Opinie o Majestic Hotel

4.0/6 (106 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.0/6
106 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.9
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.2
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 2.5/6

    Oczekiwałam coś więcej….

    Pobyt nie do końca był wart tej ceny, jesteśmy zawiedzeni w jakim stanie był hotel. Dodatkowe koszty które trzeba było ponosić co dziennie żeby być najedzonym (i żeby zjeść coś dobrego) oraz kupowanie własnych napoi nie koniecznie łączy się z all inclusive. Moja ocena pobytu polega jedynie na tym że pokój był czysty przy zameldowaniu, personel który tam pracuje był bardzo miły i pomocny i to w sumie było by na tyle.

    Sonia, Malmö - 05.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Szczerze nie polecam!!

    Pomimo niezbyt dobrych opinii hotelu spędziłam w nim urlop na początku maja. Założyłam, że ludzie z natury przesadzają i wymagają nie wiadomo czego, więc potraktowałam opinie z przymrużeniem oka. Na miejscu okazało się, że opis hotelu faktycznie odbiega od rzeczywistości. Łazienka zagrzybiała. Ciśnienie wody uniemożliwiało normalny prysznic. Łazienki ogólnodostępne, jeżeli już posiadały drzwi to pozbawione były klamek i zamków. Łóżeczko dziecięce dostępne, ale okropnie brudne.Leżaki przy basenie zniszczone. Parasole przeciwsłoneczne to prawdziwy hit. Całe potargane i połamane jakby przeszły atak huraganu. Plac zabaw to jakieś plastikowe pobojowisko upchane gdzieś w kącie ze spróchniałą huśtawką, która lada moment się rozleci. Stół do ping-ponga co prawda stoi, ale zamiast siatki poukładane są cegły.Pakiet all inclusive to jakaś pomyłka.Śniadania codziennie takie same typowo pod Anglików z jajkami na bekonie na czele. Przekąski, które miały być dostępne między posiłkami dopiero po zapytaniu o nie barmana okazywały się być suchą kanapką z serem i mielonką ze śniadania. Ostatnie śniadanie przed wylotem nie zawierało nawet chleba. Dostaliśmy ciasto i żelki a na dosłodzenie dżem. Napoje to sztuczne, rozcieńczone koncentraty. Alkohol rozcieńczany i z najniższej półki. Dostępne na barze wino butelkowe (lokalne) płatne 10 euro.Ubolewam nad wyborem tego hotelu. Gdyby reklamowany był jako 2-3* można by było spodziewać się pewnych niedogodności, które to nie mają prawa bytu w 4*hotelu. Próbowałam reklamować w Rainbow, jednak bez skutku. Nikt nie widzi problemu twierdząc, że moja opinia jest "odosobniona".Na plus pobytu wpływa sympatyczna obsługa hotelu i miejsce. Dogodna baza wypadowa. Polecam zwiedzanie wyspy na własną rękę.

    Dominika - 03.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Słabo (średnio jestem zadowolona z wyjazdu

    Pobyt w hotelu oceniam bardzo słabo

    Halina, Lębork - 17.08.2015

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Dla nie wymagających

    Zasadniczym plusem hotelu jest jego położenie, w samym centrum Laganas. Wszędzie blisko, tak na prawdę nie trzeba iść dalej niż 500 metrów by załatwić wszelkie potrzebne sprawy. Dookoła pełno barów, dyskotek, restauracji i sklepów, wypożyczalni samochodów, rowerów i skuterów. Jednak zdecydowanie jest to opcja dla młodych osób jadących na imprezowe wakacje. Rodziną nie polecam, hałas jest dokuczliwy. Plaża, hmm bardzo średnia chociaż w pełnym sezonie niby wygląda nieco lepiej, ja byłam w maju. Co do samego hotelu: fajny basen, dość duży w porównaniu do konkurencji, obsługa, dla bardzo niewymagających i tolerancyjnych :) Grecy bardzo leniwi, niektórzy wręcz obrażeni że cokolwiek muszą zrobić w pracy :) Pani na recepcji mówi łamanym angielskim, dość nie wyraźnie, w przypadku bardziej skomplikowanych problemów trzeba wszystko tłumaczyć bardzo łopatologicznie. Działają jak im się zachce, mieliśmy zepsute drzwi, naprawiono je dopiero po 3 dniach, po kilkukrotnym zgłoszeniu problemu, dopiero po awanturze się za to zabrali, a cała naprawa trwała ok 3 minut więc powinni to zrobić od ręki. Jedzenie, tragiczne, na śniadania nie opłaca się wgl wstawać, typowo angielskie, tłuste i bez smaku, do tego produkty z najniższej póki. Na obiady i kolację zawsze choć jedna potrawa była w miarę ok, ale ogólnie słabo, bez smaku. Jeśli chodzi o napoje w All, tragedia, piwo jako jedyne nadawało się na dłuższą metę, wino cierpkie ledwo nadające się do picia, wszelkie alkohole i drinki to typowy tani bimber, zapach skutecznie odstraszał. Cola i inne słodzone napoje podrabiane i rozcieńczane, taka cola z biedronki z dodatkiem wody i cukru. Sprzątanie bardzo powierzchowne, choć ręczniki wymieniali codziennie. Brak wifi, internet płatny, to niby standard w Grecji ale w dzisiejszych czasach dość nietypowe.

    Aga - 15.06.2015

    9/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem