Opinie o Cesarskie Miasta

5.2/6 (2005 opinii)
5.2/6
2005 opinii
Atrakcje dla dzieci
6.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
6.0
Pilot
5.4
Plaża
6.0
Pokój
6.0
Położenie i okolica
6.0
Program wycieczki
5.4
Sport i rozrywka
6.0
Transport
5.6
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 1.0/6

    Maroko - znacznie poniżej oczekiwań

    Ocena w punktach: 1/nie dopracowany program wycieczki (niepotrzebne dwa noclegi w Agadzirze, 2/pilotka z wiedzą, ale nieco chaotyczna, 3/ wyżywienie w hotelach jednostajnie słabe, 4/ zbyt krótkie pobyty w cesarskich miastach, 6/wrażenie ustaleń programu wycieczki głównie pod kątem koszto-oszczędnym i niskobudżetowym (podrzędne hotele na peryferiach miast (poza Casablanką), 7/ pominięcie atrakcyjnych, ale płatnych, miejsc (np. dom YSL). Wycieczka w porze końca Ramadanu z wynikającymi z tego powodu utrudnieniami, np. zamknięte meczety, kłopoty z zakupami (czy Biuro Podróży nie powinno zaniechać wycieczek w tym okresie?). Z poważaniem, Jarosław

    Jarosław - 22.04.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    17/21 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Negatywna opinia

    Mieliśmy zarezerwowaną w tym samym terminie wycieczkę Cesarskie Miasta Premium za kwotę 16 380,92 w tym były wykupione najlepsze miejsca w autobusie ( NUMER REZERWACJI: 6266152 ). Wycieczka została anulowana i zaproponowano Cesarskie Miasta za kwotę 15 982,92 różnica to tylko 398 zł , co nie jest adekwatne do różnicy między tymi wycieczkami w momencie rezerwacji cesarskie miasta premium (09.01.2024). Zgodziliśmy się na wycieczkę Cesarskie miasta NUMER REZERWACJI: 6368267. W trakcie zwiedzania zostały nam zatwierdzone ostatnie miejsca w autobusie ( BARDZO WYGODNE MOŻE DLA INNYCH TYLKO NIE DLA NAS ).Przy podziale pokoi hotelowych byliśmy na samym końcu ,co było związane z pokojami na ostatnich piętrach lub najdalej od recepcji.( najgorsze pokoje z całej wycieczki ) .Jesteśmy Waszymi stałymi klientami i takie potraktowanie stałych klientów to wstyd dla Biura Podróży. Nie jest winą klienta że odwołano wycieczkę ,ale chyba winą klienta jest to że chce zawierzyć że zostanie potraktowany jak najlepiej pomimo że Biuro nie wywiązało się ze swoich pierwotnych zobowiązań.

    Marian, --- - 29.04.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    36/41 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Maroko – piękny kraj ale z pewnością nie z Rainbow

    Za radą znajomych, którzy mieli już doświadczenia z biurem podróży Rainbow zrezygnowaliśmy z wycieczki na Szlaku Piękna (Peru, Chile, Boliwia) i wybraliśmy wycieczkę Cesarskie Miasta (Maroko), wiadomo na pierwszy raz lepiej wybrać coś bliżej. Nasze główne odczucia to takie, że biuro podróży Rainbow przede wszystkim dba o swoje biuro podróży, a nie o swoich klientów. W zasadzie wszystkie negatywne informacje o których słyszeliśmy przed wykupieniem wycieczki sprawdziły się, dlatego też podzielimy się z Państwem naszymi odczuciami z ww. wycieczki. Całościowo uważamy, że program jest bardzo dobrze przygotowany ale połączenie okropnego wyżywienia w hotelach, standardu pleśni, grzyba, brudu w hotelach i beznadziejnego pilota mocno psuje wrażenia tego pięknego kraju. Każdą kategoria została omówiona osobno ale z pewnością z takich rad, które możemy przekazać dla Państwa to na pewno 1. kupujcie pamiątki "od razu" jak zobaczycie coś ładnego (ponieważ pilot, który powie, że to samo będzie dalej to totalna bzdura), a w niektórych miejscach w czasie wolnym ciężko wrócić do miejsca gdzie się widziało coś ładnego bo to istny labirynt - patrz Marrakesz albo Fez (i naprawdę warto mieć "gdzieś teksty pilota ŻE SZYBKO SZYBKO BO PROGRAM). 2. na koniec wycieczki wymieńcie Państwo pieniądze (jeżeli zostaną) np. w Essaouirze w kantorach z lepszymi kursami niż na lotnisku (jednak pilot nie miał racji, że warto na spokojnie sobie wymienić na lotnisku). 3. jeżeli już będziecie Państwo chcieli wymienić pieniądze na lotnisku to na 1 paszport powiedziano nam, że można wymienić maks. 2000 MAD, chyba że wymienialiście na lotnisku to trzymajcie przy sobie druczek z wymiany (warto zwrócić na to uwagę). 4. warto iść zjeść coś miejscowego WSZĘDZIE, a nie tylko tam gdzie radzi pilot (najczęściej miejsca wskazane przez pilota były najdroższe i jedzenie wcale nie było najlepsze). 5. po przylocie do Agadiru i wyjściu z lotniska uważajcie Państwo na "życzliwych" Panów, którzy chętnie pomagają w znalezieniu autokaru, bo chętnie za przejście chyba 100 metrów będą wyciągać rękę o napiwek (naprawdę samemu każdy znajdzie odpowiedni autokar). Najważniejsza kwestia - wycieczka jest podpisana jako objazd+wypoczynek - biuro Rainbow chyba zapomniało o wypoczynku :).

    MACIEJ, GDANSK - 26.01.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    71/82 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Fatalnie!

    Dot. Imprezy Cesarskie Miasta 29.11-06.12.2019 Skarga dotyczy przewodnika - rezydenta p Martyny Po wylądowaniu w Agadirze i przydziale do Przewodnika, wsiedliśmy całą grupą do autokaru i zaczęła się „sprzedaż bezpośrednia”. Pani się przedstawiła i nie dając nikomu dojść do głosu zaczęła nam opowiadać jak to tutaj oszukują turystów na towarze (olej arganowy, wyroby kosmetyczne z oleju i przyprawy), ale ona nam ułatwi jeśli chcemy, a chcemy więc od jutra już zaprowadzi nas do dobrej wytwórni a i opowieść snuła tez o olejach z małych prywatnych olejarni z jedną jest zaprzyjaźniona i to są prawdziwe, bo te na sugu to różnie bywa. Dnia następnego rzeczywiście zostaliśmy zaprowadzeni na ponad dwugodzinny pokaz produktów wytwórni mieszczącej się na sugu i czy się chciało kupić czy nie - trzeba było tam być! Oleje były dostarczone przed wylotem 1 dzień, podobnież te super prawdziwe. Na pytania np. co widzimy za oknem autokaru, albo nie było odpowiedzi, albo aroganckie teraz mówię, albo np. „widać zielone, tez nie wiem ,co to rośnie”. Moja współtowarzyszka podróży rozchorowała się, miała temperaturę, kaszel i nie było zainteresowania czy może do lekarza? Oczywiście ja miałam leki i zaordynowałam, ale czy nie od tego jest opiekun grupy, aby udzielić pomocy , a przynajmniej spytać. Pani Martyna wiedziała ode mnie, że dałam leki koleżance, ale nawet się nie zainteresowała tylko mi powiedziała, że o tutaj jest apteka jakby co. Nie odwiozła nas na lotnisko (przewodniczka drugiej grupy odwiozła), jednak poprosiła koleżankę, aby to uczyniła, jednak ta spieszyła się do nowej już grupy i była nader nerwowa pokrzykiwała, miała pretensje do osób, które się spóźniły (dzięki naszej p Martynie, bo zaoferowała rytuał kąpieli i masażu, u znajomego, a nie wzięła pod uwagę, że może się spóźnić ten Pan po ludzi, którzy wykupili). Postoje, które mieliśmy w trasie były na stacjach benzynowych, abyśmy mogli skorzystać z usług McDonald lub KFC o zgrozo! To mamy wszędzie. Nie polecała tadżina, bo to długo trwa, ale i tak nas tam nie zaprowadziła, więc nawet nie mieliśmy szansy spróbować! Niestety to pomyłka z taką obsługą, jestem zdegustowana i zniechęcona. Pogoda była fatalna ( na to nie mamy wpływu) lało i wiało, przewodnik fatalny = bardzo źle zorganizowany wyjazd.

    Alicja, Gdańsk - 07.01.2020

    50/57 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem