Opinie o Chatur Playa Real Resort

4.9/6 (614 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
614 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Nie polecam!!

    Wróciłam z pobytu w tym hotelu 19.11.2018r. Osoba w biurze podróży bardzo polecała hotel i tym bardziej byliśmy zawiedzeni. Nazywa się,że hotel jest po remoncie, a jest tylko odmalowany. Pokoje duże, ale zimne, bez klimatu z brudnymi meblami,wręcz czarnymi z brudu firanami, a łazienka, to już poniżej wszelkiej krytyki. Po prostu masakra!!! SPA szumnie nazwane posiada stare 30-to letnie przyrządy.Woda w basenie zimna ( w biurze przy zakupie usłyszałam, że jest podgrzewana), leżaki zepsute i bardzo brudne.Bar w hotelu śmierdzi stenchlizną, posiada rozpadające się brudne fotele.

    Marian - 30.11.2018  | Termin pobytu: grudzień 2018

    26/44 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Wykazd świąteczny

    Najgorszy hotel w jakim do tej pory byliśmy. Hotel rodem z PRL. Brudne pokoje, począwszy od podłóg, toalety po pościel. W ofercie miał być podgrzewany jeden z basenów niestety nie był. Jedzenie średniej jakości dodatkowo zimne. Trzech nieudolnych animatorów, którzy byli kompletnie niewidoczni prócz mini disco dla dzieci. Cena absolutnie nieadekwatna do jakości hotelu.

    Anna, Wrocław - 30.12.2024  | Termin pobytu: grudzień 2024

    17/18 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Proszę uważać na ten hotel!

    Hotel – zakwaterowanie w innym hotelu – w ofercie pokój był w standardzie Junior Suitew budynku głównym z widokiem na basen i ocean, zakwaterowanie nastąpiło w pokoju rodzinnymz widokiem na tył hotelu, w którym powinniśmy być zakwaterowani. Pokój dzienny miał być wyposażony w komfortową rozkładaną sofę, tymczasem były to dwie drewniane prycze przykryte cienkim piankowym materacem, na których nawet nie można było usiąść. Wyżywienie, zgodnie z umową - all inclusive w 3 restauracjach (głównej, a’la carte i snack bar) –w pierwszych dniach posiłki serwowane były w małej „restauracji” a’la carte w formie bufetu szwedzkiego. Restauracja nie była przystosowana do większej ilości gości i trzeba było czekaćna stolik. Restauracja główna została otwarta na dwa dni przed naszym wylotem – 18.05.2016i nie była w stanie zapewnić standardu hotelu 4* - snack bar również był otwarty tylko na dwa dni przed naszym wylotem. Jedzenie było monotonne i w małych ilościach. Z warunków umowy wynikało, że podczas pobytu raz możemy skorzystać z restauracji a’la carte,ale również nie było to możliwe. Bar przy głównym basenie i lobby bar były nieczynne w ciągu całego naszego pobytu. Jedyny otwarty bar to Irish Pub – raczej na wieczornego drinka - otwarty wieczorami. Rozrywka – w związku z tym, że żaden inny tour operator nie zdecydował się zakwaterowaćw tym hotelu gości i byliśmy jedyną grupą – nie było żadnych organizowanych rozrywek(ani animacje dzienne ani wieczorne nie miały miejsca). Rezydenci tylko przyjeżdżali i robili zdjęcia. Grupa Anglików została odesłana do innego hotelu, zaraz po tym, jak rezydent stwierdził,że hotel nie zapewnia warunków bezpieczeństwa. Z opisu oferty niedostępne były również – disco theatre, zumba fitness, jak również spa,z którego jednorazowe skorzystanie było w cenie. O wszystkich powyższych uchybieniach poinformowaliśmy na spotkaniu informacyjnym rezydentkę. Pani zbagatelizowała sprawę mówiąc, że dostaliśmy i tak lepsze pokoje, niż są w Playa Real. Po obejrzeniu remontowanych pokoi, okazało się, że pokojew Playa Real są w o wiele wyższym standardzie. Przez cały okres byliśmy w stałym kontakcie z rezydentką, informując ją o wszystkich niedociągnięciach, jak również, zgodnie z pkt. 4 ogólnych warunków uczestnictwa, zażądaliśmy zmiany hotelu na standard odpowiadający warunkom podpisanej umowy. Pani rezydentka poinformowała nas, że nie będzie to możliwe. Podsumowując - wybierając hotel zdecydowaliśmy się na duży obiekt 4*, żeby mieć gwarancję udanych wakacji w komfortowym obiekcie, różnorodność jedzenia, dużą ilość rozryweki przede wszystkim błogi spokój. Żaden z powyższych punktów nie mógł być spełniony zgodnie z umową w związku z prowadzonym remontem w hotelu Playa Real Resort 4* Dodatkowymi uciążliwościami były bardzo głośne hałasy związane z remontem, ciągłe przechodzenie robotników i ogólnie panujący bałagan, brud i kurz remontowy. Gruz i stare meble były zrzucane z pięter przez okna bezpośrednio do kontenera stojącego pod budynkiem. Zaoferowana rekompensata w postaci darmowego wi-fi, jak również możliwość pozostania w pokojudo czasu transferu na lotnisko, była co najmniej śmieszna. W związku z tym, że chcieliśmy spędzić spokojne wakacje internet nie był dla nas istotny. Hotel nie miał innych gości, więc również przedłużenie nam pobytu nie blokowało pokoju.

    Michał, Łódź - 23.06.2016

    19/28 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Hotel o niskim standardzie - maks 2-3 gwiazdki lokalne.

    W hotelu spędziliśmy tydzień całą rodziną w okresie świąteczno noworocznym. Był to Nasz 4 wyjazd na Kanary, wszystkie w hotelach 4*. Niestety opis a realia daleko od siebie odbiegają. Hotel do kapitalnego remontu, nie powinien być udostępniony turystom w tej kategorii 4*. Łazienki okropne, popękana armatura, odchodząca emalia z wanny, niedziałająca spłuczka, wszechobecny grzyb i zacieki... Pokój pomimo sprzątania nadal brudny, podłogi czarne. Do tego wszystkiego dochodzi brak podgrzewania basenu pomimo zapewnienia w ofercie oraz zimne i nie dobre jedzenie w "restauracji". Siłownia niestety nie wygląda jak na obrazku w katalogu. Stare atlasy, niedziałająca bieżnia. Na uwagę zasługuję również fakt pani rezydent Niny, która pomimo swoich obowiązków niestety ich nie wykonuje. Jest nieprofesjonalna, brak w niej empatii na tragedie rodzinna. Szczerze nie polecam tego hotelu. Mam nadzieję, że Rainbow jako organizator wyciągnie z tego jakieś wnioski i zacznie weryfikować swoje hotele oraz rezydentów.

    Adam, Chorzow - 08.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    29/30 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem