Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
0.5/6
pilch 10.07.2016 Termin pobytu: wrzesień 2016
Tragedia odradzam najgorszemu wrogowi!!
Nie polecam nikomu tego hotelu nawet najgorszemu wrogowi. Trafiliśmy niechcianie do tego hotelu. Dopiero na lotnisku w Burgas dowiedzieliśmy się o zmianie hotelu bez żadnej wcześniejszej informacji która powinna być już podana w Polsce. Czy zgadzamy się na zmiane warunków umowy czyli hoteli czy nie. Pilotka, która odebrała naszą grupę z lotniska, tłumaczyła, że w hotelu którym mieliśmy być , nastąpił overbooking, nie mieliśmy wyboru hotelu został nam narzucony z góry, pojechaliśmy sami z lotniska z obcym burgaskim kierowcą bez opieki rezydenta.Nasze biuro nie wiedziało o zmianie hotelu i główna siedziba Rainbow Tours w Łodzi. Decyzja już była podjęta. Krótko o tym hotelu. Hotel zatrzymał się w czasach PRLU.. Najgorszy hotel w Złotych Piaskach za te cenę. Widok z okien na okropne chaszcze.Szkoda że nie wstawią zdjęć jakie można mieć widoki z okien a nie widok na morze który jest dla lepszych gości. Mamy porobione zdjęcia tego hotelu ale nie będę już nich tu wstawiać. Animacje to wielkie nieporozumienie w tym hotelu.Po wymeldowaniu z tego hotelu skapnęliśmy się że zapomnieliśmy koszuli w szafie na wieszaku po upływie dwóch godzin poszliśmy do recepcji zapytać o te koszulę ale niestety sprzątaczki nic nie znalazły przy sprzątaniu. Wiem że to nasze nie dopatrzenie, nasza wina ale po teraz nie wiem gdzie mogła zniknąć ta koszula.