Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za sprawą przyrody, pogody , odwiedzanych miejsc wycieczka wspaniała.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plan wycieczki w porządku. Wycieczka do Dubrownika, Splitu, Trogiru, czy rejs statkiem bardzo udane. Odniosłam jednak wrażenie, że kolejność zwiedzania miast nie została dokładnie przemyślana. Bardziej interesujący od Trogiru Split odwiedzany jest jako drugi w kolejności, więc przy temperaturze + 30°C człowiek nie ma wiele siły, by zwiedzać go w czasie wolnym, bardziej kusi posiedzenie w knajpie i wypicie czegoś zimnego. Na szczególne słowa uznania zasługuje P. Patrycja - pilot wycieczki. Sympatyczna, konkretna, mająca dużą wiedzę na temat Chorwacji. Hotel był beznadziejny, w pokoju pachniało, delikatnie mówiąc, niezbyt przyjemnie. Pokój przez cały tydzień nie został posprzątany, pościel, również nie została zmieniona; ręczniki zostały wymienione tylko jeden raz, śmieci wyniesione - dwa. O ile śniadania dało się przeżyć jedząc pieczywo, serek do smarowania, dżem itp. to obiadokolacji radzę nie wykupywać i stołować się w pobliskich restauracjach lub kupować jedzenie w supermarkecie znajdującym się zaraz obok hotelu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka udana. Gorzej z wyżywieniem.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka sama w sobie bardzo ciekawa. Pilotka rewelacyjna. Miejsca gdzie byliśmy zaskakujące pozytywnie . Tempo dla każdego . Jeżeli chodzi o zakwaterowanie totalna porażka. Hotel sam w sobie ok. Pokoje nie sprzątane, ręczniki te same ,przez cały pobyt nie wymieniane ani razu pomimo prośby. Jedzenie poniżej krytyki. Brak owoców , wydzielane porcje, niesmaczne w kółko to samo.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrzy przewodnicy, ciekawe wycieczki, trochę nas popędzali, mało czasu wolnego, ogólnie OK
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Była to moja pierwsza wycieczka z biurem podróży RAINBOW. Program wycieczki - bardzo dobry, zwiedzanie w spokojnym tempie, dużo czasu wolnego. Wybrałam tę wycieczkę z uwagi, że wszystkie noclegi były w 1 hotelu, jednak dzisiaj wiedząc jaki standard prezentuje wybrany hotel, zrobiłabym inaczej. Decydując się na pobyt w 1 miejscu, spędzamy dużo czasu w autokarze, w ciągu tygodniowej wycieczki te same trasy przemierzamy kilkukrotnie, co wydaje się stratą czasu. Hotel Gradac oznaczony jest 3 gwiazdami, jednak stan faktyczny - to poziom hotelu pracowniczego z lat 90tych. Posiłki niesmaczne, pływające w tłuszczu. Restauracja - to raczej stołówka - z brudnymi krzesłami, poplamionymi obrusami i latającymi muchami. Jedyny PLUS dla hotelu, to bliska odległość do morza - po powrocie z wycieczek można jeszcze było skorzystać z morskich kąpieli lub iść na spacer promenadą . Gdyby zmienić hotel, wycieczka otrzymałaby znacznie wyższa ocenę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całe szczęście Chorwacja jest piękna i broni się sama. Natomiast wielki wstyd dla biura , że w takim hotelu kwateruje na 7 nocy. Brudno, nie sprzataja, ręczników nie wymieniaja. Lodówka nie działa,choć było zgłaszane, nic z tym nie robia. Dostaliśmy pokój w "katakumbach", więc na samym dole, gdzie rolety były zepsute. Zresztą nie było sensu ich podnosić i tak, bo pod oknem stoliki przy basenie. Ręczników nie było gdzie suszyc. na umywalnie nic nie postawisz, bo jest pod kątem i wszystko postawione spada . Suszarki brak. Zapachy ekstra z kanalizacji Jedzenie monotonne, niedobre. Na śniadanie brałam tylko jogurt naturalny i kawę, reszta odrzucała. Brud na stolowce, brudne obrusy. Po kolejnym dniu uciekałam stamtąd , starając się nie rozglądać..Obiadokolacje po pierwszej próbie odpuściłam .. polecam restauracje Irenę na deptaku. Bez pośpiechu nie jest. Codziennie pobudka z rana, powrót wieczorem. Czas wolny nieraz na siłę. Pilotka się stara, ma wiedzę, ale i tak show kradną lokalni przewodnicy. W autokarze codziennie chociaż te 4 godziny trzeba być, zazwyczaj dłużej. Fajna fakultatywna wycieczka statkiem na rybkę. Podumowujac .. Chorwacja na tak, a Rainbow nigdy więcej.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Początkowo kupiłam ofertę Dubrownik bez pośpiechu, która faktycznie zakładała bilans między wypoczynkiem i zwiedzaniem. Na krótko przed wyjazdem poinformowano mnie, że ta wycieczka się nie odbędzie i proponują mi Chorwację bez pośpiechu lub wycofanie się, co na krótko przed sezonem nie dawało mi możliwości wyboru czegoś w rozsądnej cenie. Generalnie pozytywnie oceniam pilota Filipa, zaś sam program uważam za niedograny. Codziennie wożono nas łącznie po min. 5 godzin autokarem, również w tym samym kierunku co dnia poprzedniego. Śniadania od godz 7 i w drogę, powrót ok 19 i tak 5 dni. Część atrakcji dodatkowo płatna. Był pośpiech, zmęczenie i wątpliwa regeneracja w hotelu Gradac z zatęchłym pokojem i jedzeniem rodem z PRL. Więcej nie dam się zmylić słowom bez pośpiechu
