Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Radosław Kalinowski 26.09.2019
BUŁGARIA WE WRZESNIU
Moja ocena hotelu to 3+ wszystkie uwagi i komentarze są napisane szczerze i zgodne z moją opinią na temat tego hotelu. Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, tylko conajmniej na 3. Załoga oraz obsługa muszą się jeszcze wiele nauczyć.
3.0/6
Bartłomiej, Katowice 28.07.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Wakacje w Bułgarii
Piękny kraj, ale no jednak hotel niestety nie dowiózł tak jak pani w biurze podróży, która wydawała się jak by na siłę nam sprzedała wakacje. Jedzenie było w porządku, ale mało zróżnicowane. Pokój przypomniał czasy PRL, gdzie w dodatku nie działała dobrze toaleta plus nie był sprzątany (jedzenie w workach po poprzednich lokatorach w lodówce). Basen bardzo ładny tak jak ośrodek, obsługa niestety znikomo znała język angielski ( oczywiście nie wszyscy).
3.0/6
Małgorzata, Mysłowice 19.07.2022
Opinia
Bardzo cieszę się, że dostałam zapytanie o pobyt. Mogę napisać szczerze jak było i niech każdy podejmie decyzję sam czy chce spędzić wakacje w takim miejscu, wydając swoje ciężko zarobione pieniądze.
3.0/6
SolarGrin 28.08.2019
Raczej niepolecam
Nie polecam wyjazdu do Hacienda Beach. Mieliśmy 2 pokoje, ponieważ jeden z nich (łazienka) był przez 3 dni zalewany wodą od sąsiadów z góry gdy brali prysznic. Niestety ale pokoje były brudne. Sprzątanie polegało tylko na zamiataniu podłogi i wymianie ręczników. Na ścianach i przy oknach pajęczyny, brudne drzwi a lustro w łazience całe zaklejone. Mieliśmy a jedzenie było Bardzo monotonne. Wszystko smażone w głębokim oleju. Makarony rozgotowane i niedoprawione. Wybór bardzo mały, wędlina położona dosłownie jedna, jeden ser żółty za to sporo warzyw. Jeśli chodzi o bar przy basenie to często kolejka była na 30-40 min stania i czekania na piwo czy colę. Tylko jedna osoba obsługiwała napoje. Z drugiej strony barek dla dzieci z popcornem i ciasteczkami, jednak niestety często brakowało wszystkiego przez 2-3 h w ciągu dnia. Często też zwyczajni nikt nie obsługiwał dzieci, bo musiał sam iść do restauracji i zwijać ciasteczka. Z oceną obsługi hotelowej mam duży problem, ponieważ Bułgarzy byli mało pomocni, niemili, a w szczególności jedna młoda Pani w okularach w recepcji, traktująca klientów z pogardą. Basen niestety nie był czysty, na naszych 10 osób, 2 wróciły z zapaleniem ucha wewnętrznego, widzieliśmy też 2 osoby na śniadaniu z zaklejonym uchem. Jeśli chodzi o drugą stronę obsługi hotelowej to byli Ukraińcy. Wszyscy Ukraińcy bardzo mili i pomocni. Najbardziej zadowoleni jesteśmy z atrakcji dla dzieci i animacji przygotowanych przez animatorów. Nasze dzieci płakały za Paniami animatorkami jak wyjeżdżaliśmy. Za to bardzo dziękujemy. Niestety Rainbow też dał ciała, ponieważ w drodze powrotnej siedząc w samolocie otrzymaliśmy informacje od pilota, że otrzymali od Rainbow błędną listę pasażerów i musimy czekać aż około 20 osób dotrze do samolotu. Trwało to około 40 minut w stojącym na rozgrzanej płycie lotniska samolocie bez klimatyzacji, wielu osobom brakowało już powietrza, było bardzo duszno i gorąco.