Opinie o Zenith (ex. Marlin Beach)

4.9/6 (109 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
109 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Bardzo nieudany pobyt

    Jak wcześniej ktoś napisał hotel nowy po remoncie ładne meble ,codziennie sprzątane pokoje co dwa dni wymieniana pościel, plaża bardzo ładna z wygodnymi leżakami płatna 27lew. za komplet i to na tyle. Przyjechaliśmy o 2 w nocy nie podwieziono nas pod hotel bo autokar tam ponoć nie wykręci więc pchaliśmy walizy150m może 200m wyjeżdżąjc autokar mógł podjechać wyżej. Do wydania trzy pokoje i zaczął się problem bo miałam dostać pokój z osobnymi łóżkami/dwie kobiety/dostałyśmy z łóżkiem małżeńskim mimo natychmiastowej reakcji okazało się że nie ma możliwości zamiany pokoju ale możemy spróbować jutro ale "jutro" było jeszcze bardziej niemożliwe/małżeństwo które przyjechało z nami dostało pokój z osobnymi łóżkami chcieli zamienić ale było niemożliwe w tej sytuacji zaczęłam zabiegać o drugą kołdrę za trzecim podejściem donieśli. W podanej ofercie na wyposażeniu pokoju powinny być: czajnik, suszarka, lodówka, krzesła balkonowe, NIE BYŁO więc kto żyw zaczął zabiegać o swoje bardzo zależało mi na czajniku po trzech dniach zdobyłam inni nie mieli tyle szczęścia, nie nie było butelki z wodą ani szklanek to chyba już standard wodę do pokoju przyniosłyśmy z baru w swojej butelce. Leżaki przy basenie z plastiku ok. ale powinny być materace jak długo można na czymś taki wyleżeć zdarzały się uszkodzone. Trzy dni później zjechało się dużo gości to już był problem ilościowy i jakościowy oczywiście pogorszyła się jakość wyżywienia które było naprawdę dobre. Godziny pracy restauracji i barów loteria zależy jak im wyjdzie CHAOS A teraz wisienka na torcie od momentu kiedy zjechało dużo gości w moim pokoju nie było ciepłej wody z tego co wiem inni mieli ten sam problem czasami leciała letnia i to przez chwilę mimo stałych interwencji nic się nie zmieniło kazali odpuszczać wodę i czekać aż poleci ciepła NIE LECIAŁA prze 7 dni myłam się w zimnej wodzie. Było jeszcze dużo niedoróbek ale nie chce mi się o tym pisać. Woda przelała skałę goryczy dlatego to napisałam, mycie włosów lodowatą wodą skończyło zaraz po powrocie wizytą u lekarza i leczenie antybiotykiem. W hotelu dożo Polaków i bardzo się skarżyli mam nadzieję że cos napiszą. Ja tego hotelu nie polecam.

    Cecylia - 28.06.2024

    14/15 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wakacje lipiec 2024

    Obsługa hotelu jak również restauracji super, pokoje czyste, sprzątane na bieżąco, recepcja całodobowa, jedzenie w restauracji naprawdę dobre. Hotel położony bezpośrednio przy plaży, wystarczy przejść przez chodnik. Plaże piękne, czyste, codziennie sprzątane. Leżaki na plaży dodatkowo płatne. Hotel przeszedł remont ale brakuje jeszcze w niektórych pokojach wykończenia np. w pokoju dzieci brakowało listw przypodłogowych - kable leżały luźno na podłodze, problem z ciepłą wodą również się pojawiał. Sporo leżaków wokół basenu połamanych. Po przyjeździe do hotelu w nocy (ok 3.30, opóźniony lot i długi czas oczekiwania w autobusie na lotnisku), nikt nas nie poinformował że jest przygotowane jakieś jedzenie. Godziny otwarcia restauracji czy snack baru nie zgadzały się z opisem. Zamykanie drzwi zewnętrznych do snack baru pół godziny przed otwarciem restauracji i w trakcie pory obiadowej było problematyczne - myślę że można rozwiązać to w inny sposób.

    Krzychu - 23.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Niedokończony pokój i brak ciepłej wody

    Od wielu lat pierwszy raz pojechałem na wakacje z biura (zazwyczaj sam organizowałem wszystko) ponieważ towarzyszyła mi moja 2 letnia córka. Wybierając Rainbow myślałem że z tak renomowaną firmą wszytko biedzie ok, niestety nie. Dopłaciłem prawie 200€ do pokoju typu studio a otrzymałem niedokończony pokój z odrywającymi się tapetami, kablami walającymi się po podłodze z brakiem ciepłej wody, brakiem sofy i mebli balkonowych a to wszytko było zgodnie z opisem w pokoju Standard, więc płacąc więcej otrzymujesz mniej. Próba załatwienia tej sprawy od 14 w dniu zakwaterowania skończyła się spychologią: -Telefon na infolinię, a tam informacja że muszę do rezydentki. -Telefon do rezydentki a tam informacja że to nie ona się zajmuje tym hotelem ale przekażę i sprawę załatwi. Niestety po 4 godzinach recepcja nadal nic nie wiedziała. A więc kolejny telefon i niestety już nie odebrany. Sprawa została załatwiona na drugi dzień po długich rozmowach z obsługą hotelu. Moja córka musiała być myta w zimnej wodzie i być ciągle pod opieką w pokoju żeby nie zrobiła sobie krzywdy o kable na podłodze. Wybierając waszą firmę myślałem że duży gracz na rynku gwarantuje udany urlop niestety duży gracz oznacza brak należytej opieki. Nie polecę waszej firmy, posiadam zdjęcia i będę domagał się zwrotu części pieniędzy.

    Przemysław, Czeladź - 06.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel Zenit - niemiłe zaskoczenie

    Sam wyjazd można ocenić na 3,5. Niestety jeżeli chodzi o hotel fatalnie. Od godziny 7:00 do 14:00 po całonocnej podróży trzymano nas w lobby. Po zakwaterowaniu stwierdzono, że nie przysługuje nam w tym dniu obiad. Jako 4 osobowa rodzina otrzymaliśmy dwa pokoje. Jeden na 1 pietrze drugi na czwartym w drugim końcu hotelu. Dodatkowo w pokojach śmierdziało kanalizacją. Mimo wielokrotnego zgłaszania problemu w recepcji hotelu jak i u rezydenta nikt tego nie rozwiązał. Wyjazd porażka. NIE POLECAM

    Daniel, Nowe Skalmierzyce - 12.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    10/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem