Opinie o Chorwacja bez pośpiechu

4.7/6
(230 opinii)
Intensywność programu
4.8
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
5.5
Wyżywienie
3.1
Zakwaterowanie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Ocena objazdu.

    Barbara, Czarnków 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Program objazdu bardzo dobry. Całe wrażenie psuje hotel GRADAC. Jeżeli wybieram imprezę Rainbow to ufam, że wszystko jest na poziomie adekwatnym do marki Rainbow. Tymczasem GRADAC z objazdu i OSMINE z pobytu to dwa różne światy do siebie nie przystające. Gradac to jedno wielkie nieporozumienie. Jak można było wybrać taki hotel, który psuje markę Rainbow. Małe pokoje, że nie ma jak się minąć, nie ma jak rozłożyć walizki jedynie na łóżku. Łazienka jednoosobowa. Osoby z naszej paczki trafiły jeszcze gorzej. Pokój był zrobiony chyba z pomieszczenia gospodarczego to była klitka bez balkonu. Byliśmy w 8 osób, wszyscy płacili tyle samo a standardy otrzymaliśmy nie dość, że bardzo niskie to u niektórych przebiły jeszcze dno. Pilotka poproszona o interwęncję i zamianę pokoju nie zrobiła nic. Telefony do biur w Łodzi ( pan Piotr ) i Poznaniu nie przyniosły żadnego skutku. O wymianę ręczników trzeba się upomnieć. Opróżnianie koszy na śmieci co 3-4 dni, sprzątania pokoju przez tydzień nie było. Jedzenie ubogie bez urozmaicenia, jak coś się kończy to nie było uzupełniane. Restauracja o godz 21:00 jest zamknięta. W pokojach nie ma czajników więc po 21-szej nie ma możliwości wypicia kawy, cherbaty, piwa, wina. Nie ma gdzie posiedzieć. Przy recepcji małe pomieszczeni nieatrakcyjne, przy basenie jeszcze gorzej 9 stolików, 14 krzeseł dziurawych porozrywanych, na których nie można normalnie, wygodnie usiąść. Miejsce bez oświetlenia, po zmroku człowiek siedzi jak w piwnicy jeden drugiego nie widzi. Hotel GRADAC ma niby 3* , ale nie wiem czy zasługuje na jedną. Gorąco odradzam, jeżeli w ofercie jest hotel GRADAC to radzę zrezygnować. Byliśmy z Rainbow na kilku imprezach i z tak niskim poziomem się nie spotkaliśmy. Pilot nie reagował na uwagi. Minęło trochę czasu i żadnej reakcji ze strony Rainbow. Chyba był to nasz ostatni wyjazd z Rainbow. Jedyny pozytyw to mały, ale na prawdę zadbany czysty basen codziennie odkurzany.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Hotel Gradac w m. Gradac.

    MALGORZATA, TORUN 23.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Dzień dobry Wycieczka godna polecenia. Dni wypełnione przejazdami, zachwycaniem się pięknem przyrody, kąpielami w Adriatyku i poznawaniem historii. Sporo wolnego czasu na indywidualne penetracje odwiedzanych miast lub leniwe kosztowanie życia zarówno w wymiarze kulinarnym jak i duchowym. Baza noclegowa w jednym hotelu, bez konieczności ciągłego przemieszczania się z walizkami ( tak bardzo charakterystyczne zajęcie na wycieczkach o charakterze objazdowym) w miejscowości Gradac - w cudnym malutkim miasteczku na Riwierze Makarskiej. Hotel "Gradac" w którym mieszkaliśmy .....eh, ...i tu czar pryska. Ma on co prawda plusy w postaci usytuowania, dostępnego basenu i nowego klimatyzatora. Niby wiadomo...."ekonomy", ale tu czas zatrzymał się chyba w latach 80-tych ubiegłego wieku. Uporczywie psujący się ekspres do kawy i herbaty ( jeden jedyny na całej stołówce ), nie dosprzątana jadalnia, brudnawe talerze, pojawianie się nadpsutych pomidorów i ogórków. Niby nikt nie chodził głodny, ale smak codziennie serwowanego "rosołu" z czasem stał się przedmiotem żartów...no bo cóż można począć. Łazienki bardzo wyeksploatowane.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Chorwacja bez pośpiechu 20.06.2019-27.06.2019

    Andrzej Radziewicz 28.06.2019

    Pilot - zadanie wykonane jak w umowie. Kierowca - można mu śmiało powierzyć swoje życie. Doświadczony. Stonowany. Hotel: wyżywienie - nikt nie był głodny, pokoje klasy baaaaardzo turystycznej. Pokój klimatyzowany, niewentylowany. Mieszkaliśmy prawie w bunkrze, za oknem nasyp ziemny dochodzący do 1/3 wysokości okna. "Miłe" widoki urozmaicone były cudzymi ciuchami które dość często spadały z wyższych pięter. "Ale czort z pokojem" myślałem sobie. Nadrobimy w terenie. Kluczowe słowa które padły z ust każdego lokalnego przewodnika:" Nie będę zabierał waszego cennego czasu." Punktualność ... Ależ o czym to ja marzę. Każdy z nich po prostu odśpiewał w tempie szybkiego walca wiedzę ogólnodostępną, nie było tzw wisienki na torcie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Gdyby nie hotel

    Andrzej, Lipków 16.08.2019

    Wycieczka dobrze pomyślana i zrealizowana. Wszystko jednak psuje fakt, że Rainbow wynajął hotel Gradac na cały sezon. Hotel ma kiepskie opinie, więc aby zajść wszystkie pokoje kwateruje się tam objazdówkę. Co więcej skoro nie maja wyboru to dostają najgorsze pokoje na parterze. Nie wiem jak przyznawane są "gwiazdki", lecz ten hotel chyba ma 3 kaczuszki, bo nawet na 2 normalne gwiazdki nie zasługuje. Co najgorsze hotel ma potencjał, pomimo małych pokojów i mikroskopijnych łazienek to największym problemem jest brak suszarek. Nie ma balkonu, ani suszarki pod oknem. Jedziecie nad morze, hotel ma niewielki basen, ale nie można wysuszyć ręczników. Można temu zaradzić, kupując po suszarce na pokój, ale po co? Drugim problemem jest wyżywienie. Potrzebny est po prostu kucharz i nieco większe pieniądze na artykuły, bo dzielenie arbuza na 100 kawałków i wydzielanie po plasterku na osobę to żenada. Trzeba też skończyć z "water soup", bo zupę rozcieńcza się do momentu kiedy zostaje sama woda. Jedzenie ciepłe, można brać dokładki, ale po prostu niesmaczne. Nawet jajecznicę potrafią spiec, mój dwunastoletni syn robi lepszą. Najlepiej określiła je Pani przewodnik - "jest ciepłe i jeszcze nikt nie zachorował". Jednak od jedzenia w hotelu można wymagać coś więcej, niż tego aby było ciepłe. Nie można zrezygnować z kolacji jak na innych objazdówkach, bo pewnie taka umowa z hotelem. Nikt nic nie zrobi, aby było lepiej, bo przecież hotel wykupiony na cały sezon w całości, więc zwiozą kolejnych turystów. Niestety ta "drobna niedogodność z hotelem" psuje odbiór całej wycieczki. Na normalnej objazdówce, gdzie codziennie zmienia się hotel, jak się trafi raz gorszy, to następnego dnia jest lepszy. Tutaj ten gorszy hotel jest cały czas. Sugeruję wybrać objazdówkę omijającą hotel Gradac.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Część objazdowa.

    Barbara, Wolsztyn 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel chociaż podobno wyremontowany był baaaardzo niskobudżetowy. Być może dla objazdów dobrze położony, jednak dziurawe fotele na maleńkim tarasie gdzie można było posiedzieć i odpocząć, niesprzątane przez cały tydzień pokoje bez wymiany ręczników, brak możliwości wypicia kawy poza porannym posiłkiem i jedno jedyne sprawne gniazdko elektryczne w pokoju. To już spora przesada. Nigdy więcej hotelu Gradac zaś nad wypoczynkiem z firmą Rainbow trzeba się poważnie zastanowić.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Nie polecam hotelu GRADAC - wycieczka "Chorwacja bez pośpiechu"

    B- bra 23.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Uwaga na HOTEL GRADAC - obiekt jak z czasów dawnej Jugosławii (taki nasz PRL, bardzo mocno zużyty), pokoje bardzo sromne, klimatyzacja chyba nie była czyszczona od dawnych czasów (UWAGA!!!! na grzyby i brud w urządzeniu), toalety w stanie fatalnym, w części nad basenem fotele a'la wiklinowe podziurawione i z mocnymi ubytkami, dziurawe. W pokojach brak czajników. W części recepcyjnej jest pomieszczenie do posiedzenia z przetartymi i dziurawymi siedzeniami ze sztucznej skóry. JEDZENIE: mizerne, ubogie i monotonne, mix sałat zielonych z paczki zwiędły po terminie, nadpsuty i zbrązowiały, o smakach śródziemnomorskich można tylko pomarzyć. Przykład: ta sama zupa przez cały pobyt czyli 7 dni: rosół i mocno rozwodniona zupa jarzynowa o zapachu kalafiora. WSTYD i OBCIACH dla biura RAINBOW, jak można wybrać hotel o tak niskim standardzie. PILOTKA p. ANIA okazała się przypadkową osobą w tym miejscu, jej kompetencje = 0, prawie żadnej wiedzy na temat kraju i obsługiwanej wycieczki, jakby spadła nagle z księżyca i musiała obsłużyć wycieczkę objazdową po nieznanym jej terenie. Po interwencji naszej i skargach do drugiej pani pilot, zaczęła czytać dukająco z tabletu. Żenada pani pilot! W autokarze nieczynna toaleta. Jeżeli wybieram imprezę Rainbow to ufam, że wszystko jest na poziomie adekwatnym do marki Rainbow. Hotel GRADAC ma niby kategorię lokalną 3* , ale nie wiem czy zasługuje na jedną. Gorąco odradzam ofertę noclegowo/pobytową w hotelu GRADAC na Riwierze Makarskiej. Byliśmy z Rainbow na kilku imprezach i z tak niskim poziomem się nie spotkaliśmy. POZYTYWY: lokalizacja Riwiera Makarska - piękne i malownicze miasteczka wzdłuż wybrzeża, mnóstwo knajpek (na szczęście) z pysznym jedzeniem. Widoki bezcenne, przepiękne zachody słońca.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Chorwacja bez pośpiechu

    RENATA, GDYNIA 14.07.2019

    Ogólnie mówiąc :(

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    katastrofa

    Alicja, Gdynia 29.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Chciałam przestrzec kolejne osoby przed pobytem w hotelu Gradac. Syf kiła i mogiła. To pseudohotel bez jakichkolwiek standardów. To skandal że polskie biuro Rainbow w takich warunkach umieszcza klientów i to za spore pieniądze. Ja zapłaciłam ponad 3800 a za córkę ponad 4300 bo jako 3 osoba To drożej. Jedzenie nie nadawało się do spożycia - na śniadanie ser i mortadela bez żadnych warzyw ani owoców. Niby soki rozwodnione. Na obiad ciągle rosół albo przypalona zupa warzywna że wszystkiego. Porcję nakładane przez szybkę. Nawet wyliczone tekturowe jednorazowe kubki żeby napić się kawy. Porządek w hotelu nie istniał - brak zmiany ręczników a o wyniesieniu śmieci nie wspomnę. To karygodne umieszczać ludzi w takich warunkach i za takie pieniądze. Biuro Rainbow straciło dla mnie ostatki uczciwości. A dobrze wiedzą co tam się dzieje bo od wielu lat ludzie się skarżą. Wcześniejsze opinię o tym świadczą tylko szkoda że ich nie przeczytałam. Do tego wszystkiego tydzień po naszym pobycie przyjeżdżały nasze koleżanki dla których zostawiłyśmy w podpisanej torbie winko i czekoladę na recepcji i to NIESTETY nie zostało przekazane - niedopuszczalne działanie. Zaginęło w akcji. Brak słów. Mam nadzieję że nikt więcej nie nabierze się na tą pseudoofertę i oszukanie ludzi. Pierwszy raz trafił mi się taki ohydny hotel. Wszelkie nasze zgłaszane uwagi były odwracane. Nigdy więcej tam

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Komuna 2024

    Cezary, Poznań 24.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel zatrzymał sie w glebokiej KOMUNIE !!! Chorwat nakładający żarcie ( bo to nie byly posiłki ), NIE MILY i ZDZIWIONY. Zdjecia basenu przekolorowane. Ubogie smierdze wędliny sliskie i zielone. Pseudo żółte sery, lemoniada podawana z jakiegos proszku dziwnego pochodzenia. KAWA Z EXPRESSU LURA o smaku Inki w kubkach z komuny. Obiady zupy z wody i oleju kilku dniowego. Mięso podane nie dogotawane czyli PODESZWA i GUMA. Kolacja to samo samo co obiad czyli syf smierdzacy ze zmienionymi nazwami dań ale to samo co obiad. Niedoprawione salaty pokrojona kapusta, ogorki i pomidory te same od kilku dni. Obsługa hotelu masakra.... Zero jakiejkolwiek pomocy Rezydent ALEKS...robi głupie miny i spycha problem na innych (OPRYSKLIWY i tryskający humorem z polskich turystów ) Po wymeldowaniu się z hotelu, WIELKIE OCZEKIWANIE NA JAK NAJSZYBSZY odjazd autokarem !!! ( koczowanie w pobliskich restauracjach 7 godzin )

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    ocena

    Ryszard, Swarzędz 20.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel Gradac. Opiekun grupy pan Marek super pomocny i dużo wiedzacy. Jedzenie katastrofa, pokoje średnie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem