lat nie remontowany, droga podróż w czasie do lat 90-tych. Bardzo dużo małych dzieci, hałas, basen tuż przy ulicy, jedzenie raczej średnie, brudne naczynia i sztućce na stołówce - w efekcie wino piliśmy z jednorazowych kubków. Pokoje zdezelowane - jedynie łóżka wyposażone w dość wygodne materace. Za to w łazience mydło tylko przy wannie za szybą, także po skorzystaniu z toalety, należało wejść do wanny, żeby dostać się do mydła. Po urządzeniu „sceny” w recepcji wydano nam małe mydełka. Może w cenie last minute za małe pieniądze byłby to hotel do przyjęcia, ale ja zapłaciłam cenę za 4 gwiazdkowy hotel, a dostałam słabe 3 gwiazdki. Czuje się oszukana przez RAINBOW, gdyż ten hotel nigdy nie powinien być sprzedawany za cenę, którą zapłaciłam. To moja pierwsza i ostatnia podróż z Rainbow.

0.5/6

Marian 30.11.2018
Termin pobytu: grudzień 2018

Nie polecam!!

Wróciłam z pobytu w tym hotelu 19.11.2018r. Osoba w biurze podróży bardzo polecała hotel i tym bardziej byliśmy zawiedzeni. Nazywa się,że hotel jest po remoncie, a jest tylko odmalowany. Pokoje duże, ale zimne, bez klimatu z brudnymi meblami,wręcz czarnymi z brudu firanami, a łazienka, to już poniżej wszelkiej krytyki. Po prostu masakra!!! SPA szumnie nazwane posiada stare 30-to letnie przyrządy.Woda w basenie zimna ( w biurze przy zakupie usłyszałam, że jest podgrzewana), leżaki zepsute i bardzo brudne.Bar w hotelu śmierdzi stenchlizną, posiada rozpadające się brudne fotele.

0.5/6

Michał, Łódź 23.06.2016

Proszę uważać na ten hotel!

Hotel – zakwaterowanie w innym hotelu – w ofercie pokój był w standardzie Junior Suitew budynku głównym z widokiem na basen i ocean, zakwaterowanie nastąpiło w pokoju rodzinnymz widokiem na tył hotelu, w którym powinniśmy być zakwaterowani. Pokój dzienny miał być wyposażony w komfortową rozkładaną sofę, tymczasem były to dwie drewniane prycze przykryte cienkim piankowym materacem, na których nawet nie można było usiąść. Wyżywienie, zgodnie z umową - all inclusive w 3 restauracjach (głównej, a’la carte i snack bar) –w pierwszych dniach posiłki serwowane były w małej „restauracji” a’la carte w formie bufetu szwedzkiego. Restauracja nie była przystosowana do większej ilości gości i trzeba było czekaćna stolik. Restauracja główna została otwarta na dwa dni przed naszym wylotem – 18.05.2016i nie była w stanie zapewnić standardu hotelu 4* - snack bar również był otwarty tylko na dwa dni przed naszym wylotem. Jedzenie było monotonne i w małych ilościach. Z warunków umowy wynikało, że podczas pobytu raz możemy skorzystać z restauracji a’la carte,ale również nie było to możliwe. Bar przy głównym basenie i lobby bar były nieczynne w ciągu całego naszego pobytu. Jedyny otwarty bar to Irish Pub – raczej na wieczornego drinka - otwarty wieczorami. Rozrywka – w związku z tym, że żaden inny tour operator nie zdecydował się zakwaterowaćw tym hotelu gości i byliśmy jedyną grupą – nie było żadnych organizowanych rozrywek(ani animacje dzienne ani wieczorne nie miały miejsca). Rezydenci tylko przyjeżdżali i robili zdjęcia. Grupa Anglików została odesłana do innego hotelu, zaraz po tym, jak rezydent stwierdził,że hotel nie zapewnia warunków bezpieczeństwa. Z opisu oferty niedostępne były również – disco theatre, zumba fitness, jak również spa,z którego jednorazowe skorzystanie było w cenie. O wszystkich powyższych uchybieniach poinformowaliśmy na spotkaniu informacyjnym rezydentkę. Pani zbagatelizowała sprawę mówiąc, że dostaliśmy i tak lepsze pokoje, niż są w Playa Real. Po obejrzeniu remontowanych pokoi, okazało się, że pokojew Playa Real są w o wiele wyższym standardzie. Przez cały okres byliśmy w stałym kontakcie z rezydentką, informując ją o wszystkich niedociągnięciach, jak również, zgodnie z pkt. 4 ogólnych warunków uczestnictwa, zażądaliśmy zmiany hotelu na standard odpowiadający warunkom podpisanej umowy. Pani rezydentka poinformowała nas, że nie będzie to możliwe. Podsumowując - wybierając hotel zdecydowaliśmy się na duży obiekt 4*, żeby mieć gwarancję udanych wakacji w komfortowym obiekcie, różnorodność jedzenia, dużą ilość rozryweki przede wszystkim błogi spokój. Żaden z powyższych punktów nie mógł być spełniony zgodnie z umową w związku z prowadzonym remontem w hotelu Playa Real Resort 4* Dodatkowymi uciążliwościami były bardzo głośne hałasy związane z remontem, ciągłe przechodzenie robotników i ogólnie panujący bałagan, brud i kurz remontowy. Gruz i stare meble były zrzucane z pięter przez okna bezpośrednio do kontenera stojącego pod budynkiem. Zaoferowana rekompensata w postaci darmowego wi-fi, jak również możliwość pozostania w pokojudo czasu transferu na lotnisko, była co najmniej śmieszna. W związku z tym, że chcieliśmy spędzić spokojne wakacje internet nie był dla nas istotny. Hotel nie miał innych gości, więc również przedłużenie nam pobytu nie blokowało pokoju.

0.5/6

Agata, Kraków 16.01.2020

Brak słów

Nie wiem od czego zacząć. Wycieczka była w czasie sylwestrowym ja rozumiem że jest to dość specyficzny okres ale pieniądze które zostały zapłacone za wycieczkę nie były tego warte. Brak wody ciśnienia w.kranach A co za tym idzie nie było jak się umyć rano. Jedynie w nocy można było się porządnie umyć, nie mówiąc już o umyciu włosów. Jedzenie katastrofa. Oczywiście śniadanie angielskie. Nie wiem z czego była robiona jajecznica ale nie przypominała jajecznicy. Jeśli chodzi o obiad i kolacje ...osoba taka jak ja która nie jada mięsa miała problem z wyborem jedzenia. Ryby zawsze suche, ziemniaki zawsze niedogotowane nie mówiąc już że często jedzenie było wyschniete lub zimne. Moglabym sie tu rozpisać ale chyba nie jest to warte. Mogłabym esej napisać. Płacąc prawie 11 tyś za wycieczkę oczekiwalo się czegoś więcej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem