4.0/6
W tej cenie oferta jest bardzo dobra, bo jednak zwiedzamy dwa kraje z przelotem i niemal z pełnym wyżywieniem, w dobrych hotelach (na ogół). Jednak program w Japonii jest skonstruowany bezsensownie. Zamiast między Osaką i Kioto i między Kioto i Tokio przemieścić się pociągiem w 2h i dłużej być w tych miejscach, połowę całej wycieczki spędzamy w autokarze i po wszystkich tych miejscach biegamy po łebkach w ciągu 1 dnia. Bezsens. I duża szkoda. Z kolei w Chinach zapiernicz od razu po wylądowaniu, po 9h lotu, w 38 stopniach w cieniu z tą wilgotnością, jest gehenną. Przewodnik kompetentny, ale kompletnie niezaangażowany w przypadku problemów. Jest też wrażenie, że nie lubi ludzi, unikał bezpośrednich interakcji, nie lubił pytań i jadł osobno.
m - 21.08.2018 | Termin pobytu: marzec 2019
97/107 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Z wycieczki wróciliśmy zadowoleni. Zadowolenie byłoby pełne, gdyby nie nasza strata ok. 1000 zł spowodowana przez Rainbow. A mianowicie - płaciliśmy kartą kredytową wyemitowaną przez bank zagraniczny. Podczas opłaty, pomimo naszej dyspozycji , aby obciążenie karty było w złotówkach , samowolnie dokonano przewalutowania. Stąd wynikła nasza strata. Oczekujemy od Rainbow rekompensaty. W przeciwnym przypadku prosimy nie oczekiwać pozytywnej oceny działalności Firmy. Naszą opinię prosimy przekazać odpowiednim służbom Rainbow. Pozdrawiamy --- Maria i Teodor Lachowski
Maria , Warszawa - 31.05.2019
41/67 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Pilot był książkowym przykładem jak można uwalić tak atrakcyjną wycieczkę przez własny narcyzm,super niegrzeczny wobec osób starszych,ciągle o swoich konfliktach z przełożonymi i o swoich wszystkomogących znajomych,ciągła krytyka lokalnych przewodników w rzeczywistości o wiele go przewyzszających.Jednakże mimo minusów wycieczka godna polecenia.
Marek Górski - 31.03.2025
11/11 uznało opinię za pomocną