Opinie o Zenith (ex. Marlin Beach)

4.9/6 (107 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
107 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Początek sezonu

    Ogólnie jesteśmy zadowoleni. Dobra lokalizacja hotelu, blisko centrum ale w spokojnej okolicy. Transfer z lotniska trwal ok 1h. Sympatyczna i pomocna Pani rezydent. Niestety podczas naszego pobytu trwał wciąż remont hotelu. Pokój w pierwszych dniach nie był do końca wyposażony tak jak było napisane w opisie np. dopiero na 3 dzień zamontowano lodówkę, brak suszarki czy czajnika. Na basenie montowano prysznic, barierki w brodziku dla dzieci, sadzono trawę. W hotelu dopiero rozpoczynały się animacje, więc w pierwszych dniach nic się nie działo. Mam nadzieję, że kolejni klienci hotelu będą mieli już wszystko gotowe i będą mogli spokojnie wypoczywac.

    Sonia - 01.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    16/16 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel z potencjałem

    Niestety nie zgodzę się, że w trakcie mojego pobytu hotel był po remoncie, on nadal trwał. Pokoje nie uzupełnione w podstawowe wyposażenie, np. lodówki wnoszone dopiero po zameldowaniu gości. Pokój ogólnie bardzo ładny, duży przestrony i z pięknym widokiem na morze, ale niestety nie do końca zgodny z opisem, suszarki brak, kosmetyki to tylko mydło, kubeczków brak, sejfu brak, tv sat brak, największy minus pokoju to brak ciepłej wody przez cały dzień, woda zdatna do kąpania po 22. Duży plus to widok na morze. Hotel ma potencjał, ale dopiero po ukończeniu remontu i wykonaniu wszystkich uzupełnień. Wejście na stołówkę w stylu "welcome to the jungle" bardzo mało stolików, dostawili trochę w trakcie naszego 5 dnia pobytu. Po wejściu bitwa o stolik dla 2 osób z dzieckiem, jak już zwolnił się stolik to bitwa o krzesła. Jedzenie ogólnie dobre choć z różnorodnością bym nie przesadzał, niestety sporo jedzenia z mrożonek, nawet ciasta ;/ W restauracji nie ma czegoś takiego jak bufet dla dzieci czy Baby Bufet tak jak jest to w opisie hotelu, jedyne co dla dzieci to pancakes. Obsługi za mało do tak dużej ilości gości, nie nadążali czyścić stołów i uzupełniać jedzenia. Przy basenie mało leżaków, które były cały czas zajęte, od 6-7 rano rozkładanie ręczników i zajęte na cały dzień, niestety nam nie udało się nawet raz skorzystać z leżaków. Hotel niby 4 gwiazdkowy, ale niestety na ten moment uważam że zasługuję na skromne 3 gwiazdki. Tak jak napisałem ma duży potencjał, jest w dobrej lokalizacji, ale niestety na czas mojego pobyty nie mogę dać lepszej oceny niż 3,5

    Sebastian, --- - 29.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    wakacje słoneczny brzeg

    wakacje spełniły w części moje oczekiwania pokój był na plus jeżeli chodzi o posiłki niestety duży minus kolejki za posiłkiem z przyczyny nie za wielkiej restauracji i posiłki były niestety jednolite bez większych urozmaiceń barmani w barze byli bez żadnej wiedzy na temat drinków plusem dobre piwono i jeżeli chodzi o hotel to na plus bliskość do plaży to tyle na temat pozdrawiam

    ROBERT, BYDGOSZCZ - 05.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Słabo ...

    Niestety warunki zawarte w umowie i ofercie hotelu nie pokrywają się z prawdą - w pokoju brak płatnego minibaru, sejfu, suszarki, czajnika, kubków, zestawu kosmetyków. W pokoju nie mieliśmy ciepłej wody i psuła się klimatyzacja - dopiero po trzykrotnym kontakcie z recepcją wymieniono nam pokój. Po przyjeździe późno w nocy nie otrzymaliśmy posiłku, pomimo że w informacji jest bar czynny do godziny 2:00 w nocy (ok, tutaj wiemy że godziny serwowania posiłków mogą się zmienić, natomiast inna grupa z Rainbow otrzymała kolację a również przyjechali w nocy). Rezydentka twierdziła, że jest możliwość rezerwacji kolacji w restauracji a’la carte, która jak się okazało nie istnieje. Jedzenie smaczne, w restauracji starają się utrzymać porządek natomiast szklanki za każdym razem były brudne i przerzuciliśmy się na jednorazowe. Kuchnia wyrozumiała dla kobiety ciężarnej za co dziękujemy. Drinki bardzo słabej jakości - zmieszanie kilku soków z dyspensera, jeśli liczycie że napijecie się tu Mohito czy Pinacolady możecie zapomnieć. Brak wody butelkowej - ludzie napełniali wodę do swoich butelek z dyspensera w lobby lub restauracji. Pokoje sprzątane codziennie. Za mało leżaków nad basenem. Za mało stolików i krzeseł na zewnątrz - nam nie udało się skorzystać. Brak ręcznika lub suszarki do rąk w toaletach ogólnodostępnych. Brak uchwytu na papier toaletowy w toalecie w pokoju, brak jednej szafki nocnej (widocznie nie zmieściła się, więc jeden telefon zawsze nam wisiał na ładowarce). Animacje codziennie takie same. Jakość hotelu o wiele niższa niż się spodziewaliśmy. Największy atut - widok z pokoju na Morze, plaża zaraz obok hotelu i promenada, polecamy serdecznie wycieczkę do Nessebaru na własną rękę (autobusem) i powrót statkiem wycieczkowym. Bulgaria ogólnie wypadła słabo, lotnisko brudne, drinki z baru na plaży zwarzyły się. Więcej nie wrócimy.

    DAMIAN, SZCZYTNO - 23.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    8/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem