Opinie o Celebrytka Nowego Świata

5.0/6
(1511 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pięknie zaprezentowane zdjęcia w necie oraz ukrywanie negatywnych opinii a zderzenie się z rzeczywistością

    Marta Dominika, Warszawa 28.03.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Zdjęcia hotelu a rzeczywistość pozostawia wiele do nadrobienia. Kierunek zupełnie dla mnie nowy. Piękne egzotyczne plaże, lecąc w takie miejsce za dużą kwotę myślałam że jednak mam gwarancję do wystawienia opinii na poziomie b.wysokim. Niestety wasze ,, zdzieranie kasy z klienta " dało mi wiele do myślenia czy w przyszłości kupię kolejną wycieczkę. Jedynym plusem tej wycieczki był spokojny lot w obie strony oraz hotel położony blisko plaży w ładnej górzystej okolicy . Hotel na poziomie 2 gwiazdek europejskich . Pokój hotelowy przywitał mnie przedpotopowym sejfem bez zapadki i klucza , brudna podpaska wciśnięta w podajnik nakładek na wc, standard hotelu oraz wychodzenie z jakąkolwiek inicjatywą obsługi recepcji jest beznadziejna. Jest więcej minusów ale dajecie za mało znaków do wyrażenia swojej opinii. Chyba celowo. Jedzenie ok ale z dodatkiem muszek owocówek w dziale owoce , zwykłe muchy również były na porządku dziennym. Taka sytuacja zdarzała się notorycznie w Restauracji Włoskiej Woda kranówka w dziale ,, bary" dolewana do drinków co odbiło się na żołądku moim i innych osób wypoczywających . Walka o leżaki to standard Hotelowe domki zawilgocone , rzeczy już wyprałam kilka razy a stęchliznę dalej czuć .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wypoczynek - dużo do poprawy

    Jack 29.12.2024

    Pobyt do jak najszybszego zapomnienia . Warunki hotelowe bardzo słabe - brudno, robactwo , wszechobecna stęchlizna, w momencie opadów deszczu zalewa pokoje i części hotelowe. Plaza brudna i nie sprzątana na bieżąco . Wyżywienie codziennie to samo , brak stolików , trzeba czekać i się prosić , najgorsze mega kolejki oraz ogromny upał , duchota i smród z przygotowywanych posiłków - cały zapach smażenia itd. w restauracji, nie działają żadne wentylację - wyciągi powietrza. Obsługa hotelowa - panie sprzątające pokoje w porządku , ale to co wyprawia obsługa w restauracjach i barach to jakiś skandal . Chamskie zachowania , dogadywanie i wymuszanie napiwków . Brak jakiegokolwiek standardu do zaakceptowania . Odradzam ten hotel oraz firmę Rainbow za przekonanie na ten wyjazd .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    WYPOCZYNEK

    Beata, Piechowice 29.03.2022

    w hotelu przebywaliśmy od 18.03.2022 do 25.03.2022.W hotelu kradną gotówkę trzymajcie przy sobie!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    najwiekszy dramat

    AGA 01.07.2021

    Nie wiem jakim cudem i kto opisuje ten hotel w superlatywach ale wszytko jest bardzo dalekie od rzeczywistości . Hotel to ruina, zanim otrzymaliśmy pokój w którym dało sie funkcjonować obejrzeliśmy 5 innych i w każdym z nich był problem utrudniający wypoczynek, w każdym był okropny smród z zapleśniałej klimatyzacji, nie działające sanitariaty, znajomimusieli wiaderkiem spuszczać wodę w toalecie, cieknąca zardzewiała lodówka i pełno wody w szafie w której stała, rozwalony sejf, urwana głaka od kranu do prysznica, tylko sterczący kikut ( to był pokoj superior za dopłata) urwana suszarka do włosów, brak wody bieżącej. Znajomi zamówili pokój z dostawką dla dorosłej osoy i tak mieli na umowie a otrzymali pokoj z łóżkiem dwuosobowym i tak przez tydzien męczyli sie w trzy osoby na dwuosobowym łóżku-odpowiedź rezydenta to ze hotel nie dysponuje pokojami z dostawką , tylko dlaczego została taka oferta sprzedana, trzeba dodoac ze inni uczestnicy otrzymali pokój z dostawką. Jedzenie pozostawiało dużo do życzenia, niejednokrotnie były smierdzące owoce czy warzywa , dwie osoby skonczyły z gorączką od zatrucia, smierdząca nieświeża ryba moze powalić z nóg. Ten hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki i nie rozumiem co rainbow chce uzyskać oferując cos jako 4 gwiazdki a sam hotel rekomenduje sią jako 5 gwiazdek. Najgorsze jest to ze Pani w biurze zapewniała ze to naprawde super hotel, troszkę starszy ale warunki, jedzenie wszystko na poziomie tylko nie dodała ze to poziom dna . Czujemy sie oszukani i totalnie zlekceważeni prze biuro i ich pracowników , na złozoną reklamację na miejscu nie było zadnej reakcji. Wróciliśmy koniec czerwca 2021 i był to najgorszy urlop jaki do tej pory miałam a podróżujemy kilka razy w roku. Należy dodać ze to opina około kilkunastu gości korzystających z nami z tej oferty .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Oczekuję odszkodowania

    MYKOLA, LVIV 24.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Dobry dzień Mój lot był opóźniony o ponad 10 godzin, które spędziłem na lotnisku. Do hotelu dotarli późno. Prosimy o zrekompensowanie powstałych niedogodności

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    TRAGEDIA!

    PIOTR 12.08.2021

    W hotelu spędziliśmy dwa tygodnie. Nie wiem, jak tam było wcześniej, ale aktualnie to hotel, w którym oprócz lokalnych turystów z Dominikany nie ma już nikogo, oprócz Polaków, którzy jeszcze dadzą się naciągnąć na ten żenujący hotel! Od 12 lat latam do Dominikany, ale takiego koszmaru jeszcze nie przeżyłem. Jedzenie, oprócz owoców tragiczne. Znaczna większość miała kłopoty żołądkowe, a dwie osoby wylądowały w szpitalu z poważnym zatruciem! ! Dobrze, że wziąłem leki i reanimowałem część naszej załogi z PLL LOT, bo chyba nie wrócilibyśmy stamtąd nigdy. Klimatyzacją ciągle się psuła. Przez 4 doby nie było jej wcale. Wyobraźcie sobie noc w pokoju przy 38 stopniach z dwuletnim dzieckiem! Tubylcy będący w hotelu kradną wszystko na potęgę i jest ich już znaczna większość. Mi zginęły okulary za 200 euro, żonie spodnie, sąsiadom czapeczka dla dziecka, pompowane kółko i 2 ubranka dla dziecka. Pokoje zaniedbane i brudne. Pochwalić muszę jedynie rezydentkę Kasię, która robiła co mogła, ale i tak jej interwencje hotel miał gdzieś! Gdyby nie wycieczki z Kasią, to bym tam zwariował. To niestety aktualnie hotel 3* TYLKO dla lokalnych turystów z Dominikany i to na prawdę nie tylko moja opinia, ale większości gości, którzy byli z nami!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Koszmarne Karaiby

    Madzia 14.01.2019

    Piszac tą opinię chcę przestrzec kolejnych potencjalnych turystów przed hotelem Playa Bachata Resort. Sam hotel wygląda ładnie, jedzenie smaczne, panie sprzątające starają się. Jednak to nie wystarczy. Hotel, a zwłaszcza pokoje wymagają gruntownego remontu! Zameldowanie gości, którzy dotarli w nocy trwało godzinami. Rezydenta z nami niestety nie było! Obsługa była powolna. Nie dawała sobie rady z taką ilością turystów. Dzieci płakały, a starszym puszczały nerwy. Koszmar! W rezultacie przydzielone pokoje były bez zgodności osób zakwaterowanych. Tak więc zamiany z tytułu brudu, braku łóżek, smrodu wilgoci lub innych powodów trwały prawie do rana. Dla porównania następnego dnia przyjechali turyści z Francji lub Niemiec i sam za kwaterunek trwał około 30 minut, natomiast goście zostali poczęstowani lampka wina. Wspomniałam już wcześniej o smrodzie wilgoci, otóż moi mili :-( wszystkie pokoje śmierdzą wilgocią. Jest to tak uporczywy smród, że wielu z nas bolała głowa. Po jakimś czasie przyzwyczailiśmy się do takich warunków, bo nie mieliśmy innego wyjścia. Po powrocie okazało się, że cała garderoba mimo wielokrotnego prania nadaje się tylko do wyrzucenia. Torby, walizki,obuwie, ubrania , dosłownie wszystko. Obecnie rozmawiamy w/s wystąpienia na drogę postępowania sądowego z tytułu zwrotu poniesionych strat tj.zniszczonej garderoby. Prawdopodobnie będzie to pozew zbiorowy. Niedociągnięć w tym hotelu było wiele. Jestem ciekawa czy ktoś będzie o tym pisał . Z tego co zauważyłam na ostatnim spotkaniu z rezydentem 60% turystow składało reklamacje na ręce rezydenta. Z różnych powodów. Jestem ciekawa jak biuro Rainbow odniesie się do tej sytuacji. Kochani reasumując: Hotel Playa Bachata Resort nie jest wart takich pieniędzy. Bo straty są o wiele większe.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Tragedia

    GRZEGORZ, POZNAN 03.01.2022

    Chcieliśmy spędzić Sylwestra w bajkowej scenerii i przyzwoitym hotelu ...podobno 5 gwiazdek lokalnie...To była masakra ... dzisiaj pragniemy tylko poinformować potencjalnych kolejnych klientów którzy mają nadzieję na fajne wakacje aby tego nie robili bo szkoda ich pieniędzy i czasu. Więcej informacji poniżej

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    pobyt od 8 .04-15.04

    Agnieszka, Pajeczno 18.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Niestety długo wyczekiwane wakacje okazały się porażką. Pojawiliśmy się w hotelu ok. godziny 21 zmęczeni po podróży ,ale niestety a tu niespodzianka brak ciepłej wody i klimatyzacji. Pragnę zauważyć , że o niedogodnościach zgłaszałam do recepcji oraz rezydenta przez kolejne trzy dni bez rezultatu. Na czwarty dzień po awanturze w recepcji , dostaliśmy pokój z ciepłą wodą i bez robaków, szczyt luksusu!!!. Taka firma jak Rainbow chyba powinna wiedzić gdzie wysyła swoich klientów ,my nie płacimy groszy tylko konkretne pieniądze , w moim przypadku są to 4 osoby dorosłe. Oczywiście takie cuda tylko z polskim biurem i nie ma na to prawa. Złożę pozew o odszkodowanie i tym razem nie odpuszczę. Tylko polscy turyści mieli problemy z pokojami i obsługą. Rozmawiałam z innymi turystami z innych krajów u nich wszystko było ok. Znowu jesteśmy traktowani jak trzeci świat , ale płacimy więcej niż Amerykanie lub inni. Stanowczo nie polecam , koszmar

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Ostrzegam wszystkich którzy mają w planach wybranie tego hotelu-OMIJAĆ I SZUKAĆ INNEGO HOTELU!!!!!

    Lila 26.12.2021

    Przestrzegam przed wyborem tego kompleksu na wypoczynek!!!....W pokojach zapach stęchlizny,toaleta w pierwszą noc pobytu wylała na cały pokój,stołowki brudne(bo do restauracji im daleko),talerze i sztućce brudne lub ich brak...walka o stoliki.Obsługa nie ogarnia lub po prostu ma nas gdzieś(lokalni goście lepiej traktowani..jawna dyskryminacja nas europejczyków ...codzienna interwencja na recepcji o ręczniki do pokoju,bo nawet nie ma się czym wytrzeć w łazienkach,leżaki połamane,brudne...Z części plaży ochrona potrafi nas przegonić,bo przypływa statek wycieczkowy i ten teren jest tylko dla nich...bar na plaży i muzyka otwarte tylko dla nich...w lobby kanapy brudne i pełne pluskiew lub innego robactwa(a tylko tam działa internet).....nie takiej Dominikany sie spodziewałam....Na szczęście wycieczki były ukojeniem naszych nerwów oraz rozczarowania choć nie były tanie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem