Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chorwacja zaskoczyła nas swoim urozmaiconym krajobrazem,pięknem i cudowną pogodą. Dzięki Panu Markowi ,pilotowi i opiekunowi grupy dowiedzieliśmy i zobaczyliśmy wiele ciekawych informacji o tym pięknym kraju. Dzięki Panu Drago dojeżdżaliśmy wszędzie bezpiecznie. Dzięki sympatyczniej atmosferze, którą stworzyli uczestnicy, czas mijał miło. I na tym etapie kończy się, to co warto wspominać... Na pewno nie będziemy wspominać brudnych i stęchniętych pokoi.Paskudnego,a czasem spleśniałego jedzenia. Skorzystanie ze "stołówki" było dla nas wyzwaniem . Ograniczyliśmy się do "śniadań " , kolację jedliśmy w miasteczku. Dziwię się,że Rainbow naraża swoich klientów na takie rzeczy, Wstyd. Czy Rainbow przeprowadza tzw. audyty w takim hotelu jak Gradac ? Nie sądzę, liczy się zysk ,tylko szkoda,że kosztem ludzi, którzy przyjeżdżają aby odpocząć.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel odnowiony ale jedzenie kiepskie w obiegu zamkniętym jak nie zabraknie a zostanie to dnia następnego do obiadokolacji nawet ryż pomieszali z makaronem . Mięso pieczone na następny dzień jak dykta ale w sosie itd. W ofercie objazdowej pokój z balkonem w rzeczywistości parter bez .....Miejsce tj. Gradac fajne i sama wycieczka ciekawa choć bez pośpiechu zamieniłabym na w locie i pobieżnie. W bazie hotelowej przy basenie dwa leżaki w tym jeden połamany, kilka stolików ale tylko dwa krzesła zatem albo pływanie w basenie albo rozmowa na stojąco . Brak dostępu do gotowanej wody, brak talerza , szklanki w pokoju / tylko dwie literatki/ .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo moich negatywnych uwag jestem zadowolona ze uczestniczyłam w tej wycieczce. Zobaczyłam kawał Riwiery Makarskiej i miejsca które chciałam zobaczyć. Nie rozumiem jednak dlaczego przy obiazdówce tego typu, gdzie zakwaterowani byliśmy cały czas w jednym miejscu , wybór padł na hotel Gradac, hotel zaniedbany i bez oferty dla gości. Każdy po dniu aktywności, długich przejazdach autokarem, chciałby odpocząć , w dobrych warunkach nabrać sił na następny dzień. O jakości hotelu Gradac świadczy dzień wyjazdu. Musieliśmy opuścić pokoje do godziny 10.oo. odbiór autokarem wyznaczony był na godzinę 15.3o. Niefortunnie w tym dniu bardzo padało, był silny wiatr, zimno, trudno było spędzać czas na spacerze ponieważ ubranie i buty stawały się błyskawicznie mokre, lokale usytuowane przy promenadzie w większości nie działały. Większość z nas przesiadywała w hotelu , w którym brakowało miejsc do siedzenia i nie można było nawet kupić kawy z ekspresu stołówkowego, już nie mówiąc o jakimkolwiek posiłku. A przecież program wycieczki obejmuje obiadokolację w dniu przyjazdu, której nikt z uczestników lecących z Warszawy nie może zjeść ponieważ godzina przylotu do Dubrownika, a potem 3 godziny przejazdu powodują że zakwaterowanie w hotelu odbywa się po godz. 24-ej. Fakt , dostaliśmy kanapkę (zimną), wodę i jabłko, ale czy ktoś to zjadł ? Dodam ze nasze zakwaterowanie odbyło się około 2-iej w nocy z powodu opóźnionego lotu z Warszawy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo ciekawy ,można dużo zwiedzić , pilotka Magda ok, wyżywienie słabe przez cały pobyt menu takie samo i na wydział.Na odjazd pozostawieni sami sobie z kierowcą mówiącym tylko po chorwacku.Wycieczka miała być 7/8 dni w rezultacie było 6.Z relacji ludzi wynika że interwencje są tylko nic z tym nikt nie robi.Byliśmy w hotelu Gradac.