Opinie o Sunrise All Suites Resort

Kategoria lokalna 4

5.1/6
(223 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    43

    pani Rovanova - nowy standard podejścia do gości i wizytówka hotelu

    Donata, Kraków 18.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Jestem oburzona skandalicznym podejściem do klienta i zachowaniem jednej z pracownic recepcji hotelu Sunrise All Suites Resorts- pani Rovanovy. Pierwszego dnia, gdy przybyliśmy na miejsce, i zapytaliśmy ją o numer naszego pokoju, owa pani, dosłownie pokazała nam palcem drzwi i wykrzyczała, że nie jest tu po to żeby nam pomagać. Szczęśliwie inna z recepcjonistek zaoferowała nam pomoc. W czasie całego pobytu, robiliśmy wszystko by tylko nie mieć żadnego kontaktu z recepcją. Niestety, mój trzyletni synek zachorował w trakcie pobytu. Miał gorączkę i bardzo swędzącą wysypkę. Wezwany lekarz zabronił wychodzenia na słońce, i uprzedził ,że jest to wysoce zakaźna choroba. Wiedząc ,że ostatniego dnia do 12 będę musiała opuści pokój (samolot mieliśmy o 23, a w hotelu pozostawaliśmy do 20.30) próbowałam wcześniej wynająć jakikolwiek pokój i zapłacić za dodatkową dobę , informując oczywiście o stanie dziecka. Powiedziano mi jednak ,że hotel jest pełnen i nie da się nic zrobić. Tak więc ostatniego dnia, o 12 opuściliśmy pokój i poszliśmy zostawić bagaże na recepcji. Ponieważ mój synek miał gorączkę, zasnął zanim dotarliśmy na recepcję. Chciałam położyć go na jednej z umieszczonych tam sof. Gdy pani Rovanova to zobaczyła, podgłosiła maksymalnie muzykę, uniemożliwiając tym samym jakiekolwiek rozmowy w holu hotelowym. Podeszłam i poprosiłam ją by nieco ściszyła. Pani Rovanova odpowiedziała mi wtedy ,że nie jest to dobre miejsce dla chorych dzieci i powinniśmy stamtąd wyjść, i pójść sobie na basen. Wytłumaczyłam ,że doktor zabronił mojemu dziecku opalania się, i że dziecko ma gorączkę. Wtedy pani Rovanowa wstała od swojego biurka, podeszła bardzo blisko mojego synka, wyjęła komórkę i – BEZ PYTANIA O ZGODĘ I JAKIEGOKOLWIEK UPRZEDZENIA- zaczęła robić zdjęcia mojemu synkowi!!!!!! Pierwszy raz w życiu byłam tak wstrząśnięta ,że nie wiedziałam co powiedzieć. Ponieważ dziecko zaczęło płakać, wzięłam je na ręce i wyszłam z recepcji. Powiem krótko: naprawdę dużo podróżowałam po świecie , po hotelach lepszych i gorszych, ale z tak chamskim i bezdusznym zachowaniem nie spotkałam się nigdzie. Mówi się ,że recepcja jest wizytówką hotelu, dlatego moja dobra rada: uciekajcie jak najdalej od Sunrise All Suite Resort i pani Rovanovy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w Bułgarii

    Jesica, --- 10.02.2023 | Termin pobytu: sierpień 2022

    Niestety wakacji w Bułgarii nie będę miło wspominać. Pogoda we wrześniu była średnia. Były dni, że było przyjemnie ciepło, ale przez większość czasu strasznie wiało. Jedzenie w hotelu było strasznie tłuste, naczynia brudne. Pokój na pierwszy rzut oka wyglądał ok, ale niestety było brudno.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    . 05.09.2022

    Hotel kompletnie nie spełnił naszych oczekiwań, jedzenie fatalne, codziennie to samo, wszystko bardzo tłuste, przez cały pobyt mieliśmy przez to problemy żołądkowe. Możemy pochwalić restauracje a la carte, jedzenie było smaczne. Woda w basenach bardzo zimna, nawet w upalny dzień ciężko było do niego wejść. W pokoju bardzo śmierdziało, nie dało się wytrzymać. Przez tydzień czasu pani sprzątaczka posprzątała pokój dwa razy.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kradzież i pobicie!

    Grażyna 11.09.2024

    Nie dość że padliśmy ofiarami kradzieży, to jeszcze nas pobito. Gdybym wiedziała co w tym hotelu się wyprawia, nigdy nie odważyłabym się tam pojechać. Stanowczo odradzam, a na pewno już rodzinom z dziećmi! Obsługa hotelowa nie lubi dzieci! A jak człowiek upomnie się o swoje to potrafią uprzykrzyć wakacje do końca pobytu, a nawet wyrzucić q trakcie pobytu z hotelu!!! Pani Rovanova osoba strasznie nie sympatyczna, nie miła!!! A pracownicy tegoż oto hotelu powinni być wizytówką jego.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem