Opinie o Chorwacja bez pośpiechu

4.7/6
(257 opinii)
Intensywność programu
4.8
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
5.5
Wyżywienie
3.1
Zakwaterowanie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jednak trochę w pośpiechu

    Kawka 27.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Z 5 dni w objeździe zrezygnowaliśmy z jednego ponieważ za dużo godzin siedzenia w autokarze. 2 dni zwiedzania-jeden plażowania i powtórka było ok. Nie polecam lotu z Warszawy bo jest wieczorem i w dniu wyjazdu praktycznie dzień stracony. Doba hotelowa do 10. W parku narodowym 2 godziny to zdecydowanie za mało. Jest dużo turystów, każdy robi zdjęcia i czas leci jak szalony. Powinny być 2,5-3 h. Stawiliśmy się na czas na miejsce zbiórki i niestety czekaliśmy na autokar prawie godzinę. A zrezygnowaliśmy z jedzenia na polanie bo były długie kolejki i nie chcieliśmy się spóźnić. Odwiedzane miejsca super. Piloci super. Ale tempo jednak bardziej w biegu bo wszędzie jedzie sie dość długo i trzeba zdążyć na obiadokolacje.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Chorwacja 2025

    Bogusław 15.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Ogólnie jesteśmy zadowoleni: Pani pilot Patrycja kompetentna, pomocna, sympatyczna. Kierowca Joso to uśmiechnięty profesjonalista. Forma zwiedzania ciekawa i satysfakcjonująca, zgodna z planowanym programem. Warunki hotelowe zgodne z 3*, posiłki średnio zadawalające, może zbyt monotonny jadłospis, brak owoców.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Chorwacja bez pośpiechu

    Agnieszka 19.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Łazienka w pokoju to tragedia, a jedzenie jeszcze większa tragedia w tym hotelu. Wyżywienie daję 0 Jedyny plus, że całe dnie spędzaliśmy poza hotelem to można było sobie kupić dobre jedzenie. Program wycieczki w mojej ocenie zbyt dużo czasu w autokarze, a wracanie do jednego miejsca czyli Gradac zupełnie bez sensu pokonywać tę samą trasę np. do Dubrownika trzy razy (przylot, zwiedzanie Dubrownika, wylot). Czy nie lepiej zorganizować przylot do Splitu i zwiedzając zjeżdżać na południe i wylot z Dubrownika? Czasu wolnego mało, a podobno wycieczka bez pośpiechu … Chorwacja zachwyca widokami więc w jakim celu pchać turystów do zwiedzania piwnic w Splicie, a brak czasu na zwiedzanie miasta. Kolejna porażka programu to Etnoland - miejsce, które można sobie darować, a dać możliwość turystom spędzenia więcej czasu w Parku Narodowym KRK bo naprawdę cud natury.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Chorwacja bez pospiechu

    Ja 21.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zakwaterowanie w hotelu i wyżywienie za tą cenę to coś nie do pomyślenia.... Problemy z wysiadającą klimatyzacją na noc której naprawą mogli się zająć dopiero rano, brak mydła w łazience, brak poszewek na kołdry które były poplamione, łazienka brudna w pokoju pajęczyny. Atrakcje w ramach dodatkowego kosztu wycieczki typu wysłuchania piosenki w kościele czy zobaczenie kilku serwetek sióstr zakonnych i tego typu sprawy były nudne. Chorwacja jest przepiękna ale inwestycji w ta wycieczkę nie polecam.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Chorwacja bez pospiechu. .09-16.09. 2021

    Józef 17.09.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Za sprawą przyrody, pogody , odwiedzanych miejsc wycieczka wspaniała.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Faktycznie bez pośpiechu (chyba, że ma się ochotę uciec z hotelu)

    KATARZYNA, BIAŁYSTOK 10.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Plan wycieczki w porządku. Wycieczka do Dubrownika, Splitu, Trogiru, czy rejs statkiem bardzo udane. Odniosłam jednak wrażenie, że kolejność zwiedzania miast nie została dokładnie przemyślana. Bardziej interesujący od Trogiru Split odwiedzany jest jako drugi w kolejności, więc przy temperaturze + 30°C człowiek nie ma wiele siły, by zwiedzać go w czasie wolnym, bardziej kusi posiedzenie w knajpie i wypicie czegoś zimnego. Na szczególne słowa uznania zasługuje P. Patrycja - pilot wycieczki. Sympatyczna, konkretna, mająca dużą wiedzę na temat Chorwacji. Hotel był beznadziejny, w pokoju pachniało, delikatnie mówiąc, niezbyt przyjemnie. Pokój przez cały tydzień nie został posprzątany, pościel, również nie została zmieniona; ręczniki zostały wymienione tylko jeden raz, śmieci wyniesione - dwa. O ile śniadania dało się przeżyć jedząc pieczywo, serek do smarowania, dżem itp. to obiadokolacji radzę nie wykupywać i stołować się w pobliskich restauracjach lub kupować jedzenie w supermarkecie znajdującym się zaraz obok hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Chorwacja bez pośpiechu

    IWONA LUCYNA, ZABRZE 15.07.2022 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Wycieczka udana. Gorzej z wyżywieniem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    może być

    Alina, Szczecin 19.06.2022 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Wycieczka sama w sobie bardzo ciekawa. Pilotka rewelacyjna. Miejsca gdzie byliśmy zaskakujące pozytywnie . Tempo dla każdego . Jeżeli chodzi o zakwaterowanie totalna porażka. Hotel sam w sobie ok. Pokoje nie sprzątane, ręczniki te same ,przez cały pobyt nie wymieniane ani razu pomimo prośby. Jedzenie poniżej krytyki. Brak owoców , wydzielane porcje, niesmaczne w kółko to samo.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Gradac

    Ewelina 18.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pokój w Hotelu Gradac, w którym nocowaliśmy nie spełniał minimalnych kryteriów. Pokój umiejscowiony na parterze wymuszał, aby roleta była przez cały czas zaciągnięta w innym wypadku, każdy przechodzący miał do niego wgląd.Kabina prysznicowa oraz kafelki pokryte pleśnią wywoływały odruch wymiotny. Sytuacja została zgłoszona w recepcji hotelu, w pierwszej kolejności zignorowano, dopiero jak pokazałam zdjęcia brudu, pleśni wysłano sprzątaczkę, która nie do końca poradziła sobie z problemem. Zapach stęchlizny w całym pokoju, drzwi do toalety nie domykały się. Brak jakiejkolwiek balkonu, czajnika. Przy zameldowaniu zabiera się dokumenty tożsamości, które zwracają dopiero później. Między czasie paszporty,dowody leżą na otwartych półeczkach recepcji, w wielu momentach bez żadnej opieki!Posiłki - lepiej żeby ich nie serwowano. Codziennie niemal to samo minimalne menu na śniadanie, kawa niby z ekspresu, ale rozpuszczalna, żadnych owoców. Obiadokolacje nakładane przez obsługę, mrożone warzywa, ziemniaki w proszku i niejadalne mięsa. Soki to jakiś rozpuszczony proszek. Deser jeśli tak to można nazwać wydzielany,najgorszej jakości. Na plus lokalizacja hotelu, bardzo blisko plaży. Niesamowita wiedza pani pilot,którą z przyjemnością można było posłuchać. Świetny kierowca autokaru. Organizacja transferów na promy i do innych miast bez zarzutu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Chorwacja bez pośpiechu

    Ewa, Piaseczno 12.07.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Dobrzy przewodnicy, ciekawe wycieczki, trochę nas popędzali, mało czasu wolnego, ogólnie OK

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem