Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój w Hotelu Gradac, w którym nocowaliśmy nie spełniał minimalnych kryteriów. Pokój umiejscowiony na parterze wymuszał, aby roleta była przez cały czas zaciągnięta w innym wypadku, każdy przechodzący miał do niego wgląd.Kabina prysznicowa oraz kafelki pokryte pleśnią wywoływały odruch wymiotny. Sytuacja została zgłoszona w recepcji hotelu, w pierwszej kolejności zignorowano, dopiero jak pokazałam zdjęcia brudu, pleśni wysłano sprzątaczkę, która nie do końca poradziła sobie z problemem. Zapach stęchlizny w całym pokoju, drzwi do toalety nie domykały się. Brak jakiejkolwiek balkonu, czajnika. Przy zameldowaniu zabiera się dokumenty tożsamości, które zwracają dopiero później. Między czasie paszporty,dowody leżą na otwartych półeczkach recepcji, w wielu momentach bez żadnej opieki!Posiłki - lepiej żeby ich nie serwowano. Codziennie niemal to samo minimalne menu na śniadanie, kawa niby z ekspresu, ale rozpuszczalna, żadnych owoców. Obiadokolacje nakładane przez obsługę, mrożone warzywa, ziemniaki w proszku i niejadalne mięsa. Soki to jakiś rozpuszczony proszek. Deser jeśli tak to można nazwać wydzielany,najgorszej jakości. Na plus lokalizacja hotelu, bardzo blisko plaży. Niesamowita wiedza pani pilot,którą z przyjemnością można było posłuchać. Świetny kierowca autokaru. Organizacja transferów na promy i do innych miast bez zarzutu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany.Piękna lokalizacja hotelu,dużo przestrzeni rekreacyjnej, a jednocześnie kameralność.Dbałość o czystość wnętrz i całego kompleksu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrzy przewodnicy, ciekawe wycieczki, trochę nas popędzali, mało czasu wolnego, ogólnie OK
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Sunce nie był taki, o jakim sobie marzyłem. Można znaleźć bardzo dużo "+", niestety są też duże "-". Położenie hotelu oraz basen są niewątpliwie jego największym atutem. Obsługa hotelowa bez żadnych zastrzeżeń. Niestety wyżywienie hotelu to jego pięta achillesowa. Jedzenie monotonne, nastawione na klienta "mięsożernego". Niemal zupełny brak posiłków regionalnych. Jest to hotel z potencjałem, przy kliku zmianach, szczególnie w wyżywieniu" możliwa ocena na 5+.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przepięknie położony nad samą plażą. Sympatyczna obsługa. Wygodne, całkiem czyste pokoje. Ogromnym rozczarowaniem okazało się jedzenie. Mieliśmy świadomość, że śniadania są mało urozmaicone, ale ilościowo dla wszystkich gości jedzenia było mało. Z warzyw były tylko podeschnięte ogórki lub zwiędnięta roszponka. Sera żółtego widywałam kilkanaście plasterków, dokładanych sporadycznie. Obiady były nakładane przez obsługę. Nie jestem zwolenniczką all inclusive i nabierania jedzenia kopiasto na talerze, ale porcje, które podawała obsługa były wręcz dziecięce. Można było poprosić o dokładkę, ale gdy dorosły mężczyzna dostawał jedną łyżkę ryżu i na to niewiele większą porcję rzadkiego gulaszu z sosem, wyglądało to niewłaściwie. "Hitem" okazały się sardynki, które pierwszego dnia zostały zaserwowane jako oddzielne danie, ale nie znam szczegółów, ponieważ zdecydowałam się zjeść kolację w pizzerii Marmont, którą bardzo polecam. Drugiego dnia sardynki znalazły się w zapiekance z bakłażanami, a trzeciego zostały zmiksowane na sos pomidorowy, który określono "a la bolognese" i podawano z makaronem. Mało kto zjadł to danie, gdy okazywało się, że to sos rybny, w dodatku z tychże sardynek. Warzywa świeże i z puszek też pozostawiały dużo do życzenia. Czerwona fasola oraz kukurydza, które funkcjonowały jako warzywo do kolacji, często były już pokryte nalotem, a nazajutrz lądowały jeszcze w sosie. Z sałaty, kukurydzy, ogórków robiono też po 1 lub nawet 2 dniach mix, który był niejadalny. Kapusta biała szatkowana, po 2 dniach zamieniła się w kiszoną. Codziennie były dwie, takie same zupy: rosół i warzywna, wiadomo jak "odświeżane". Dla bezpieczeństwa jadłam czasem ziemniaki i makaron. Raz trafiła się pyszna i świeża kasza zapiekana z bakłażanem. W hotelu brakowało też prysznica przy basenie. Zwłaszcza, że nagminnie się zdarzało, że po przyjściu z plaży i kąpieli w morzu, osoby wskakiwały wprost do basenu. Na pewno zorganizowanie prysznica wpłynęłoby na lepszą czystość wody w basenie, który wg mnie nie był oczyszczany regularnie. Hotel bardzo zyska, jeśli poprawie ulegnie zarządzanie w kuchni. I zarządzanie składnikami potraw i obsługą w kwestii podawania porcji.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolica przepiękna położenie hotelu przy wodzie. Miasteczko juezwykle kameralne A właściciele lokalnych knajpek po drugim dniu pamiętali jakie masz upodobania. Do tego niezmiernie przyjacielscy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Była to moja pierwsza wycieczka z biurem podróży RAINBOW. Program wycieczki - bardzo dobry, zwiedzanie w spokojnym tempie, dużo czasu wolnego. Wybrałam tę wycieczkę z uwagi, że wszystkie noclegi były w 1 hotelu, jednak dzisiaj wiedząc jaki standard prezentuje wybrany hotel, zrobiłabym inaczej. Decydując się na pobyt w 1 miejscu, spędzamy dużo czasu w autokarze, w ciągu tygodniowej wycieczki te same trasy przemierzamy kilkukrotnie, co wydaje się stratą czasu. Hotel Gradac oznaczony jest 3 gwiazdami, jednak stan faktyczny - to poziom hotelu pracowniczego z lat 90tych. Posiłki niesmaczne, pływające w tłuszczu. Restauracja - to raczej stołówka - z brudnymi krzesłami, poplamionymi obrusami i latającymi muchami. Jedyny PLUS dla hotelu, to bliska odległość do morza - po powrocie z wycieczek można jeszcze było skorzystać z morskich kąpieli lub iść na spacer promenadą . Gdyby zmienić hotel, wycieczka otrzymałaby znacznie wyższa ocenę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całe szczęście Chorwacja jest piękna i broni się sama. Natomiast wielki wstyd dla biura , że w takim hotelu kwateruje na 7 nocy. Brudno, nie sprzataja, ręczników nie wymieniaja. Lodówka nie działa,choć było zgłaszane, nic z tym nie robia. Dostaliśmy pokój w "katakumbach", więc na samym dole, gdzie rolety były zepsute. Zresztą nie było sensu ich podnosić i tak, bo pod oknem stoliki przy basenie. Ręczników nie było gdzie suszyc. na umywalnie nic nie postawisz, bo jest pod kątem i wszystko postawione spada . Suszarki brak. Zapachy ekstra z kanalizacji Jedzenie monotonne, niedobre. Na śniadanie brałam tylko jogurt naturalny i kawę, reszta odrzucała. Brud na stolowce, brudne obrusy. Po kolejnym dniu uciekałam stamtąd , starając się nie rozglądać..Obiadokolacje po pierwszej próbie odpuściłam .. polecam restauracje Irenę na deptaku. Bez pośpiechu nie jest. Codziennie pobudka z rana, powrót wieczorem. Czas wolny nieraz na siłę. Pilotka się stara, ma wiedzę, ale i tak show kradną lokalni przewodnicy. W autokarze codziennie chociaż te 4 godziny trzeba być, zazwyczaj dłużej. Fajna fakultatywna wycieczka statkiem na rybkę. Podumowujac .. Chorwacja na tak, a Rainbow nigdy więcej.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stary hotel na 3 gwiazdki. Przez pierwsze 3 dni turnusu dostępny był sok jabłkowy do posiłków, 4dni maszyna zepsuta i zostały mocno rozwodnione multiwitamina (jak skończy się jabłkowy można słodzić i jest znośnie) oraz woda o posmaku pomarańczowym. Taka sytuacja jest podobno co tydzień:) pokoje czyste, po zawieszeniu info "proszę posprzątać pokój " jest faktycznie sprzątany. Basen czysty, idealne położenie. Jedzenie co prawda zmienia się ale smakuje taj samo ;)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Sunce jest pięknie położony, z balkonu widok na Zatokę , baseny i palmy . W hotelu głównie Polacy. Infrastruktura mało nowoczesna, ale wszystko co potrzebne właściwie było- z wyjątkiem żelu pod prysznic. Największą niedogodnością było jedzenie- monotonne, słabej jakości, stołówkowe. Do śniadania codziennie przerośnięte gorzkie ogórki i trochę sałaty, kawa niby z automatu, a smakująca jak Inka, soki z proszku, zupa z proszku-kuchnia ta sama co w hotelu Gradac. Na 2 tyg. pobytu 4 razy poczęstowano plastrem arbuza- przy sezonie na nie. Jedzenie zmuszało do szukania alternatywy na mieście. Gdyby nie jedzenie, to byłoby adekwatnie do ceny