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybierając wycieczkę do Chorwacji nie mogłam się doczekać wyjazdu. Niestety na miejscu trochę się rozczarowałam. Nie polecam pobytu w hotelu Gradac, wyżywienie jest monotonne przez cały tydzień ciągle te same rozwodnione zupy, pozostałe dania tłuste i ciężkie nawet warzywa na ciepło. Śniadania słabe, brak owoców, kawa beznadziejna, brak ekspresu aby zakupić dobra kawę. Pokoje małe i ciasne 2 osoby nie przejdą obok siebie, kabiny w łazience tak małe, że aby z niej skorzystać jeden z gości musiał codziennie demontować jej ścianki aby wejść do środka. Sprzątanie polegało na opróżnianiu koszy na śmieci i nic więcej. O zmianę ręczników trzeba się prosić. Z plusów to miły i pomocny personel .Lodowka, klimatyzacja i telewizor w pokoju. Na recepcji można było poprosić o gorącą wodę na herbatę, ponieważ w pokoju nie ma czajników. Zwiedzając Chorwację piękne widoki psują porzucone stare zardzewiałe samochody. Sama miejscowość to idealne miejsce dla osób, które lubią ciszę i czas spędzają leżakując i pływając. Nie ma co zwiedzać na miejscu jest mały kościółek, kilka słabo zaopatrzonych sklepów z cenami z kosmosu. Na szczęście była to wycieczka objazdowa na której dzięki Pani Magdzie nie można było się nudzić.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chorwacja bez pośpiechu 16-23.06.2022,hotel Gradac. Minęło 6 dni od powrotu. Ten czas pozwolił mi pozbyć się negatywnych emocji i wydać rzetelna i realną opinię o tej imprezie. Była to 4 impreza objazdowa z tego Biura, a druga z hotelem stacjonarnym. Wcześniej byłam w Norwegii-fiordy, Albania of Road /2021/,Madera,gdzie mnie nogi poniosą /04.2022/.Z imprez tych mimo drobnych minusów byłam zadowolona. Jednak to co zorganizowało biuro w Chorwacji, było dla mnie szokiem. Hotel Gradac oznaczony 3 ***, znajdujący się w drugiej linii brzegowej to gołe mury, bez cienia jakiejkolwiek rośliny. Pokój nr3 na parterze /jedynka za którą dopłaciłam jako singielka w biurze grubo powyżej 1000,00 zł / to krecia nora cuchnąca wyziewami sanitarnymi z łazienki, z oknem do połowy przesłoniętym murem zasłaniającym widok na góry, a od góry ograniczonym stropem balkonu z piętra wyżej. Pokój ciemny, bez widoku i cuchnący. Dzięki interwencji Pani Gosi naszej pilotki po 2 dniach wymieniono mi pokój na nr 14 na I piętrze /pokój 2 osobowy. / Plusem była wielkość pokoju i sprawnie działającą klimatyzacja, jednak wykładzina od drzwi wejściowych przez całą szerokość pokoju była cała w wielkich brudnych plamach jak po wielkim biwaku, wymiana ręczników nie do końca pełna i standardowa z nieznanej przyczyny. Restauracja bez dwóch zdań nie spełniała funkcji restauracji lecz jadlodajni jak w filmach z PRL. Brak odpowiedniej klimatyzacji w części gdzie lokowano posiłki, było ciepło i duszno, obrusy poplamione rzadko zmieniane, liczne muchy siadające na stolik, poręcze krzeseł a nawet na jedzenie w trakcie posiłku, bardzo niskiej jakości produkty i posiłki, kawa i inne najgorszej jakości. Może tylko woda była najzdrowsza w tym całym menu jadłodajni. Wszystkie negatywne opinie o tym hotelu od 06.2019,ktore prześledziłam pokrywają się że wszystkimi moimi spostrzeżeniami z czerwca 2022 i są tylko dowodem na to że biuro Rainbow nic sobie nie robi z naszych opinii od szeregu lat i że nie szanuje nas klientów, polskich turystów, umieszczając osoby wykupujące za niemałe pieniądze imprezy objazdowe w najgorszych pod względem standardu hotelach. Hotel ten nie zasługuje na 3***ani 2**. Wysoko natomiast oceniam Panią Gosię nasza pilotkę wycieczek za profesjonalizm, perfekcjonizm, kulturę osobistą i empatię, bardzo sprawną organizację wszystkich wycieczek, dużą wiedzę o Chorwacji, którą bardzo ciekawie przekazywała, za energię jaka wkladala by każda wycieczka była ciekawa i niezapomniana. Nie polecam pobytu w tym hotelu. Polacy szanujmy się, nie dajmy się traktować byle jak i byle gdzie. Przecież płacimy za to, a dodatkowo wykupujemy nietanie pakiety wycieczkowe u rezydentów czy pilotów. Przy okazji pobytu obejrzałam hotel Sunce 3*** w GRADACU w pierwszej linni brzegowej, w którym Rainbow organizuje kolejne objazdowki - Chorwacja bez pospiechu. Polecam ten hotel. Szkoda, że rezydenci i piloci wycieczek nie zgłaszają naszych /a może także swoich / negatywnych uwag dotyczących hoteli, restauracji i innych problemów właścicielom biura podróży udając, że Ich to nie dotyczy albo, że to nie Ich sprawa. Podsumowując - ten wyjazd wyleczył mnie z kolejnych imprez objazdowych.