Opinie o Cesarskie Miasta

5.2/6 (1882 opinie)

5.2/6
1882 opinie
Atrakcje dla dzieci
6.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
6.0
Pilot
5.4
Plaża
6.0
Pokój
6.0
Położenie i okolica
6.0
Program wycieczki
5.4
Sport i rozrywka
6.0
Transport
5.6
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Po olejek arganowy

    Program wycieczki w katalogu wygląda atrakcyjnie i takim by pewnie pozostał gdyby nie kilka rzeczy: 1. Pilot wycieczki- doświadczona osoba z 18-letnim stażem w tym zawodzie. Niestety zainteresowana głównie tym by sprzedać jak największą ilość w/w olejku. Wiem o nim wszystko, jak go stosować (na włosy, dekolt, skórę suchą i mokrą pod postacią emulsji, u dzieci, itd). Słyszałem to kilkukrotnie. No i najważniejsze- jedyny, prawdziwy i nieoszukany można nabyć u pilotki. Wszędzie indziej jest oszukany, rozcieńczony i nieprawdziwy. Naprawdę niesmaczne. A o historii Maroko praktycznie nic, ani słowa o chociażby o konflikcie o Saharę Zachodnią, niezgodzie z Algierią, długo by wymieniać. 2. Zwiedzanie w ciągłym pośpiechu. Jednocześnie na trasę wyruszyły 3 autokary "Rainbow", w związku z tym szybko, bo musimy być w hotelu pierwsi. Pośpiech, pośpiech, pośpiech. 3. Bardzo słabej jakości hotele, dodatkowo pokoje o nierównym standardzie wśród uczestników wycieczki. Nieczynna kanalizacja, niesprawna klimatyzacja, bardzo słabe wi-fi. Dodatkowo zlokalizowane w nieciekawych miejscach (większość), daleko od głównych atrakcji turystycznych. 4. Praktycznie nie działający w miastach system komunikacji- powyżej kilku metrów słychać było jedynie trzaski w słuchawce. A przy tak dużej grupie niemożliwością było być ciągle tuż przy pilocie. 5. Bardzo średnia jakość posiłków, ale o tym pisali już ilość posiłków. 6. Brak jakiejkolwiek inicjatywy pokazanie czegoś więcej niż program wycieczki, wielokrotnie przejeżdżało się przez piękne widokowo miejsca. Nie było mowy o postoju czy informacji. Byle szybciej do hotelu i dzień zaliczony. Były też plusy- fajny, czysty, sprawny autokar z super kierowcą, porządny samolot na locie czarterowym. Generalnie minusów więcej niż plusów, stąd tak niska ocena

    Mariusz, Toruń - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    "Cesarskie Miasta-Maroko" 5 dniowa objazdówka zamiast oferowanych 8 dni

    Witam. Lądowanie w Agadir (Maroko) na objazdówce "Cesarskie Miasta" jest pomyłką. Z tego lotniska do pierwszego cesarskiego miasta Casablanca jest około 550 km (10 godzin jazdy autobusem) - stracony czas. Z Lotniska Agadir do Marakesz jest 250 km (5 godzin jazdy). Razem to jest 550 km + 250 km = 800 km - bezsensownej jazdy. W ten sposób spędziliśmy 2 dni na dojazdach z/do lotniska w Agadir. Dodatkowo jeden dzień na przylot i jeden dzień na powrót, tak bezsensownie straciliśmy 4 dni aby dać więcej zarobić dla Rainbowa. Zastanawiam się czy Rainbow jest dla Klientów czy klienci dla Rainbowa. To że hotele były na peryferiach i niskiej jakości (brudne) to mnie nie zaskoczyło to standard w Rainbow. Zbiórka pieniędzy na napiwek dla kierowcy autobusu to był szok, zwłaszcza, że daliśmy na ten cel po 145Euro, co się z nimi stało? A poza tym było ciekawie. Pozdrawiam, uczestnik objazdówki.

