Opinie o Grifid Moko Beach

5.2/6 (46 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
46 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.7
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Grifid Moko Beach

    Zalety: - dobre i różnorodne jedzenie, - miła obsługa hotelowa, - piękne otoczenie Minusy: - brak szamponu w łazience, co na 4-gwiazdkowy hotel budzi zdziwienie, - obsługa nie wymieniała ręczników, - "lodowata" woda w basenie dziecięcym, - podczas ulewy hotel "przeciekał". Woda lała się po ścianach w pokojach gości, w restauracji, w lobby. Na podłodze były ogromne kałuże wody, - we wrześniu hotel już nie dba o organizację atrakcji dla dzieci, - jedna z managerek oskarżyła niektóre dzieci o niszczenie wyposażenia "pokoju rozrywki" i strasząc rodziców, że sprawdzi nagrania z monitoringu w obecności ochrony, pociągnie ich do odpowiedzialności finansowej. Wszystko okazało się kłamstwem, ponieważ połowa tego wyposażenia od dawna nie działała a managerka wymyśliła powód dla którego chciała zamknąć pokój rozrywki.

    like - 16.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Mieszane uczucia

    Hotel budzi mieszane uczucia Na plus bardzo czyste, wyremontowane pokoje (chociaż tanim kosztem i już pewne rzeczy się sypią). Bardzo miły personel porządkowy oraz kelnerzy. Niewątpliwym atutem była także bliskość plaży. Na początku września swobodna dostępność do leżaków Duże lobby a serwowane w barze drinki na najwyższym poziomie. Jedzenie nawet smaczne ale mało różnorodne. Dobre desery. Owoce w całości np jabłka gruszki, a np arbuz w trakcie naszego pobytu pojawił się 1 krotnie. Brak melonów czy ananasa. Zaangażowana animatorka dla dzieci Niestety na tym koniec Po niewielkim deszczu znajomym zalało pokój na ostatnim piętrze, oraz inne miejsca w hotelu np korytarz przy stołówce, wobec czego wchodząc do jadalni mijano rozłożone ręczniki i zaangażowany personel, który próbował się wody pozbyć. Wyjaśniło nam to zapach stęchlizny, który zauważyliśmy w tamtym miejscu zaraz po przyjeździe, a myśleliśmy że był spowodowany pozostawionymi na korytarzach bardzo brudnymi wykładzinami. Kolejny bardzo istotny minus to lodowata woda w brodziku, gdy czytaliśmy o tym w opiniach trudno było mi sobie wyobrazić jak woda w brodziku może być zimna, myślałam że opinie są przesadzone. Niestety basen z zjeżdżalniami i brodzikiem jest zasłonięty przez hotel i przez większość dnia pozostaje w cieniu. Coś na co hotel już nie ma wpływu to bardzo szybki uskok do morza, przez co młodsze dzieci, nasze w wieku 5 lat nie mają opcji same wejść po kolana do wody gdyż po pokonaniu fal odbijających się o brzeg niemal natychmiast następuje uskok, tak że minimalny wzrost aby sięgać dna wynosi ok 140 cm. Brak sensownego placu zabaw. Zamykanie hotelowej salki dla dzieci o godzinie 21 Zakaz korzystania z gier komputerowych dla dzieci poniżej 12 roku życia, zakaz powstał podczas naszego pobytu na życzenie dorosłych gości hotelu 5*, którym przeszkadzał harmider jaki tworzyli młodsi goście hotelu Kolejnym minusem jest wyjście z hotelu, który stał się bocznym skrzydłem hotelu 5*. Wiedzie ono przez liczne schody na zaplecze hotelu Noa, gdzie non stop stoją jakieś sprzęty, lub śmieci, zdarzało się, że jedząc główny posiłek na tarasie jadalni przyległym do tego zejścia, podjeżdżała śmieciarka. Całość sprawia że jak na standardy Europejskie hotel zasługuje może na 3*, chociaż był to nasz jedyny pobyt w Bułgarii i spotkaliśmy się z opiniami że niestety tak to tam wygląda. Hotel wychodził korzystniej cenowo niż np Grecja, jednak sami byśmy się na niego ponownie nie zdecydowali

    Alicja - 13.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wczasy z dziećmi

    Hotel i obsługa Moko Beach bez zastrzeżeń. Pokój duży i przestronny, dostawka wygodna, spokojnie mieści się dwójka dzieci. Mieliśmy szczęście dostać pokój z widokiem na morze. Niestety na tym plusy się kończą. Hotel był ledwo co otwarty, nie działał wodny plac zabaw dla dzieci, nie działała główna restauracja, nie ma śniadań kontynentalnych jak w opisie. Na basenie leżały pozostałości po remoncie. Goście Moko Beach nie mogli zajmować leżaków przy głębokich basenach, był to teren sąsiadującego hotelu. Do plaży chodziliśmy wokól sterty śmieci. Jedzenie, bar na plaży, przekąski wszystko na plus. Animacje prowadzone głównie po czesku, animatorzy nie zachęcali do zabawy, dzieci nie były zainteresowane.

    DAMIAN, MYSLOWICE - 10.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Reklamacja

    Pokoje nowe ale jedzenie bardzo kiepskie codziennie to samo. Brak animacji dla dzieci w porównaniu z biurem z Czech.

    Mirosław, Branice - 23.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem