4.6/6 (115 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.5/6
Jesteśmy po wakacjach w hotelu z 9 miesięcznym dzieckiem. Odradzam każdemu wybór jeśli macie zaplanowana podróż z wózkiem. Mieliśmy pokój na 7 pietrze- do dyspozycji jedna maleńka winda do której wchodzą max cztery osoby. Na windę czas oczekiwania trwał około 15-20 minut , ponieważ ludzie z połowy hotelu posługują się nią plus obsługa sprzątającą, kelnerzy wiozacy towar itp. Zjazd do basenu na trzecim plus pokonanie 20 schodów z wózkiem aby z niego skorzystać. Zjazd na plaze ( uwaga policzyłam ponad 80 schodów) Innej możliwości udania się na plaże nie ma. Brak Czajnika w pokoju co za tym idzie brak cieplej wody na mleko.... Brak możliwości wypożyczenia. Pani rezydentka nie mogla nic zrobić lub nie chciała - jak się okazało po naszej samodzielnej interwencji czajnik się znalazl na dzień przed naszym wyjazdem. Bardzo wyrozumiały recepcjonista nam pomógł - jak się okazało czajniki są ale boja się je dawać z obawy przed wypaleniem. Co do jedzenia i obsługi brak uwag - wszystko w najlepszym porządku.
2.0/6
Hotel - "późny Gierek". Wyżywienie - średnio-kiepskie. Wino do posiłków - czerwone beznadziejne. All Inclusive - "bylejakie". Bar przy basenie - skromniutki, Bar na plaży - niedostępny w All Inclusive. Dojście do plaży - po wielu schodach. Wykwaterowanie - jeszcze po ciemku i bez "lunch boxu". Nigdy więcej.
2.0/6
Hotel zasługuje maksymalnie na trzy gwiazdki.
2.0/6
TRAGEDIA, jakieś nieporozumienie, że biuro Rainbow poleca ten hotel klientom. Co prawda hotel ma przyznane cztery gwiazdki, lecz nawet nie zasługuje na trzy gwiazdki z plusem. Po pierwsze - czego oczywiście brak jest w informacji o hotelu- hotel ten jest położony na wzgórzu w trzeciej linii o morza i plaży i aby tam dojść to trzeba pokonać ponad 100 schodów , nie koniecznie wygodnych + 50 do hotelu. Odnośnie wyżywienia, to jest ono słabej jakości. Jajecznica z proszku, puree ziemniaczane z proszku i wodniste. Wszechobecne frytki, parówki i paluszki rybne z niewiadomych składników. Odnośnie napoi to są z koncentratów, a cola - to trudno zgadnąć co to jest. Jedzenie było wielokrotnie modyfikowane, tak że mięso, parówki i .....mortadela, które pozostały po poprzednich posiłkach, były wykorzystywane w innej postaci na kolejnym posiłku i niestety jedzenie nie było świeże. Zdarzało się również, że filiżanki i talerze nie były czyste.Otrzymaliśmy pokój, jak i inni klienci Rainbowa na 6 piętrze, które jest na równi z recepcją, czyli w przyziemiu i widok, jak na się z pokoju roztaczał, to murek, parking samochodowy i śmietniki. Odnosząc się do tzw. ultra inclusive w postaci leżaków i parasoli oraz bufetu na plaży, to bufet to budka bez żadnych warunków sanitarnych i położona obok WC, a serwowane przekąski to pozostałości z poprzednich posiłków. Plaża niestety pełna papierosów, bo uwaga nie ma żadnych zakazów palenia papierosów. Klienci palą na plaży, w restauracji w trakcie posiłków. Jeżeli chodzi o pokój, to niestety grzyb w wannie i przy kafelkach. Panie sprzątaczki starały się sprzątąc, lecz hotel wymaga remontu i zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości. Nie ma - jak to w opisie - nowoczesnych wind, tylko małe i wolne klitki do których z ledwością zmieszczą się bagaże. Jedyny plus hotelu, to dobry kryty basen. Natomiast basen zewnętrzny, jeden wielki ścisk, hałas i problem ze znalezieniem wolnego miejsca. Obsługa hotelowa mało uprzejma. Chętnie wybiorę się od Złotych Piasków z uwagi na ciepłe morze, szeroką plaże, ale na pewno nie do tego hotelu.