    CZESLAW, NOWA SOL - 10.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    NIe polecam

    Miałem okazję (bo przyjemność – nieszczególną, o czym za chwilę) uczestniczyć w organizowanej przez Was wycieczce objazdowej Cesarskie Miasta w Maroku 13-20.12.2024. Jestem raczej zdegustowany i nie sądzę, żebym kiedyś jeszcze korzystał z Waszych usług. W czym rzecz? Przede wszystkim pilotka: - niewiele wiedząca o Maroku, przekazująca przede wszystkim informacje, uzyskane od miejscowych przewodników – przykład: medina ma 700 metrów kwadratowych albo 700 kilometrów kwadratowych, do końca nie wiem; następnego dnia - to miało być 700 hektarów - często odwołująca się do swoich doświadczeń z Turcji – może i ciekawych dla niej, ale przyjechaliśmy zwiedzać i poznawać inny kraj - przekazująca nieprawdziwe informacje o Maroku czy nawet uwielbianej Turcji, gdzie ponoć wszędzie można kupić alkohol (w Konyi też?...) - zapełniająca czas – zamiast przekazywania ciekawych i istotnych informacji o Maroku – jakimiś mało interesującymi nagraniami z youtube’a czy innych stron internetowych (czy długa audycja o Polisario zainteresowała wielu uczestników? - niezważająca na obecność małoletnich przy omawianiu intymnych stron pożycia małżeńskiego czy pozamałżeńskiego - informująca w dość natarczywy sposób o możliwościach i miejscach kupna alkoholu – czy to nie jest w sprzeczności z ustawą o wychowaniu….? - mającą problemy z nosowoscią niektórych samogłosek (idom, chodzom, etc.) czy odmianą polskich słów - mało dbającą o bezpieczeństwo uczestników, niezwracającą uwagi na zapięcie pasów bezpieczeństwa (także własnego) czy wyprzedzanie na linii ciągłej przez kierowcę - lekceważące podejście do uczestników – 19.12 ok. 15.00 pożegnała się w Agadirze ze swoją wycieczką, oferując ‘czas wolny’ do następnego dnia do godziny 15.00 - niezważającą na prośby uczestników – na przykład spędzenie większej ilości czasu w As-Suwajrze (wyjazd nie o 11.40, a chociaż o 12.00) -no cóż, śpieszyła się, by szybko pożegnać się w Agadirze… - niereagującą na czasem dość nieprzyjemne sceny przy korzystaniu z posiłków (przepychanie się, nabieranie zbyt dużych porcji, czego skutkiem był brak (w przecież ograniczonym czasie) jedzenia dla innych uczestników - propagowanie dokarmiania podobno bezpańskich i rzekomo głodnych psów, co powodowało jeszcze większe ‘zużycie’ żywności w czasie posiłków - wymagającą punktualności od uczestników (grożąc nawet pozostawieniem niepunktualnych), za to dość lekko traktującą zapowiedziane przez siebie godziny odjazdów. Mam też uwagi do Was, jako organizatora, planującego przebieg wycieczki. Niezrozumiałe jest przeznaczenie tak długiego czasu dla Agadiru, za to niewielkiego w innych miejscach, jak As-Suwajra czy Rabat. Bardzo długa wizyta w zielarni, gdzie naprawdę dobrze mówiący po polsku sprzedawca zachwalał i sprzedawał swój towar – czy naprawdę trzeba na to poświęcić 4 godziny? Jaki sens ma zrywanie bladym świtem uczestników na zwiedzanie As-Suwajry, by potem na zimnie czekać kwadrans na otwarcie bramy na starówkę? Nasz hotel w Casablance miał niewątpliwą zaletę – był położony niedaleko dworca kolejowego, co zapewne znalazło odbicie w jego cenie – tylko czy to była zaleta dla nas??? Czy prowadzenie równolegle (a raczej gęsiego) dwóch takich samych grup jest dobrym rozwiązaniem? Powoduje to konieczność restrykcyjnego planowania zajęć, także posiłków, kiedy jedna grupa ‘depcze po piętach’ drugiej. Wybór hoteli też jest problematyczny, szczególnie biorąc pod uwagę ich zaplecze gastronomiczne i ofertę śniadaniową i obiadową. Na dodatek nasza grupa wyglądała na nieco gorzej traktowaną – być może ze względu na staż pilotki… To garść uwag, raczej nieprzychylnych. Była to moja pierwsza wycieczka objazdowa i – zapewne – będzie ostatnią; na pewno z Waszym biurem. Jestem w stanie zorganizować sobie nie gorszy wyjazd, kiedy będę sam decydował o tym, co kiedy będę robił, gdzie co będę jadł, gdzie będę spał. Natomiast przekazuję swoje uwagi – być może przydadzą się Wam w ocenie pracy Waszej pilotki czy organizowanych przez Was wyjazdów. Będę się starał także upowszechnić swoje spostrzeżenia, by uchronić podobnych mnie nowicjuszy przed decyzją udziału w takiej imprezie. Życzę lepszych pracowników i lepiej zorganizowanych wyjazdów,

    Toni - 07.01.2025

    17/21 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Marocco - cesarskie miasta

    "dzięki" pilotce tylko 2 buźki

    Andrzej, Bielsko-Biała - 04.12.2014

    14/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem