Opinie klientów o Majestic Hotel

4.0 /6
97 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Ewa, Kochanów 27.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Wypoczynek z Anglikami

Dzień dobry, Mój pobyt w wymienionym hotelu trudno nazwać wypoczynkiem to raczej był horror zafundowany przez młodych turystów z Anglii. Ile dni pobytu tyle dni picia, darcia się na całe gardło wracania nad ranem z wrzaskami do hotelu. Picie alkoholu na basenie, rozbijanie szklanych butelek. Obsługa i menadżer interweniował dopiero po paru próbach zwrócenia się do nich w końcu barman wręczył im miotłę do sprzątania ( mieli z tym problem). Kopanie mokrej skórzanej piłki w basenie gdzie popadnie -stolik to stolik czyjaś głowa to głowa ktoś oberwie aby była dobra pijacka zabawa. Skandalem było skakanie z mostku , który był nad basenem. Cudem uniknęłam takiej konfrontacji w wodzie jak naćpany Angol skoczył a ja zdążyłam w ostatniej chwili zrobić unik w moim przypadku zderzenie mogło doprowadzić do powrotu na wózku inwalidzkim i poważnym uszkodzeniem kręgosłupa. Kolejna interwencja była konieczna. Na sali konsumpcyjnej zero przyzwoitości w kwestii skąpego ubioru. Nie ma takich informacji . Żadna przyjemność oglądania pokrytych potówkami w stringach rubensowskich kształtów. Ulica główna do morza , którą przeszłam się po przyjedzie o 6 rano to był rynsztok z średniowiecza bród i smród przyprawiający o mdłości już w tym momencie miałam się kontaktować z biurem. Bród mam uwieczniony na zdjęciach a skargi składane do recepcji zapisane . To był stracony tydzień i stracone pieniądze. Wyrażam ogromne niezadowolenie z pobytu w tym hotelu jednocześnie zwracam się do biura o rekompensatę za stracony czas i pieniądze dla mnie i mojego partnera. Ten hotel powinien zniknąć z oferty biura jest opanowany w 95% przez Anglików . Czekam na odpowiedź . Z poważaniem Ewa Sąsiada i Andrzej Płoszaj
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem