Opinie klientów o Bliżej Bogów

5.0 /6
280 
opinii
Intensywność programu
4.5
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
5.2
Wyżywienie
4.1
Zakwaterowanie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Andrzej, --- 21.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Bliżej podłogi...

Komentarz po dwóch tygodniach ,całkiem na zimno... Program : -z małymi wyjątkami atrakcyjny- co do wyboru obiektów. Klasyka podręcznikowa +kilka miłych niespodzianek ale kilka wpadek (pominięć) pomimo dobrej lokalizacji w trasie i dostępnego czasu. Szczególnie słaba organizacja czasu i miejsc w Atenach. Logistyka: - słaba organizacja. Dopasowanie godzin wyjazdu do czasu śniadań zupełnie niezrozumiałe w kontekście późniejszego wykorzystania ograniczeń. Prom nie zawsze jest wytłumaczeniem. Brak alternatywy na warunki pogodowe powiązane z plażowaniem przy pochmurnym niebie i ochłodzeniu. Osobiście Grecję znam z kilku wypraw indywidualnych ale Partnerka pierwszy raz więc miało być miło i perfect i podane na tacy....jak z niemieckimi czy hiszpańskimi biurami , które sprawdziłem i bez szału ale dużo lepiej. Brak pisanej informacji na każdy następny dzień , która powinna być wyłożona w recepcjach hoteli czy noclegowni. Osoby z wadami słuchu mogą mieć problemy. Opiekun czy przewodnik jak zwał ,duża wiedza ale organizacyjnie słabiutko ,żeby nie powiedzieć bez obeznania z standardami w czasach komórek i innych mediów. Nas zostawiła w hotelu bo mamy problemy j.w ,wykonała jedno połączenie telefoniczne z 3 sygnałami, bo spóźnieni 10 minut. Staliśmy przy windzie ,zobaczyliśmy światła autobusu. Zero powtórki telefonu i przede wszystkim brak s m s , co jest standardem i obowiązkiem w takich sytuacjach. Jeżeli byłby się wypadek , zawał lub inne nieszczęście to zostajesz sam z problemem .To niedopuszczalne praktyki. Byłem z amerykanami i w takiej sytuacji zawsze przewodnik osobiście sprawdza przyczyny. Jeżeli alkohol, spanko po bibce to nie czekamy w innych przypadkach zawsze musi być raport. Baza hotelowa : -dwa hotele (w Ateny 4* oraz w Githio 3* odpowiadają standardom EU, reszta to podupadłe rudery z certyfikacją np.z roku budowy (lata 90 ) lub lipnym szyldem z chińskiego marketu). W tych obiektach albo z materaców wychodzą sprężyny albo pluskwy albo , nie działa klima a raz spadła lampa w łazience klejona na taśmę malarską. Nie mniej na plus ,że można i należy reklamować pokoje w recepcji przed ich objęciem aż do skutku. Jeżeli nie rozumieją dobrze języka angielskiego to wołać opiekuna.I uwaga bardzo dziwny zbieg okoliczności dla pewnej ,tej podgrupy uczestników. Zawsze ale to zawsze najlepsze pod względem jakości i lokalizacji pokoje ba nawet z podwójnymi pokojami a w jednym przypadku zapytany uczestnik oświadczył ,że nie muszą sprawdzać bo i tak będzie dobrze. Jak widać działają podwójne standardy i brak "przypadkowego"przydziału w oparciu o nieprzypadkowe działanie. Wyżywienie: Mieliśmy opcję tylko śniadania (do przeżycia i przeżucia ). Organizacja wycieczki dyskryminuje osoby ,które wykupiły jedynie śniadanie. W kilku dniach nie ma czasu na popołudniowy posiłek no chyba ,że bez wyboru gyros i to w wojskowym tempie. Po jednym bardzo intensywnym dniu wylądowaliśmy na obrzeżach obskurnej wioski ok.20-tej wieczór. Nasza opiekun nie zauważył tych bez kolacji i skwitował po interwencji "..do centrum jedynie 12 minut wg.google maps ".. sprawdziliśmy ok.1,5 km ! (w nogach mieliśmy tego dnia blisko 12 godzin zwiedzania +jazdy).Wszystkie dwa sklepy zamknięte a jedyna czynna knajpa oferowała wybór uzo i ..uzo. Pomimo to lepiej nie wykupować obiadokolacji bo w ocenie pozostałych uczestników beznadziejne i głównie z kateringu. Rano właściciel i personel w jednej osobie "hotelu 3* " osobiście wlewał lurowatą kawę lub herbatę z czajników aby starczyło ? Poczułem się jak na stołówce za komuny. Tzw. planowane posiłki ,w ciągu dnia to zwykła ustawka w "zaprzyjaźnionych tawernach" z byle jakiego jadła ,okrojona co ilości i jakości a przy tym płatna jak za zupełnie inny posiłek. Lepiej w tym czasie szybko znaleźć coś w pobliżu innego choć wybór miejsca na ogół taki aby to uniemożliwić. Finał : pobyt stacjonarny niezbędny , w butikowy hoteliku , z dala od zgiełku ,w gaju oliwnym, bardzo blisko morza i wyspy nowożeńców z obłędną plażą ukoił nasze wcześniejsze doznania

3.0/6

Helena, Bielsk Podlaski 07.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Ocena wycieczki

Program wycieczki był zmieniony. Pierwszy dzień po krótkim odpoczynku Ateny. Dużo zwiedzania, do tego wieczor grecki który się wcale nie podobał. Ludzi bardzo dużo. Nie było miejsca na ewentualne tańce. A w naszej grupie było dużo młodych ludzi. Wszyscy zmęczeni. Pozostałe zaś dwa programu luz. Ogolnie wycieczka srednio sie podobala..

3.0/6

Piotr, Żyrardów 23.10.2019

Polecam

Polecam wycieczkę " Bliżej Bogów " Program bardzo atrakcyjny widokowo, chociaż nie byliśmy w zatoce wraku , podobno ze względu na pogodę. Na tym widoku zależało mi najbardziej, więc czuję niedosyt....Na wycieczce byłem sam, więc dopłaciłem do pokoju jednoosobowego. W każdym hotelu miałem pokój z widokiem na pole, albo na starą, zdewastowaną kamienicę. Byłem zniesmaczony, ponieważ ta sytuacja powtarzała się za każdym razem. Dużo nadętych i wiejskich filozofów po 70( chwalipięty...gdzie oni nie byli, co widzieli i co jedli....)

3.0/6

Jakub, Wrocław 01.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Tragiczne warunki, zmarnowane pieniądze na kolacje

To była nasza trzecia wycieczka objazdowa z Rainbow i jesteśmy bardzo zawiedzeni. Pilot Paweł, realizowany program i kierowcy - super, niestety zakwaterowanie i wyżywienie to jakiś nieśmieszny żart. Na objazdówkach nie należy oczekiwać luksusów, ale w tak tragicznych warunkach jeszcze nigdy nie spaliśmy. Pierwsza męcząca noc w hotelu Argasi Beach - bez klimatyzacji (była zamontowana, ale nikt nie dostał pilota do jej uruchomienia). Obawialiśmy się chodzić po łazience i pokoju bez obuwia. Śniadanie - tylko ogórek, dwa rodzaje wędliny, jeden sera, chleb i drobne ciastka. Starczyło tego dla połowy grupy, potem pani powiedziała że kierownik zapomniał, że będzie tyle osób i nie ma więcej jedzenia. Sądząc po wcześniejszych opiniach to nagminne zachowanie w tym hotelu, pytanie dlaczego Rainbow nadal z nimi współpracuje? Zakwaterowanie dobre jedynie w Gynthion (smaczne śniadania, czysto, ładnie; w Atenach śniadania i nocleg też super, ale w okolicy bezdomnych i narkomanów wstrzykujących specyfiki tuż obok hotelu). Kolejny hotel trochę lepszy, ale nadal śniadanie żałośnie ubogie. Ostatniego dnia dotarliśmy do hotelu Perkez po północy, wyjazd na lotnisko planowany był na 4:30. Szybko poszliśmy do pokoju, okazało się że nie ma ręczników, łazienka jest makabryczna, a prześcieradła na łóżku zaplamione. Nie chciało nam się jednak schodzić do recepcji mając tylko cztery godziny na sen. Nie mam opcji dodania zdjęć, a chętnie pokazałabym ten syf w hotelach. Z uwagi na wczesny wyjazd dostaliśmy pakiet żywieniowy - croissanta typu 7days, wodę oraz... dwie kromki chleba tostowego z jednym plasterkiem szynki :) Do zakwaterowania dodam jeszcze, że w żadnym hotelu nie było dwuosobowego łóżka, więc nie ma możliwości się nawet przytulić do partnera w nocy, bo spada się do dziury między łóżkami. Za obiadokolacje dopłacaliśmy w przeliczeniu ok. 23 euro na osobę na dzień. Za takie pieniądze można było zjeść owoce morza, pyszne mięsa, do tego napić się wina. My jedliśmy codziennie sałatki greckie dzielone na kilka osób, dwa razy musakę- w tym raz całkowicie bez smaku (wszyscy sięgali po sól), potem coś ala mielone z ryżem również bez smaku, ostatniego dnia w końcu trafiły się ryby. Do kolacji jedna woda na 4 osoby. Jesteśmy zawiedzeni tym wyjazdem, pierwszy raz cieszyliśmy się z powrotu do domu, bo codziennie stresowaliśmy się jak fatalny będzie hotel i czy coś zjemy na śniadanie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem