Opinie o Chatur Playa Real Resort

4.9/6 (614 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
614 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Realny standard hotelu to max **

    Po raz pierwszy z biurem Rainbow doświadczyliśmy takiego rozczarowania pobytem all inclusive w hotelu rzekomo 4* . Wszech obecny bród, insekty wszędzie !!!!W takich ilościach , że niektórym, bardziej odpornym gościom widok po kilku dniach powszednieje. Restauracja to żałosna jadłodajnia z żadnym wyborem z menu, posiłki zimne. Naczynia brudne, przed skorzystaniem należy oczyścić sztućce ! Obsługa w restauracji sfrustrowana, pracująca jakoby za karę . Obiekt wymaga pilnego, kapitalnego remontu. winien być bezwzględnie zamknięty . Meritum skandalu to p. Nina, rezydentka. Podczas naszego pobytu zdarzył się przykry incydent, który był sprawdzianem dla rezydenta jako reprezentanta firmy Rainbow z zakresu kompetencji, empatii oraz standardu biura podróży . Niestety, wspomniana p. Nina nie odnalazła się w roli, ani jako pracownik firmy, która winna zatroszczyć się o Klientów w sytuacji dramatycznej, ani jako człowiek, który ze swej natury ( zazwyczaj) jest skłonny pomóc w tak wyjątkowo przykrym momencie , jakiego doświadczyła jedna z uczestniczek tej wycieczki! Reasumując, czuję się oszukana przez Rainbow! Jestem pewna, że biuro ma pełną świadomość jaką jakość serwuje swoim Klientom w tym hotelu a pomimo to naraża nas na takie upokorzenia i przykrości?!

    Ewa, Warszawa - 03.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    59/62 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Prawda o hotelu…

    Dawno nie byłem tak niezadowolony z pobytu. Opóźnione zakwaterowanie ze względu na nieposprzątane pokoje. Po wejściu do pokoju smród i ogromny syf: brudna pościel, wszechobecny kurz, szafy w piachu, nie wspomnę o podłodze. Zabudowa stara, grzyb na całym prysznicu. Strach się myć. Pokojówki odwiedzające pokoje celem ich posprzątania w kolejności losowej. Sprzątanie opiera się o ułożenie pościeli i wymianę worków na śmieci. Brak czystych ręczników, trzeba poprosić o papier toaletowy. Szczególnie w ostatnim dniu zostaliśmy potraktowani w bezczelny sposób, gdyż na prośbę o użyczenie papieru toaletowego pokojówka poinformowała, że go nie otrzymamy, gdyż nasz serwis w ostatnim dniu pobytu został już zamknięty. Zaznaczam, iż opłata za pobyt dotyczy pełnych dni. Jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Na śniadanie, obiad i kolację wyciągane to samo, odgrzewane mrożonki wyciągane przy ludziach i wkładane do oleju przed samym nosem, dania zimne, brudne kubki w restauracji i talerze, sztućce z zaciekami ze zmywarki. Wlewając wodę do szklanki można się natknąć na pozostałości soku pomarańczowego po poprzednim gościu. W trakcie pobytu naszą kartą nie mogliśmy otworzyć drzwi. Straciliśmy godzinę w oczekiwaniu na jakąkolwiek pomoc ze strony recepcji. Brak parkingu hotelowego, animacje opierają się o położenie głośnika przy badanie i puszczenie muzyki z telefonu. Nad basenem syf, kiła i mogiła. Podłoga klejącą się na każdym milimetrze. Leżąc na leżaku wącha się smród z koszy, z których wysypują się śmieci. Nie mam pojęcia skąd te 4 gwiazdki, osobiście w moim odczuciu maksymalnie 2. Jako biuro podróży powinni Państwo zapoznać się z opiniami Google, gdzie odczucia ludzi w dużym stopniu pokrywają się z naszymi. Wydając ponad 7 tys. za pobyt oczekuje się profesjonalizmu ze strony hotelu i Państwa. Niestety i tu i tu tego zabrakło. Zdjęcia przedstawione na ekranie w trakcie rozmów z Panią konsultant odbiegają tak znacząco od rzeczywistości, że można się przerazić po przejeździe na miejsce. Mniej retuszu.

    Damian, Warszawa - 07.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    nie polecam

    Witam. Byłam z rodziną w lutym miało być 9 dni. I to był najgorszy wybór jeżeli chodzi o biuro podróży i o hotel.Hotel był najgorszy w jakim byłam. Jeżeli chodzi o obsługę biura to klapa . Przyjechaliśmy w czwartek o 9 rano pokój dostaliśmy o 12. proszę sobie wyobrazić zmęczeni podróżą z małym dzieckiem głodni musieliśmy czekać na pokój do 12 TO CHYBA NIE TAK POWINNO WYGLĄDAĆ !!! Rezydentka pojawiła się na lotnisku i widzieliśmy ją może 10 min. Raz jeszcze była w hotelu żeby sprzedać wycieczki które zdecydowanie na własną rękę taniej pojechać. W dniu wyjazdu musieliśmy pokój opuścić o 10 rano wyjazd z pod hotelu na lotnisko 20 .po śniadaniu opuszczamy hotel i na własną rękę musisz sobie zorganizować wyżywienie .w sumie byliśmy w hotelu 7 dni.(POKÓJ DOSTALIŚMY O 12 W CZWARTEK A ZDALIŚMY O 10 W CZWARTEK) biuro zostawia swoich klientów na lodzie oszukując ich wycieczka sprzedana i radź se sam. DZIĘKUJĘ ZA ZEPSUCIE NAM URLOPU I WYDATEK NIE POTRZEBNIE PIENIĘDZY WIĘCEJ Z PAŃSTWA USŁUG NIE SKORZYSTAMY..

    Wioletta, Białystok - 14.10.2015

    3/6 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    NIE POLECAM!!!!

    NIE POLECAM - KARALUCHY NA KAŻDYM KROKU- W RESTAURACJI, W POKOJACH , W ŁOŻKACH, REZYDENTKĘ TYLKO INTERESUJE SPRZEDAŻ WYCIECZEK- NIC POZA TYM, BRUD, JEDZENIE MONOTONNE- ZLOZYŁAM REKLAMACJĘ I DOSTAŁAM NIEGRZECZNĄ ODPOWIEDŹ, NIE POLECAM TEGO HOTELU I FIRMY RAINBOW TOURS

    RENATA, GNIEZNO - 18.11.2014

    11/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem