Kategoria lokalna 4
0.5/6
Po wylądowaniu wieczorem i przetransportowaniu nas z lotniska do hotelu, byliśmy z partnerem w szoku, dokładnie w jakim stanie jest nasz pokój. Nie oczekiwaliśmy luksusów i nie o to też chodziło. Byliśmy na różnych wyjazdach z biur podroży w odległe rejony m.in. Kenia, Madera, Włochy, Egipt i w życiu nie trafiliśmy na tak okropne warunki. Ze zdjęć na stronie pokój wyglądał na schludny, przestronny, czysty, ale oczywiście to zasługa dobrze wyretuszowanych zdjęć. Prawda była zupełnie inna: zniszczony, wszystko stare, brudne, okurzone, niedziałająca klimatyzacja, po włączeniu straszny smród, zepsuty sejf - nie dało się wbić kodu, wyrwana półka w zamrażalce w lodówce, niedziałająca spłuczka w toalecie (dopiero po bardzo długim naciskaniu na przycisk spłukiwało się), zasłony od balkonu całe w plamach, to samo lustro w łazience w plamach czerwonych (mniemam, że od farby), robactwo, że aż nieprzyjemnie było siedzieć. Na drugi dzień powiedzieliśmy o całej sytuacji rezydentce, mówiła że mogą nam zmienić jedynie pokój, stwierdziła że i tak mamy luksusowo bo na 4 piętrze, piętra poniżej mają pokoje standardowe (aż strach myśleć w jakim stanie muszą być), a zmiana hotelu wiąże się z opłatą 2 tys euro (brak słów). Najpierw panie z recepcji zaproponowały zamianę na pokój pomalowany na świeżo farbą [!], gdzie nie muszę mówić co by się działo i jak wpłynęłoby na nasze zdrowie, gdybyśmy tam spali, smród straszny. Zmieniliśmy pokój na kolejny, ale było to samo, higiena i czystość pozostawia wiele do życzenia. Jedynie w łazience nie było wielkiej wanny z obklejonymi fugami od brudu wokół... Jeszcze do minusów dodam częste awarie windy oraz niedziałające karty wejścia do pokoju, gdzie zmienialiśmy kilka razy. Karaluchy, również biegały po restauracji hotelowej. Jesteśmy zdruzgotani warunkami jakie tam panowały i nie wspominam tego wyjazdu najlepiej. Jako biuro powinni Państwo weryfikować jakie hotele proponujecie, bo na wakacje człowiek jedzie, żeby wypocząć, a nie, denerwować się warunkami, w których spędzi noc (i to aż 11). Reklamacji biuro nie przyjęło. Nie polecam.
Ania - 07.04.2025
7/8 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel lata świetności ma za soba. Czystość w pomieszczeniach ogólnie dostępnych jak i pokojach pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie monotonne, mały wybór, zdecydowanie pod turystów z Anglii, którzy stanowią większość hotelowych gości. Zdecydowanie nie polecam. Daleko od oceanu.
EMILIA, LUBLIN - 31.07.2022
9/13 uznało opinię za pomocną