Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepięknie położony hotel w pierwszej lini brzegowej przy deptaku,obsługa miła i pomocna.Miejscowość Gradac to urokliwe miasteczko przy deptaku są restauracje,sklepy i piekarnie. Dobra baza wypadowa do zwiedzania Chorwacji i sąsiadów.Przepiękne krajobrazy z plazy widok na wyspy .To by było na tyle z +.Hotelowe pokoje znajdują się w dwóch budynkach, jednym wyremontowanym przy basenach i część starsza bez basenów w tych pokojach tylko ma sens pobyt z balkonem.na plus pokoje są regularnie sprzątane.a z balkonów widok na morze i deptak.Kierownictwo hotelu chyba oszczędza na turystach z Polski, skoro jak byliśmy w większości to jedzenie było wręcz ochydne,a( trudno nazwać spieczony kapiący tłuszczem boczek mięsem czy też zupy bez smaku.....) jak pojawili się zagraniczni turyści z Niemiec to się poprawiło,co nię znaczy że było dobre.To był mój pierwszy pobyt w Chorwacji,ten hotel z powodu wyżywienia nie zachęcił mnie do ponownego przyjazdu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu rekompensuje pewne niedogodności, niestety największy problem to jedzenie. Żywieniowy koszmar! Przesolone, przesuszone, bez smaku, rozgotowane i kompletny brak owoców. Desery po kolacji to np. rolada lodowa, ale plaster o grubości bibuły, albo suche i obrzydliwe słodkie ciastko z marketu. Monotonnie i ohydnie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miasto Gradac bardzo urokliwe z pięknymi plażami oraz dostępem do morza. Transfer oraz przelot bez komplikacji. Dni wypełnione od godz 8.00 do 19.00 na zwiedzanie,zbyt mało czasu na plażowanie.pani przewodnik bardzo zachowawcza. W drodze na lotnisko przewodnik przemiły ,przekazał wszystkie niezbędne informacje Hotel bardzo przeciętny,dobra klimatyzacja . jedzenie mało urozmaicone.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lokalizacja hotelu wspaniała, plaża na wyciągnięcie ręki, piękne widoki, szum fal,dużo cienia na tarasach hotelowych, jednak na tym plusy się kończą. Hotel ekonomiczny dla osób niewymagających, widać oszczędności na każdym kroku.Posiłki niesmaczne z niewielkim wyborem, nakładane przez obsługę w małych porcjach. Często zimne, spalone lub twarde, pojawiała się też ryba mrożona typu " paluszki z biedronki ", sałatki wszystkie kwaśne, przyprawione octem. Kucharz/ Kucharka gotuje chyba za karę . Należy również dodać ,że posiłki nie są gotowane na miejscu, przewożone z innego hotelu. Do posiłków brak soków wymienionych w ofercie. Polecam restauracje w Porcie, dla odmiany można smacznie zjeść. Obsługa w recepcji bardzo miła, Pan Dawid rezydent, kompetentny posiada wiedzę o regionie, potrafi zainteresować, i doradzić odnośnie wycieczek, z cierpliwością znosił nasze pytania i zażalenia. Nasz ostatni wieczór i noc to brak prądu. W kompletnych ciemnościach pakowanie się, również wykwaterowanie. Właściciel hotelu codziennie przesiadujący na tarasie hotelowym, i wiedzący,że częstą występują braki w dostawie prądu ( podczas naszego pobytu 2 razy ) nie zadbał nawet o jedną latarkę, czy świece aby można było oświetlić korytarz z wieloma schodami i przejście również schodami do autokaru. Cudem nikt nie złamał sobie nogi i zniósł bagaże. Polecam zabrać ze sobą latarkę, gdyż w takich sytuacjach telefonu nie można naładować.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd dla miłośników jazdy autokarem. W programie są najpiękniejsze miejsca Dalmacji takie jak wodospady Krka, Dubrownik, Split czy wyspa Hvar. Jednak w praktyce zwiedzanie wygląda nieciekawie. Wyjazd około 8.00, kilkugodzinny dojazd do atrakcji turystycznej, godzina zwiedzaniania z przewodnikiem, godzina czasu wolnego i ponownie kilka godzin w autokarze. Powrót do hotelu na 19.00.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uważam, że wyjazd kiepsko zorganizowany. Lądowaliśmy w Dubrowniku a zakwaterowanie było w jednym hotelu (o bardzo niskim standardzie, szczegóły później) w Gradacu, przez co codziennie pokonywaliśmy trasę od 1,5-3h w jedną stronę aby dotrzeć do miejsca docelowego i to samo na powrocie. Można było zmieniać hotele na te na trasie zwiedzania co oszczędziłoby nasz czas w autokarze... Zwiedzanie Pałacu Dioklecjana w Splicie sprowadzało się jedynie do wejścia w podziemia...w których nie było nic do zwiedzania.... przechodząc do hotelu Gradac mogę jedynie powiedzieć że był mega kiepski... pościel i ręczniki nie były zmienione ani raz podczas tygodniowego pobytu, smród z kanalizacji w łazience uprzykrzał korzystanie z niej, podobnie jak jej stan techniczny, rozlatujące się meble na patio które w polskich warunkach dawno leżałyby na śmietniku... zdjęcia poglądowo.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kilka lat temu korzystałam z wycieczki objazdowej po Chorwacji właśnie z Rainbow. Wyjazd był bardzo udany, więc postanowiłam pojechać jeszcze raz, ale z rodziną. Transport i transfer jak najbardziej w porządku - zorganizowane sprawnie, bez problemów, pracownicy biura i pilot bardzo pomocni. Hotel: gdy dojechaliśmy na miejsce do Gradaca, zostaliśmy zakwaterowani w hotelu Gradac. Niestety, gorzej być nie mogło. Jedyny plus hotelu to bliskość morza. Gdy weszliśmy do budynku, w korytarzu panował nieład, ogólne wrażenie: budynek dosyć zaniedbany i wymagający gruntownego remontu. Przechodząc przez patio do w stronę mikro basenu, mijaliśmy zejście do zaplecza i kuchni - skąd dochodził okropny zapach przepalonego oleju i kanalizacji. Nasze pokoje były gotowe, więc od razu otrzymaliśmy klucze. Część sypialna bardzo podstawowa i powierzchownie posprzątana, klimatyzator dawno nieczyszczony i po uruchomieniu czuć było stary kurz. Łazienka w stanie dramatycznym - pomieszczenie tak małe, że drzwi nie można było swobodnie otworzyć, bo zatrzymywały się na sedesie. Kabina prysznicowa poobijana, dziurawa i cieknąca (po prysznicu cała podłoga była mokra) i zagrzybiona, brodzik dawno nie był myty i był cały w osadzie z mydła. Podłoga była nieumyta. No syf. Obsługa na drugi dzień naprawiła dziurę w kabinie, więc wody było mniej, ale brud nie zniknął. W ciągu tych 7 noclegów poprosiłam obsługę o odświeżenie łazienki, wyniesienie śmieci i wymianę ręczników. Dostałam informację, że to hotel 3-gwiazdkowy i nie przysługuje mi sprzątanie, ale dostałam zapewnienie, że obsługa codziennie wchodzi do pokoju i żebym ręczniki zostawiła na podłodze, będą wymienione. Wieczorem po powrocie z wycieczki ręczniki nadal leżały na podłodze. Obsługa nie zrobiła nic, nawet nie zostawiła dodatkowego worka na śmieci. Niestety, ale nazywanie tej noclegowni hotelem to nadużycie, bo może być bardzo skromnie i budżetowo, ale na pewno nie BRUDNO. W dodatku w tym hotelu biuro Rainbow zakwaterowało gości, którzy wybrali opcję przedłużenia wypoczynku i spędzali tam mnóstwo czasu. Jedzenie: w tej kategorii również dramatycznie. Śniadania: jakieś pieczywo, 2 rodzaje wędlin, ser żółty, ogórki, parówki i jajecznica z bemaru. Kawa nie przypominająca kawy, rozcieńczone soki. Obiadokolacje: do wyboru 3 opcje, w tym mięso, warzywa i zawsze plastry ziemniaków utopione w oleju. Z dodatków ogórki, pomidor, zielenina, rozcieńczone soki i jakiś deser w postaci rolad lodowych, sztucznych ciast z opakowania. Rzadko można było trafić na coś smacznego albo przyzwoitego, co najwyżej pomidory zdawały egzamin. No i obsługa sali, zawsze uśmiechnięta i z dobrym słowem dla gości. Dobrze, że w okolicy były piekarnie, w których można było kupić coś lokalnego oraz restauracje. Program: Program wycieczki nie był specjalnie wyczerpujący czy nużący. Pani pilot bardzo pomocna, uprzejma, w trakcie przejazdów opowiadała mnóstwo ciekawych rzeczy i pilnowała całej grupy, zawsze wyczerpująco odpowiadała na pytania i na bieżąco informowała o przebiegu programu. Krka, Dubrovnik, Split, Trogir, Etnoland bardzo na plus, w każdym miejscu czekał na na przewodnik (bardziej lub mniej porywający), w każdym miejscu mieliśmy trochę czasu na obiad czy zakupy. Najsłabszym, źle zorganizowanym punktem była wyprawa na Hvar. Sam rejs promem w porządku, ale potem musieliśmy pokonać niemal całą wyspę, aby dostać się do miasteczka Stari Grad (drogi był bardzo wąskie, więc jechaliśmy dobre 1,5h), w którym poszliśmy na 20 minutowy spacer, nie zobaczyliśmy w zasadzie nic, ale dostaliśmy 40 minut czasu wolnego, w zasadzie nie wiadomo na co. Potem trzeba było jeszcze przejechać ok. 30 min. do miasta Hvar, gdzie był również krótki spacer, wejście po kilku schodach na taras i 2h czasu na obiad. Potem powrót - znowu wyprawa prawie 2h autokarem na prom. Zupełnie zmarnowany potencjał. W Hvarze jest potężna twierdza, w przewodnikach oznaczona jako "must see", a my popatrzyliśmy na nią z tarasu. Zamiast bezsensownie zaczepiać o Stari Grad, można było od razu dostać się do Hvaru, zwiedzić miasto z twierdzą oraz port. Niestety, tak w zasadzie to tego dnia nie zobaczyliśmy nic konkretnego, większość czasu spędzając w autokarze. Program obejmował 2 dni wycieczek fakultatywnych na wyspę Brac oraz do Medjugorie. My zrezygnowaliśmy z fakultatywnych na rzecz wygrzewania się na plaży, wystarczyło tylko dać znać pilotowi i nie było żadnych problemów. Ogólne wrażenie: Sama objazdówka (z wyjątkiem wyspy Hvar) dobrze zorganizowana, był czas na to, żeby sporo zobaczyć i samodzielnie pozaglądać w różne miejsca. Widoki i trasy przejazdowe piękne, jednak całe wrażenie, mimo starań pani pilot, zepsuł hotel. W porównaniu do poprzednich doświadczeń z objazdówką Rainbow, jestem bardzo rozczarowana i żałuję, że wyciągnęłam na taki wyjazd rodziców.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program dość intensywny, w tym sporo czasu na przejazdy, za mało czasu z lokalnymi przewodnikami. Pilot Magda, z dużą wiedzą o Chorwacji, punktualna, ale jako opiekun grupy w problemach z hotelem i w organizacji atrakcji dodatkowo płatnych, bardzo mizernie. Transport (autokary i kierowcy) super. Zakwaterowanie dla objazdu - porażka, pokoje maleńkie, bez balkonów, bez możliwości wysuszenia rzeczy po kąpielach, wyżywienie - TRAGEDIA, nawet dla osób, które nie mają przesadnych oczekiwań, wiadomo 3 gwiazdki w opisie biura, ale wyżywienie to stołówka szkolna z głębokiego PRL-u.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy tu drugi raz, niestety wielkie rozczarowanie jedzeniem. Brak owoców(wyjątkiem jest kawałek arbuza na niby deser po kolacji), brak ciast oraz słodkości. Jedzenie jest monotonne, są dni że nie ma się czym najeść. Podają tu zazwyczaj najtańsze jedzenie. Rok temu jedzenie było lepsze i bardziej urozmaicone takie jak kalmary, większy wybór ryb, sosy do sałatek, rogaliki na śniadanie. Pod względem jedzenia nie polecam. Plusem jest lokalizacja, miła obsługa,czystość i baseny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Sunce spędziliśmy tydzień 12.08-19.08. 2021, wybór padł akurat na to miejsce ze względu na dobre recenzje, atrakcyjne zdjęcia hotelu z basenem, pięknymi balkonami i widokiem na morze. Jakież było nasze zaskoczenie, kiedy okazało się że hotel ma dwa budynki i ten w ktorym nas ulokowano to nie ten ze zdjęcia. Następne niemiłe zaskoczenie zastało nas kiedy weszłyśmy do pokoju... No cóż... Nie jesteśmy burżujami i raczej daleko nam od przesadzania, ale ściany ze śladami obuwia poprzednich gości, brudna pościel, kurz i pajęczyny wiszące z sufitu... Byłyśmy załamane. Łazienka... zwyczajnie nie wysprzątana porzadnie. Prysznic i fugi prysznica chyba dawno nie widziały porządnego sprzatania. Dramat. Pani rezydentka nie była w stanie zapewnić nic, prócz notyfikacji obsługi aby zmieniono nam pościel na czystą, która defacto nastapiła. Jeżeli chodzi o jedzenie - dośc monotonne, ale nie najgorsze. Coś zawsze można sobie wybrać. Chyba najwiekszym atutem jest lokalizacja nad samym morzem - 2 m od ogrodzenia hotlu i jestesmy na plaży. Gradac nie zapewnia zbyt wiele innych rozrywek, aczkolwiek krajobraz piękny. To miejscowosc odpowiednia dla rodzin z malymi dziećmi, do poplażowania