4.9/6 (107 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.0/6
Od wielu lat pierwszy raz pojechałem na wakacje z biura (zazwyczaj sam organizowałem wszystko) ponieważ towarzyszyła mi moja 2 letnia córka. Wybierając Rainbow myślałem że z tak renomowaną firmą wszytko biedzie ok, niestety nie. Dopłaciłem prawie 200€ do pokoju typu studio a otrzymałem niedokończony pokój z odrywającymi się tapetami, kablami walającymi się po podłodze z brakiem ciepłej wody, brakiem sofy i mebli balkonowych a to wszytko było zgodnie z opisem w pokoju Standard, więc płacąc więcej otrzymujesz mniej. Próba załatwienia tej sprawy od 14 w dniu zakwaterowania skończyła się spychologią: -Telefon na infolinię, a tam informacja że muszę do rezydentki. -Telefon do rezydentki a tam informacja że to nie ona się zajmuje tym hotelem ale przekażę i sprawę załatwi. Niestety po 4 godzinach recepcja nadal nic nie wiedziała. A więc kolejny telefon i niestety już nie odebrany. Sprawa została załatwiona na drugi dzień po długich rozmowach z obsługą hotelu. Moja córka musiała być myta w zimnej wodzie i być ciągle pod opieką w pokoju żeby nie zrobiła sobie krzywdy o kable na podłodze. Wybierając waszą firmę myślałem że duży gracz na rynku gwarantuje udany urlop niestety duży gracz oznacza brak należytej opieki. Nie polecę waszej firmy, posiadam zdjęcia i będę domagał się zwrotu części pieniędzy.
2.0/6
Sam wyjazd można ocenić na 3,5. Niestety jeżeli chodzi o hotel fatalnie. Od godziny 7:00 do 14:00 po całonocnej podróży trzymano nas w lobby. Po zakwaterowaniu stwierdzono, że nie przysługuje nam w tym dniu obiad. Jako 4 osobowa rodzina otrzymaliśmy dwa pokoje. Jeden na 1 pietrze drugi na czwartym w drugim końcu hotelu. Dodatkowo w pokojach śmierdziało kanalizacją. Mimo wielokrotnego zgłaszania problemu w recepcji hotelu jak i u rezydenta nikt tego nie rozwiązał. Wyjazd porażka. NIE POLECAM
1.0/6
Organizacja tego hotelu to jedno wielkie nieporozumienie. Hotel ma 9 pięter więc jest dość spory. Natomiast ma bardzo małą restaurację, więc pierwszy szok to kolejki do restauracji i notoryczny brak wolnych stolików. Kolejna sprawa to jeden malutki basenik na tyle ludzi. Co oczywiście powoduje że o 7 rano brak wolnych leżaków, a nawet niektóre leżaki zajęte są już wieczorem dnia poprzedniego. Kolejna paranoja to bar przy basenie, czynny tylko wtedy kiedy stołówka jest zamknięta, na czas obiadu i kolacji jest zamykany. Więc jeśli jesteś na basenie i o godzinie 12.30 masz ochotę na drinka to lecisz w mokrym stroju do jedynego baru przy Recepcji, bo bar przy basenie jest wtedy nieczynny, ponieważ jest obiad. Tragedia. Kolejną perełką jest wybijające szambo przy basenie, regularnie o tych samych godzinach. Bez komentarza! Hotel niby jest po remoncie, ale już wymaga kolejnego, mieliśmy w pokoju urwane uchwyty, ledwo trzymające się lampki nocne, urwany wieszak. Znajomi mieli pokój bez balkonu i bez możliwości otwarcia okna! Jedzenie jako takie, w większości codziennie to samo. Na koniec, jeśli oddasz opaskę nie możesz zrobić sobie nawet kanapki na drogę powrotną, a tzw lunch box to jedna bułka i jabłko. Wstyd. Reasumując hotel ten zasługuje na ocenę 1/5, nawet remont nie pomoże jeśli organizacja tego hotelu się nie zmieni.. Nie polecam.