Opinie o Park Hotel Golden Beach

4.6/6 (115 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
115 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Niby wszystko ok hotel 4* ale........ !!!!!! Uwaga na przesuwanie terminów przylotów i wylotów

    Na początku ulokowano nas w pokoju na 1 piętrze (tak naprawdę parter ze słabo działającą klimatyzacją ), po jednej stronie imprezująca młodzież z Ukrainy i wietrzący pokój po drugiej stronie również jacyś młodzi ludzie wietrzący pokój , do tego fatalnie chodząca winda w dusznym gorącym korytarzu , znajomi z pokoju obok od razu zaczęli się nami interesować i kiedy nie wykazaliśmy chęci do spoufalania się wyglądali na niezadowolonych. Po skierowanej prośbie w recepcji pokoju otrzymaliśmy inny pokój na 7 piętrze , który był już zadowalający ale mniejszy, przynajmniej cichy i z działająca klimatyzacją. O dziwo okazało się, że inni Polacy również są na 7 piętrze, a nas chciano z małymi dziećmi ulokować w tzw. sutenerach ( parter gdzie z zewnątrz mógł wejść każdy a zostawienie otwartego balkonu odpadało) . Co do all inclusive - jedzenie dobre ale......... soki to tylko w przenośni tak jak i cola, barwione wody rożnymi słodzikami od których syn dostał wysypki na twarzy, jajecznica jakoś dziwnie słodka zbita masa odradzam po za tym duży wybór i niczego nie brakowało ( pyszne arbuzy , melony czereśnie, nektarynki), obsługa sprawna szybka i miła. W pierwszy dzień na skutek rozwożenia gości po hotelach ( nasz był na samym końcu) straciliśmy lunch i do 18 dzieci były by głodne więc na all inclusive musieliśmy pójść i sami kupić jedzenie. Przekąski i alkohole - szumnie nazywane przekąski to hot dogi ( z tanimi parówkami ) , z ogórkiem i kapustą, plus 3 rodzaje lodów i suche ciastka , alkohole - nie będę komentował - reasumując szału nie ma - od hotelu 4 * wymaga się więcej. Basen kryty - strasznie zimna woda moje dzieci po 15 minutach miały sine usta i musiały wychodzić ( teraz wiadomo czemu tam tak mało osób z niego korzysta ). Basen zewnętrzny - ok ale irytujący jest taki zwyczaj zajmowania leżaka poprzez rzucanie ręcznika , pół dnia nikogo nie ma ale leżaki wszystkie zajęte :) Internet : płatny tak naprawdę płatny 5 leva za dzień w hotelu 4* i jakie będzie twoje zdziwienie jak go wykupisz będziesz miał szczęście to będziesz miał zasięg nie to masz pecha , a jeszcze większe zdziwienie będzie jak masz parę urządzeń np tablet i komórkę bo musisz wykupić 2 abonamenty, a jak chce skorzystać jeszcze twoje dziecko to 3 itd. 5 leva za każde urządzenie :))) Animacje - żenująco niski poziom nie będę więcej komentował. Panie sprzątające - ogromny plus, czysto codziennie zmieniane ręczniki i odkurzane, miłe i kulturalne ( pamiętajcie o napiwkach :). Teraz ogromne minusy za które podpadł nam Rainbow i zastanawiamy się czy jeszcze skorzystamy z niego - ZMIANA GODZIN PRZYLOTÓW I WYLOTÓW NA SKANDALICZNE - przy podpisywaniu umowy wylot z Katowic miał być o 13:13 a wylot z Warny o 13:13 , godziny zmieniono odpowiednio na godzinę 10:15 i uwaga 00:25 !!!! Oczywiście poinformowano mnie o tym ale nie powiedziano , że w związku z tą zmianą mogę zrezygnować z wycieczki i otrzymam zwrot pieniędzy , więc musieliśmy to zaakceptować. Z 2 małych dzieci przy dojeździe z Rzeszowa pociągnęło to za sobą szereg kosztów i komplikacji. I tak aby nie zrywać dzieci o 2 w nocy musieliśmy przed lotniskiem nocować w hotelu dla 4 osób koszt 300 zł , z powrotem w Katowicach zamiast o 13 byliśmy o 1:20 plus odprawa i oczekiwanie na bagaż to mamy 2:30 w nocy z 2 małych dzieci !! do tego uszkodzono mi rączkę w bagażu ale przecież z lecącymi ze zmęczenia przez ręce dziećmi nie będę przez kolejną godzinę na lotnisku spisywał protokołu i wykłócał się o bagaż i kolejny wydatek hotel w Katowicach 300 zł , i teraz HIT w hotelu w Bułgarii czas wymeldowania to 12:00 mieliśmy na korytarzu czekać z 2 małych dzieci do 21:20 na autokar ( przez przesuniecie terminu wylotu ) przedłużyłem koszt pobytu w pokoju hotelowym za 54 Leva ( jakieś 125 zł ) - moim zdaniem jeżeli Rainbow zmienia godziny wylotu powinien pokryć koszty przedłużenia pokoju, przynajmniej osobom z małymi dziećmi. Kolejny hit to rezerwacje miejsc w samolocie za które się przecież płaci okazuje się że to fikcja ani w jedną ani w drugą stronę nie miałem miejsc za które zapłaciłem za jedną stronę zwrócili koszt rezerwacji miejsc, za drugą już nie. Reasumując zmiana terminów wylotów i przylotów to cios w plecy przez który poniosłem dodatkowe koszty około 900 zł. Nie jest to mój pierwszy wyjazd z Rainbow, ale możliwe że ostatni.

    SŁAWOMIR, Rzeszów - 05.07.2019

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    opinia o hotelu

    Hotel był ok. Zastrzeżenia dotyczą informacji o jego położeniu., Nie można mówić ,że hotel jest przy plaży skoro do plaży od hotelu jest ok. 500 m. Do tego zejście do plaży po ok. 120 uciążliwych schodach. Dla osób niepełnosprawnych to makabra. Informacja o tym fakcie powinna być zawarta w opisie hotelu. Poza tym w okresie naszego pobytu w sierpniu 2021 przez dwa dni nie działały windy i nikt z obsługi się tym nie zainteresował.

    Jerzy, Poznań - 19.09.2021

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Drugie imię hotelu to schody

    Drugie imię hotelu to schody- prowadzą wszędzie! Na plaże, na promenadę, na basen-doslownie wszędzie. Organizator powinien oznaczyć jako hotel nie nadający się dla dzieci jeżdżących w wózkach, dla osób niepełnosprawnych i dla ludzi starszych. Położony wysoko- na plaże i promenadę prowadzą strasznie strome schody bez realnego podjazdu dla wózków i bez żadnego oświetlenia- trzeba uważać żeby się nie wywrócić wracając wieczorem. Basen kryty nieczynny, kids Club równiez. Jedynie obsługa miła, jedzenie smaczne. Animacje polegaly na rysowaniu kredkami z dzieckiem oraz o 20 tańcem trwającym całe 10minut.

    MONila - 22.06.2022

    6/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    na pewno nie wrócę do tego hotelu - ocena 2,5

    Straszny syf na korytarzach, podłoga zmywana suchym mopem... masakra normalnie, przykleić się można do niej było! Przyjechaliśmy z mężem w nocy i na korytarzu przed naszym pokojem rozbita była butelka z piwem, gdy wstaliśmy na śniadanie w granicach godz 9, pobita butla dalej leżała. Sprzątnięto ją dopiero ok 12, ale podłogi sprzątaczka już nie zmyła do końca naszego pobytu! W pokoju również za czysto nie było, klimatyzacja nie dzialała! Jak mieliśmy zasrane za przeproszeniem okno w pierwszym dniu, tak do ostatniego dnia był syf na balkonie! Obsługa fatalna, łaskę robiła żeby obsłużyć, zero kultury, zero uśmiechu na twarzy! Jeżeli chodzi o jedzenie to ok, jedynym małym minusem były monotonne śniadania i okropna kawa. Woda w basenie krytym strasznie zimna, z kim by się nie rozmawiało, każdy narzekał na temperaturę wody. Brak darmowego WiFi nawet w recepcji, co jest totalna masakrą!!! Hotel byłby super gdyby większą wagę przykładali do czystości. Dużo było zabaw dla dzieci, fajne animacje. Dużo Polaków. Do plaży rzut beretem, zejść z 99 schodków ;) przejsc dwa razy przez ulicę i jest się nad morzem :) jeżeli chodzi o czas pokonania tej trasy to jakies 4-5 minut :) gorzej z powrotem do hotelu. Ogólna moja ocena to 3+ i naprawdę nie wiem za co ten hotel ma 4*. W Polsce znam hotele 3*, które są w lepszym standardzie niż ten Bułgarski Golden Beach...

    Elwira - 03.07.2016  | Termin pobytu: lipiec 2016

    16/22 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem