Opinie o Chorwacja bez pośpiechu

4.7/6 (188 opinii)

4.7/6
188 opinii
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.3
Transport
5.4
Wyżywienie
3.1
Zakwaterowanie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Wakacje w autokarze

    Początkowo kupiłam ofertę Dubrownik bez pośpiechu, która faktycznie zakładała bilans między wypoczynkiem i zwiedzaniem. Na krótko przed wyjazdem poinformowano mnie, że ta wycieczka się nie odbędzie i proponują mi Chorwację bez pośpiechu lub wycofanie się, co na krótko przed sezonem nie dawało mi możliwości wyboru czegoś w rozsądnej cenie. Generalnie pozytywnie oceniam pilota Filipa, zaś sam program uważam za niedograny. Codziennie wożono nas łącznie po min. 5 godzin autokarem, również w tym samym kierunku co dnia poprzedniego. Śniadania od godz 7 i w drogę, powrót ok 19 i tak 5 dni. Część atrakcji dodatkowo płatna. Był pośpiech, zmęczenie i wątpliwa regeneracja w hotelu Gradac z zatęchłym pokojem i jedzeniem rodem z PRL. Więcej nie dam się zmylić słowom bez pośpiechu

    Katarzyna, --- - 02.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pierwsza wizyta w Chorwacji

    Wybierając wycieczkę do Chorwacji nie mogłam się doczekać wyjazdu. Niestety na miejscu trochę się rozczarowałam. Nie polecam pobytu w hotelu Gradac, wyżywienie jest monotonne przez cały tydzień ciągle te same rozwodnione zupy, pozostałe dania tłuste i ciężkie nawet warzywa na ciepło. Śniadania słabe, brak owoców, kawa beznadziejna, brak ekspresu aby zakupić dobra kawę. Pokoje małe i ciasne 2 osoby nie przejdą obok siebie, kabiny w łazience tak małe, że aby z niej skorzystać jeden z gości musiał codziennie demontować jej ścianki aby wejść do środka. Sprzątanie polegało na opróżnianiu koszy na śmieci i nic więcej. O zmianę ręczników trzeba się prosić. Z plusów to miły i pomocny personel .Lodowka, klimatyzacja i telewizor w pokoju. Na recepcji można było poprosić o gorącą wodę na herbatę, ponieważ w pokoju nie ma czajników. Zwiedzając Chorwację piękne widoki psują porzucone stare zardzewiałe samochody. Sama miejscowość to idealne miejsce dla osób, które lubią ciszę i czas spędzają leżakując i pływając. Nie ma co zwiedzać na miejscu jest mały kościółek, kilka słabo zaopatrzonych sklepów z cenami z kosmosu. Na szczęście była to wycieczka objazdowa na której dzięki Pani Magdzie nie można było się nudzić.

    Elżbieta , Oława - 15.06.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Standardy dla imprez objazdowych

    Chorwacja bez pośpiechu 16-23.06.2022,hotel Gradac. Minęło 6 dni od powrotu. Ten czas pozwolił mi pozbyć się negatywnych emocji i wydać rzetelna i realną opinię o tej imprezie. Była to 4 impreza objazdowa z tego Biura, a druga z hotelem stacjonarnym. Wcześniej byłam w Norwegii-fiordy, Albania of Road /2021/,Madera,gdzie mnie nogi poniosą /04.2022/.Z imprez tych mimo drobnych minusów byłam zadowolona. Jednak to co zorganizowało biuro w Chorwacji, było dla mnie szokiem. Hotel Gradac oznaczony 3 ***, znajdujący się w drugiej linii brzegowej to gołe mury, bez cienia jakiejkolwiek rośliny. Pokój nr3 na parterze /jedynka za którą dopłaciłam jako singielka w biurze grubo powyżej 1000,00 zł / to krecia nora cuchnąca wyziewami sanitarnymi z łazienki, z oknem do połowy przesłoniętym murem zasłaniającym widok na góry, a od góry ograniczonym stropem balkonu z piętra wyżej. Pokój ciemny, bez widoku i cuchnący. Dzięki interwencji Pani Gosi naszej pilotki po 2 dniach wymieniono mi pokój na nr 14 na I piętrze /pokój 2 osobowy. / Plusem była wielkość pokoju i sprawnie działającą klimatyzacja, jednak wykładzina od drzwi wejściowych przez całą szerokość pokoju była cała w wielkich brudnych plamach jak po wielkim biwaku, wymiana ręczników nie do końca pełna i standardowa z nieznanej przyczyny. Restauracja bez dwóch zdań nie spełniała funkcji restauracji lecz jadlodajni jak w filmach z PRL. Brak odpowiedniej klimatyzacji w części gdzie lokowano posiłki, było ciepło i duszno, obrusy poplamione rzadko zmieniane, liczne muchy siadające na stolik, poręcze krzeseł a nawet na jedzenie w trakcie posiłku, bardzo niskiej jakości produkty i posiłki, kawa i inne najgorszej jakości. Może tylko woda była najzdrowsza w tym całym menu jadłodajni. Wszystkie negatywne opinie o tym hotelu od 06.2019,ktore prześledziłam pokrywają się że wszystkimi moimi spostrzeżeniami z czerwca 2022 i są tylko dowodem na to że biuro Rainbow nic sobie nie robi z naszych opinii od szeregu lat i że nie szanuje nas klientów, polskich turystów, umieszczając osoby wykupujące za niemałe pieniądze imprezy objazdowe w najgorszych pod względem standardu hotelach. Hotel ten nie zasługuje na 3***ani 2**. Wysoko natomiast oceniam Panią Gosię nasza pilotkę wycieczek za profesjonalizm, perfekcjonizm, kulturę osobistą i empatię, bardzo sprawną organizację wszystkich wycieczek, dużą wiedzę o Chorwacji, którą bardzo ciekawie przekazywała, za energię jaka wkladala by każda wycieczka była ciekawa i niezapomniana. Nie polecam pobytu w tym hotelu. Polacy szanujmy się, nie dajmy się traktować byle jak i byle gdzie. Przecież płacimy za to, a dodatkowo wykupujemy nietanie pakiety wycieczkowe u rezydentów czy pilotów. Przy okazji pobytu obejrzałam hotel Sunce 3*** w GRADACU w pierwszej linni brzegowej, w którym Rainbow organizuje kolejne objazdowki - Chorwacja bez pospiechu. Polecam ten hotel. Szkoda, że rezydenci i piloci wycieczek nie zgłaszają naszych /a może także swoich / negatywnych uwag dotyczących hoteli, restauracji i innych problemów właścicielom biura podróży udając, że Ich to nie dotyczy albo, że to nie Ich sprawa. Podsumowując - ten wyjazd wyleczył mnie z kolejnych imprez objazdowych.

    Jolanta Junkiert-Bojczewska - 29.06.2022

    22/22 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Ciekawy objazd z zakwaterowaniem w nieciekawym hotelu

    Pierwszy raz wycieczka objazdowa bez zmiany hotelu. Dawało to nadzieję na spokojniejszy wyjazd. Program nie był napięty aczkolwiek pozwalał na zobaczenie wielu ciekawych miejsc. Pani pilotka z imponującym zasobem wiedzy o regionie i jego historii lecz bez krzty empatii czy choćby uśmiechu dla nas, bądź co bądź jej klientów. Niestety hotel bardzo słaby. Pokoje malutkie, niezbyt czyste, z cieknącymi kabinami prysznicowymi i w rezultacie zawilgoconymi łazienkami. W części parteru bez balkonów czy tarasów, w najgorszym przypadku z widokiem na ścianę restauracji i zapachem kanalizacji. Jedzenie monotonne bez warzyw na śniadaniu, kolacje niby bufet szwedzki - wybór spośród trzech dań - dania główne nakładane przez obsługę. Ogólnie w porównaniu do poprzednich objazdów z R.pl jesteśmy zawiedzeni.

    Maciej, Warszawa - 20.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem