Opinie o Hacienda Beach

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(301 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Szczerze nie polecam

    Bartek, Warszawa 23.06.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Plusy: 1. Duże pokoje. 2. Dosyć blisko ładnej plaży. Minusy: 1. Długie oczekiwanie na uzupełnianie brakujących dań podczas śniadań/obiadów/kolacji (czasami zupełny brak niektórych potraw po ok.1,5 godziny). 2. Brak sztućców! Albo nie ma łyżek albo noży albo widelców (czasami kombinacji powyższych). 3. Brak dostatecznej ilości miejsc w restauracji. Najczęściej trzeba było czekać aż ktoś skończy posiłek i zwolni stolik. 4. Trzeba było prosić obsługę o sprzątnięcie stolika po poprzednich gościach. 5. Zimne napoje (w tym woda) były dostępne jedynie przy barze, więc każdy posiłek zaczynał się od kolejki po picie. Dodatkowo na tej samej ladzie obsługa stawiała brudne kubki i szklanki z całej restauracji. 6. Główna pani manager z recepcji mówiła jedynie po bułgarsku - nie można było się porozumieć ani po polsku, ani po angielsku. 7. Rezydent, który pomagał przy rejestracji o godzinie 23:30 także nie mówił po bułgarsku, więc goście meldowali się na migi. 8. Wiele pokoi ma nad balkonem gniazdo jaskółek, przez co codziennie jest brudny. Ogólnie jestem mocno zawiedziony. Uważam, że hotel ma potencjał, ale zbyt wiele jest irytujących niedoróbek i zaniedbań. Nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Katastrofa

    Magda 30.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Właśnie jesteśmy na urlopie w Hacienda Beach. Pokoje syf i komuna. Na 5 osób dostaliśmy 2 poduszki i zero kołder, po kilku zgłoszeniach do rezydenta- mamy 4 poduszki i 2 kołdry dla pięciu. Pokoje nie sprzątane- trzeba się przyzwyczaić do plaży w sypialni, bo na miotłe też nie ma co liczyć. Problemy z ciepłą wodą- wczoraj musieliśmy kąpać dzieci po plaży w zimnej wodzie, rezydent nawet nie odpisuje. Do tego basen tylko malutki dla dzieci, bo duży basen nie działa już podobno od jakiegoś czasu o czym też nas nikt nie poinformował. Przy wyjściu na plażę wielkie wysypisko śmieci, więc trzeba się przyzwyczaić do smrodu w drodze nad morze. Ogólnie nie polecam ani biura ani hotelu, gwarancja zmarnowanego urlopu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Szczera ocena - bardzo słaby hotel, odradzam

    Marcin z Polski 03.09.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Uwaga - ocena rzetelna. Hotel bardzo brudny. Schody nie myte, piach, plamy, owady. Ściany brudne. W łazience nie wyczyszczone z fugi kafelki, Pokój sprzątany pobieżnie, tylko na prośbę. Pod łóżkiem kożuch brudu. Pokojowe wywracają oczami jak nastolatki gdy poprosi się o zmianę ręczników czy papier. ręczniki i pościel z plamami. Zacieki na ścianach w łazience. Jedzenie monotonne to mało powiedziane. Produkty najsłabszej jakości. Obiady i kolacje nieco lepsze. Plusem dostępność owoców i warzyw, choć widywałem na miskach nadpsute. Wyjście na plażę przy górze śmieci. Autokar nie podjeżdża pod hotel, trzeba iść prawie ciemną uliczką (przylot w nocy). Recepcja w nocy nieczynna, klucze wydaje ochroniarz w prymitywnej budce. Nasz pokój był używany przez kogoś - łazienka pochlapana, mokre ręczniki na drzwiach. Brak poduszek, powłoczek. Pomógł animator, sympatyczny chłopak, który próbował pomóc w tej sytuacji. W środku pierwszej nocy dwa razy dobijali się do nas ludzie pokazując, że mają klucz do tego pokoju i co my tu robimy. Animacje skromne, ale dzieciaki zadowolone - miały kolegów. Basen wyczyszczony na prośbę jednego ze współwczasowiczów. Otoczenie basenu ok, bar przy basenie ma sporo miejsc pod zadaszeniem. Dostępność leżaków na basenie przez cały dzień. Znam Bułgarię bardzo dobrze od lat, wiedziałem, że obsługa w tym kraju jest słaba, zależało mi na ciepłym morzu, długiej plaży do spacerów i basenie. I to akurat był strzał w dziesiątkę. Na inne rzeczy nawet przy mnóstwie dobrej woli po prostu trudno przymknąć oczy. Uwagi na bieżąco zgłaszałem rezydentce, jednak hotel odporny jest na uwagi.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie dla każdego

    W. 30.08.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Niewątpliwym plusem jest położenie hotelu 100 m od plaży. Niestety na tym pozytywy się kończą. Jedzenie zimne, problemy komunikacyjne (mało osób z personelu mówi po angielsku), brak możliwości zrobienia spaceru np. do Sozopolu czy Zamku w Ravadinovo. Bardzo ruchliwa ulica bez ścieżki. Wszędzie należy poruszać się samochodem lub taxi. Pokoje niewyposażone zgodnie z obietnicami biura. Brak kompletu ręczników czy suszarki. Miejsce przyjazne dla rodzin z dziećmi oraz osób starszych chcących spędzić czas tylko na opalaniu lub pływaniu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Kamil

    Kamil 24.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Sozopol ładny, plaże i morze bardzo fajne. I to tyle plusów tych wakacji. Sam hotel to dramat. Nie będę opisywał szczegółów bo są one w pozostałych komentarzach. Rainbow odpisuje na komentarze że przeanalizuje zgłoszenia idt. Itp. ale nic z tym nie robi i nadal proponuje ludziom ten hotel. Z takim podejściem to słabo.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel zasługuje na 2,5 gwiazdki

    Radosław, Sosnowiec 28.06.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pierwsza reakcja była bardzo pozytywna. Hotel na pierwszy rzut oka jest czysty i schludny. Potem wszystko wychodzi jak jest na prawdę. Jedzenie codziennie to samo. Słabo przyprawione albo w ogóle bez przypraw. Ciągle braki sztućcy, kubków na kawę i herbatę. Jedzenia też często brakuje. Godziny serwowania posiłków nie zgadzają się z umową. Ciągły brak pozycji alkoholowych i bezalkoholowych. Dopiero po interwencji z Panią rezydent wszystko wraca do normy lecz na chwilę. Ciągły brak dużych kubków są tylko małe 200 ml. Jednego dnia od 12 do 20 brak napojów bezalkoholowych była tylko woda. Obsługa na średnim poziomie. Jedyna pozytywną atrakcją było animatorzy którzy zapewniali fajna rozrywkę i pomagali w sytuacjach w których nie mogliśmy sobie poradzić. Brak wieczorów z muzyką na żywo co było w umowie. Pokoje sprzątane codziennie lecz nie u wszystkich. Szczerze nie polecam tego hotelu. Pierwszy raz cieszyłem się z powrotu do domu. Dużo Polaków co wpłynęło na to że nie zaliczymy tych wakacji do najgorszych.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Lepiej wybrać inne miejsce

    Robert, Jurowce 13.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel .. raczej otwarty kilka lat temu aczkolwiek wnętrza , wyposażenie i łazienka jak z lat 80-tych.. Pokoje duże. Hotelem to miejsce raczej nie powinno sie nazywać... Gdyż w hotelu sprzątanie jest codziennie ... Tutaj .. zdażyło się 3 razy w ciagu pobytu. ( zawsze trzeba było zgłosić ze pokój nie został posprzątany , inaczej zapomnij o tym jak tez o wymianie ręczników czy uzupełnieniu papieru w łazience;") Brak wystarczającej ilości naczyń w "restauracji" .Na szklane kubki do kawy trzeba było czekać lub korzystać z jednorazowych plastików. Przy tym samym barze w restauracji jednocześnie wydawane napoje i zdawane brudne szklanki , Zwykle blat zastawiony brudnymi naczyniami. W barze przy basenie , jednego dnia brak napoi , drugiego piwa , a kolejnego Ginu itd... itp. Plaza 50m od hotelu ok, typowo Bułgarska , leżaki i parasole płatne.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hacienta

