Kategoria lokalna 4
2.0/6
Hotel nie zasługuje na swoje gwiazdki. Pokoje w miarę czyste i zadbane ale korytarze, windy brudne. Przy basenie połamane leżaki, sztuczna trawa brudna i mocno zniszczona. Z trzech barów czynny tylko jeden, brak alkoholi europejskich w ogóle bardzo mały wybór alkoholi regulaminych i bardzo leniwa obsługa. W restauracji jedzenie słabe często brakowało sztućców, talerze mokre i pojemniki na przyprawy zakurzone, tłuste i brudne.
DARIUSZ, Zabrze - 30.09.2019
5/5 uznało opinię za pomocną
2.0/6
brak atrakcji dla dzieci i dorosłych. Leżaków przy basenie brakowało. Można było z obsługą dogadać się tylko po rosyjsku, ukraińsku, po angielsku nie można było się dogadać.
Katarzyna Anna, Środa Śląska - 19.01.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż moja opinia oparta jest na porównaniu hotelu Primorsko Del Sol do innych hoteli 4 gwiazdkowych w Bułgarii w których miałem przyjemność przebywać. Według Rainbowa hotel posiada 4,5 gwiazdki , na tle pozostałych hoteli w których byłem nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki.Zacznę od wyżywienia, na tak duży hotel i dużą liczbę gości bardzo mały wybór potraw , ciast, owoców.Jedynym owocem jaki regularnie się pojawiał był arbuz.Winogrona czy melony były dwa razy w ciągu tygodnia ( w innym hotelu codziennie do wyboru było 5,6 rodzai owoców jak arbuz,winogrona,melony,figi,pomarańcze itp). Jeżeli chodzi o ciasta to był jeden rodzaj pokrojony w małe kosteczki( w innym hotelu 3 rodzaje ciast pokrojone w duże kawałki a także codziennie inny tort). Również ilość miejsca w restauracji pozostawia wiele do życzenia. Przy pełnym obłożeniu jest tam po prostu ciasno. Kolejnym minusem jest porządek w restauracji, non stop leżące jedzenie na podłodze którego nikt nie sprząta.Dopiero po zwróceniu uwagi przez gości ktoś z obsługi raczył posprzątać.Brak automatu z napojami do obiadu oraz kolacji w restauracji głównej.Myślałem,że może to przez Covid, ale automat z wodą oraz z kawą był. Brak wyboru herbat (codziennie tylko dwa rodzaje:czarna oraz summer tea}. Kolejny minus to tylko dwa rodzaje chleba: biały oraz czarny,żadnych bułek.Jeżeli chodzi o pokój to dużym plusem jest jego przestronność.Sprzątanie ograniczało się do wyrzucenia śmieci.Pościel nie była wymieniona ani razu przez tydzień (w innym hotelu 3 razy w ciągu tygodnia). Ręczniki zostały wymienione tylko raz podczas pobytu i to po naszej interwencji w recepcji.Brudne które zrzucaliśmy na podłogę były podnoszone przez sprzątaczki i wieszane .Plusem był czajnik w pokoju ale kawa (a raczej napój kawowy) oraz herbata nie były uzupełniane przez cały pobyt.Również uważam za duży minus w tak dużym hotelu brak wody butelkowanej w pokoju( w innym hotelu była na bieżąco uzupełniana). Ogólnie hotel czysty aczkolwiek odchodząca wykładzina w windach nie robi dobrego wrażenia.Mieliśmy pokój w środku korytarza a światło zapalało się tylko do połowy przez co miałem problem z otwieraniem drzwi już nie wspomnę iż drzwi chyba opadły z zawiasów i często się zacinały przy otwieraniu.Ostatnią kwestią jaką chciałbym poruszyć jest plaża hotelowa oraz leżaki.Dużym plusem jest bliskość plaży jakieś 100 -150 m. Ale do leżaków hotelu Primorsko jest już znacznie dalej . Również ilość leżaków oraz parasoli jak na tak duży hotel nie powala.Co prawda na stronie Rainbowa jest informacja o ograniczonej ilości leżaków ale gdyby ktoś systematycznie wymieniał te popękane to większa ilość gości mogłaby z nich korzystać. Również wiadomo iż niektórzy goście przestawiają część leżaków żeby leżeć przy znajomych lub dzieci przy rodzicach więc powinna być pewna ilość leżaków dodatkowych tak by inni też mogli z nich skorzystać .Jednego dnia naliczyłem 10 wolnych parasoli co daje średnio 20 dodatkowych osób z nich korzystających.Dwa razy byłem świadkiem dosłownie wojny między gośćmi o wolne leżaki,wyrywali je sobie z rąk, a chyba nie o to chodzi na urlopie tylko o wypoczynek.Również miejsca na plaży jest sporo na dodatkowe parasole oraz leżaki, więc nie mam pojęcia dlaczego jest ograniczona ich ilość.Ogólnie nie polecam hotelu , na pewno nie za te pieniądze.Hotel sam w sobie ma potencjał który nie jest wykorzystany i na pewno wymaga remontu, szczególnie korytarze które sprawiają wrażenie ciemnych nawet w środku dnia a to za sprawą ciemno zielonej tapety na ścianach. I jeszcze jedna uwaga dla osoby z firmy Rainbow która zajmuje się weryfikacją hoteli żeby na przyszłość dokładnie sprawdzała hotele .
Fabian - 20.09.2021
9/10 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Na pierwszy rzut oka hotel super. Dostaliśmy pokój w jednym z bocznych budynków. Pokój co prawda duży ale warunki okropne dziurawe firanki, obdrapane ściany, odpływ w prysznicu zatkany. Najgorsze było jedzenie prawie codziennie to samo ale najgorsze że było zimne. Stołówka w ogóle nie zachęcała do jedzenia śmierdziało za-tęchlizną a na zewnątrz wszędzie były ptasie odchody. Dzieci nadrabiały pizzą przy basenie bo posiłków na stołówce nie chciały jeść. Kolega cały tydzień spędził w pokoju z problemami żołądkowymi. Na plus bar przy basenie pizza i lody. Plaża prywatna niby jest ale trzeba kawałek do niej dojść a znalezienie leżaka graniczy z cudem.
Marta, Daleszyce - 21.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2022
0/0 uznało opinię za pomocną