2.0/6
Mieliśmy pecha, bo cały tydzień lało, więc część programu nie została wykonana. Na domiar złego najprawdopodobniej zabrakło dla nas miejsc pierwszego dnia w Agadirze a był to dzień przeznaczony na odpoczynek nad morzem i jedyny słoneczny dzień podczas całego pobytu - więc zostaliśmy prosto z samolotu przetransportowani autokarem na drugi kraniec Maroka i stamtąd. Dotarliśmy wieczorem spędzając cały dzień w podróży a następnego dnia już lało jak z cebra. Gdybym wiedziała, że program zostanie zmieniony, nie zdecydowałabym się na tę wycieczkę.
Anna, --- - 02.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
7/9 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Dobry program ale merytorycznie cała wycieczka jest poniżej akceptowalności. Przewodnik z bardzo niską wiedzą o kraju. Nie tłumaczył większości tego co mówią przewodnicy z Maroko. Dodatkowo prowadzenie wycieczki przez mikrofon i zdalne odbiorniki o tragicznej jakości. Trzaski, przerywanie. Czasem lepiej było posłuchac angielsko języcznego przewodnika niż przewodnika Rainbow. Ale i tak połowa tych lokalnych przewodników też bardzo słaba. To wszystko powoduje, że ocena jest bardzo niska. Zakwaterowanie w hotelach o bardzo niskiej jakości. Korzystałem już z wycieczek objazdowych Rainbow i tutaj była tragedia. To tez wpływa na ocenę wycieczki.
Konrad - 03.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
28/30 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Byliśmy z mężem uczestnikami wycieczki objazdowej Cesarskie Miasta i tygodniowego pobytu w Agadirze. Wycieczka objazdowa ciężka ale nie mam zastrzeżeń, wiedzieliśmy wcześniej gdzie jedziemy i jaka jest temperatura. Nieporozumieniem wielkim był pobyt. Jako 10 osobowa grupa mieliśmy wykupione pokoje w hotelu De Cameron z dopłatami do balkonów i widoku na ocean, niestety na miejscu się okazało , że w hotelu są tylko 2 pokoje wolne a pozostałe osoby muszą się przenieść do innego hotelu o gorszym standardzie i usytuowanego dalej od oceanu. Do nowych pokoi w hotelu ALLEGRO dochodziło się ciemnymi korytarzami, ponieważ były usytuowane w podziemiach z bardzo ograniczonym dostępem światła dziennego. Pracownicy Biura Rainbow byli bezsilni wobec zaistniałej sytuacji i naszego niezadowolenia. Nic lepszego nam nie zaproponowano i nie przeproszono. Nie polecam biura chociaż jestem klientem od dziesiątek lat.
Henryka Bogumiła, Chełm - 21.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
24/26 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Byłam w tym miesiącu. Dobrze, że załapałam się na cenę promocyjną, bo gdybym jechała jak niektórzy za regularną to byłabym mocno zła. Plus to ogromna wiedza, cierpliwość i urok naszej pilotki Sonii. Ona jest skarbem dla Rainbowa. Plusem jest także to, że można było odwiedzić kilka miast i móc je porównać. Plusem był także nasz kierowca. Na tym koniec plusów. Minusy - hotele na objazdowce to tragedia - brudna pościel w 90% hoteli ( dobrze, że miałyśmy swoje turystyczne prześcieradła), brudne i obrzydliwe łazienki, zagrzybiałe i myte tylko powierzchownie. Klimatyzacje w hotelach - ohydnie śmierdzące, albo nie działające, albo zamiast chłodzenia - grzały. Najgorsze jednak to jedzenie - śniadania to niemal zerowy wybór - jajka na twardo lub jajka na twardo, a jak ktoś nie lubi to jajka na twardo. Taka sytuacja - 90% hoteli. Obiadokolacje w miarę ujdą, chyba tylko dlatego, że przez cały dzień się zgłodniało. Najgorsza była w Casablanca w hotelu Washington - zepsuty i kwaśny ryż, takie same warzywa i kawałek smażonej ryby ( jedna z kolacji serwowanych ). Ogólnie poziom noclegów i wyżywienia jest tragiczny. Wstyd dla Rainbowa.
Monika - 15.09.2019
26/29 uznało opinię za pomocną