    KATARZYNA, TORUŃ 16.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Witam jeśli chodzi o opinie mogę opisać swoje wrażenia bo byłam . Pokoje dość duże jak dla rodziny 4 osobowej ale rozwalone kabiny bądź woda leci z WC musieliśmy dwa razy zmieniać pokój niski standard Rezdydentka o wszystkim informowana ale widać że wie o problemach ale nic z tym nie robi , sprztaczki zadko sprzątają trzeba domogac się w recepcji o papier toaletowy bądź ręczniki, jeśli chodzi o jedzenie dobre ale nudne bez żadnych zmian ciasta jednie bardzo dobre ale szybko znikały ,basen super jak się popa nie zepsuje bo później trzeba czekać 6 dni na naprawę hehe bar bardzo fajny miła w nim posługa lepiej pomogą nóż w recepcji bo tam noc nie wiedzą hhe bardzo mało mówią w języku angielskim wybrane osoby ,jednie fajne rozrywki dla dzieci prowadzone ,brak pralki moja opinia piękna pogoda ale już do tego miejsca bym nie wrocila daje im max 2 gwiazdki Uwaga na sprztaczki okradają kasę z portfeli

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Warunki b. Slabe

    MIROSŁAW, BRZOZA 23.09.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    B. Słabe

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Totalna żenada - szkoda nerw i pieniędzy

    Aneta, Łódź 12.09.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Na początku wspomnę, że nie mam pojęcia skąd te dobre opinie o hotelu. Ewidentnie są opłacone, ponieważ ten hotel i ta oferta nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki. Mieliśmy wykupiony apartament z widokiem na park - w rzeczywistości dostaliśmy pokój z widokiem na spalone pozostałości parku z wyrzuconymi do niego pozostałości remontu (który nie wiadomo kiedy był, bo stan pokoi na to nie wskazuje). W pokojach brudno, pierwsza noc to polowanie na robaki, dziury w drzwiach do łazienki (klitki, w której drzwi do końca nie można otworzyć bo zawadza toaleta). Winda w budynkach nie działa, a wokół niej i obok pokoi porozstawiane worki z pościelą i ręcznikami, które są uzupełniane gościom jako 'świeże'. W trakcie naszego pobytu pokój nawet raz nie był sprzątany. Jedzenie monotonne, codziennie rano i wieczorem to samo i bardzo mały wybór, obiady się różniły, lecz to frytki znikały najszybciej, a w dzień w który nie były podane ludzie tłoczyli się w barze z przekąskami przy basenie (i bez tego trzeba było czekać w kolejce po 30-40 min żeby cokolwiek zjeść). Koleżanka tak struła się tymi łakociami, że 3 ostatnie dni naszego pobytu zmagała się z grypą żołądkową. W trakcie naszego pobytu dwa razy była burza, która spowodowała osunięcie się na nasz balkon nadpalonego drzewa z 'parku' i uszkodzenie dachu - obsługa nic z tym nie zrobiła mimo że nasze bezpieczeństwo zostało zagrożone (mieszkaliśmy na najwyższym piętrze). Basen nie czyszczony, łatwo złapać infekcję. W umowie wpisane mieliśmy wieczory z muzyką na żywo - kiedy zwróciliśmy na to uwagę jednej z animatorek usłyszeliśmy 'jak Pani chce to ja Pani zaśpiewam'. Zarówno Pani Rezydent, jak i animatorki totalny brak kompetencji i jakiejkolwiek pomocy - Panie twierdziły że nic nie mogą zrobić na zgłaszane przez Nas problemy i za to nie odpowiadają, jednocześnie nosząc logo Rainbow na piersi 😂 Jakby ich nie było, byłoby tak samo. Jedyny plus to położenie hotelu. Rzut kamieniem do pięknej, piaszczystej plaży z długą linią brzegową. Podsumowując - nie polecamy, lepiej pieniądze zainwestować w inny kierunek lub totalnie inny hotel, w tym jedynie stracicie pieniądze i nerwy i nie wypoczniecie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem