Opinie o Hacienda Beach

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(301 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyjemne wakacje z dziećmi

    MARTA 12.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel położony bardzo blisko plaży, z basenem i ogrodem jednak daje wiele do życzenia. Ciężko dogadać się z obsługą, nawet w języku angielskim. Dla 4-osobowej rodziny przygotowana była pościel dla dwóch osób, nie mogliśmy się doprosić więcej. W czasie naszego pobytu była awaria basenu, której nie naprawili do końca pobytu. Toalety przy basenie to porażka, syf i smród. Jedzenie monotonne, nie ma w restauracji podziału na strefę dla palaczy. W budynkach brak windy, trzeba nosić na 3 piętro bagaże. Pokoje sprzątane są przez małoletnie dzieci, czyli nie sprzątane. Pełno piachu, okna nie były myte od miesięcy. W łazience brodzik od prysznica nieprawidłowo zamontowany, po każdej kąpieli łazienka pływała w wodzie, obsługa przyniosła jedynie mopa. Plusem są animacje dla dzieci i spory plac zabaw z mini siłownią. Pokoje z klimatyzacją. Niedaleko bankomat, blisko do Sozopola 15 km i Aquaparku Neptun - 2 km.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt

    Bartosz 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Pobyt średni, monotonne jedzenie, w ostatni dzień pomimo szwedzkiego stołu kucharze nakładali sami. W ofercie był podany widok na park, który po przyjeździe okazał się być parkingiem, ponieważ spłonął. Okolica średnia. Brak ciekawszych animacji dla dorosłych.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel taki z 1 gwiazdka na pewno nie 4

    Piotr 25.01.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel z potencjałem, ale technicznie zaniedbany, w folderze widoki na patio z fontanna lub basen, w rzeczywistości Polacy dostają pokoje z widokiem na drogę, stacje benzynowe lub śmietnik za płotem, parking. Pokoje względnie czyste. Ponieważ zmienialiśmy pokój, w obu były termity w łazienkach, a w drugim brzydko pachniało z klimatyzacji. Basen zakwitł po 2 dniach pobytu, wyłączony z użytku do końca pobytu bo wody nie udało się ustabilizować biologicznie chemia baseniwa. Na szczęście dzieci miały chociaż działający brodzik żeby się schłodzić. Stratę basenu rekompensowała plaża i ciepłe morze. Jedzenie urozmaicone i bardzo dobre w szczególności desery. Podsumowując Pokoje i basen na minus, jedzenie na plus, lokalizacja.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Urlop z rodziną

    Anna, --- 07.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Trudno doszukać się pozytywów, może jedynie piękna plaża, sam hotel to porażka, pokoje brudne, mimo iż panie starają się sprzątać je codziennie, jedzenie da się wytrzymać, choć do najlepszych nie należało, brakowało sztućców, kelnerzy rozkładali ręce i nic, stoliki sprzątaliśmy sobie sami, ręczniki na basen trzeba zabrać ze sobą z Polski, w hotelu ich nie ma. Hotel oddalony od centrum miast ok 4 km. dojazd taxowka, ponieważ kawałek trzeba przejść poboczem, a wiadomo, jak jeżdżą Bułgarzy. Lobby bar nie istnieje, zastępuje go bar przy basenie i to jedyne urokliwe miejsce w całym hotelu, dziwię się , że Rainbow ma ten hotel w ofercie jest naprawdę kiepski. Rezydent odbiera telefon kiedy chce, a nie kiedy jest potrzeba

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Not good ALL-INCLUSIVE value

    Ania 31.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    This hotel is not good value for ALL-INCLUSIVE in comparison to other hotels that we have stayed at. Generally the service is very poor and lacking in some facilities, although the rooms were good.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Średni

    Izabela, Sokółka 08.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Główny basen nieczynny cały pobyt, woda lejąca się z sufitu, nieczynny bar z napojami, pokoje niesprzątane. Plusem jest niewielka odległość od morza,

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Stosownie do ceny.

    Henryk, Świebodzice 11.09.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Byłem 31.08-7.09.2021. Obiekt super i to wszystko. Brak promenady i bliskości sklepów. Sozopol 4 km, taxi 10 lewa w jedną stronę. Brak plaży przynależnej do hotelu a publiczna pełna. 30 lewa za parasol i dwa leżaki na dzień x 7 dni = 210 lewa x 2,3 = 483 zł. Basen przy hotelu w porządku tylko po co te ręczniki na leżakach ( rezerwacja ) - nie popieram a nawet gardzę takim postępowaniem. Jedzenie jak w Bułgarii = jajecznica zimna, frytki zimne, mięso bywało twarde. Na szczęście dobre sery i ciasta. Bufet alkoholowy ok nawet lepiej. Znajomi skarżyli się, że w pokoju ginęły drobne sumy pieniędzy i kosmetyki. Mnie to nie dotyczyło - nie pozwoliłem na sprzątanie pokoju. To w zasadzie wszystko. Wniosek jak na początku = niska cena = niska jakość - wybór należy do Ciebie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hacienda Beach 2 gwiazdki

    Błażej, Opoczno 16.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Basen przyhotelowy w porządku bliski dostęp do morza na plus i na tym się kończy. Obsługa pozostawia sporo do życzenia przy transferze z lotniska wysadzono nas przy jakiś śmietnikach i wskazano kierunek gdzie znajduję się hotel po dotarciu nie było wiadomo gdzie się udać kompleks posiadał kilka budynków bez oznaczeń gdzie recepcja. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na spalony park gdzie wszędzie walały się śmieci budynek powinien mieć funkcje gospodarczą a nie hotelową, na dole z restauracji przez wentylacje wyczuwalny zapach jedzenia. Podczas pobytu była wichura i na granicy naszego i sąsiedniego balkonu spadło drzewo dostęp do balkonu był ograniczony mimo próśb z naszej strony nie zostaliśmy przeniesieni do innego budynku kompleksu, a przy usuwaniu drzewa po 5 dniach od wichury na poniższych piętrach stłuczone zostały okna. Jedzenie monotonne przez 8 dniowy pobyt śniadania były identyczne. Wyczulam, iż widok na park może okazać się widokiem na coś okropnego, windy nie działające, obsługa hotelu nie zmieniała ręczników tylko dawała nowe starych nie zabierała, przez cały pobyt nic nie zostało posprzątane. Wieczór z muzyką na żywo to największe kłamstwo, nic takiego nie było, Wypad uważamy za nieudany, nie polecam.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Miły obiekt, ale zaniedbany

    Nat, Radom 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Obiekt przy bardzo przyjemnej plaży. Pokoje dość czyste, ale niestety bardzo ubogo wyposażone. Wszystko w płytkach. W łazience nie ma gdzie położyć nawet szczoteczki do zębów. Okna w opłakanym stanie - tak brudne, że nawet ładnym widokiem z balkonu nie można było się cieszyć (okna w kupach ptaków). Drugie okna na parking i kosze. Przejście z walizkami przez parking z kostki i do wniesienia na strome schody. W samym budynku winda. Jedzenie dobre, ale bez szału. Bardziej 3 posiłki niż All inclusive. Obsługa w większości miła. Panie sprzątaczki chodzą i wymieniaj ręczniki, dokładają potrzebne rzeczy codziennie. Sama plaża bardzo ładna. Super miejsce na rodzinny, spokojny odpoczynek. Niestety leżaki i parasole płatne. Ogólnie miło, ale nie przyjechałabym do tego obiektu jeszcze raz. Brak polskich animacji, choć były w ofercie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Reklamacja poszła, pierwszy raz w życiu, wiec to o czymś świadczy

    Ana 23.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel dla niewymagajacych, którym wszystko pasuje. Po tym pobycie wiem, ze już więcej do Bułgarii nie pojadę. Choć byli i tacy, którzy tym hotelem byli zachwyceni, mając porównanie z innymi bułgarskimi hotelami. Za bardzo dbają o teren przy hotelu (nawet palny dosadzali podczas naszego pobytu), zapominając o najważniejszym - czystości pokojów i obsłudze by wszystko działało i było w wystarczajacej ilosci.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem