Opinie o Hotel & Villas Plat

Kategoria lokalna: 3

4.5/6
(173 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Udany wyjazd, ale...

    Marta, Radom 01.08.2020

    Pobyt w lipcu 2020 w dobie Covid-19. Przede wszystkim to miejsce nie stosuje się do wytycznych, czyli panują te same nawyki co sprzed pandemii, jedzenie nie jest nakładane, nie ma lekarza w hotelu. Jedyne co- obsługa czasami w masce w restauracji i rozstawione płyny do dezynfekcji. Mysle, ze wybierając tę ofertę należy rozumieć, na co się pisze. Miejsce jest przepiękne, choć wszędzie pod górę i schody. Kilka plaz do wyboru, na których jest różnorodny klimat- muzyka, wręcz cisza jak w raju, z restauracja, skalista, czy z widokami jak w Portugalii. Zakwaterowano nas w lepszych pokojach niż normalnie, z powodu pandemii i braku gości, w wilii Barbara i chyba Anita. Standard tych pokoi bardzo dobry, czysto i niczego nie brakowało, balkony duże, klima sprawna. Natomiast willa Felicja choć z najpiękniejszym widokiem ze wszystkich pokoi to bardzo uboga komuna. Wyżywienie: bardzo monotonne, śniadania codziennie takie same, parówki, pomidory, jajka, jajecznica i te wszystkie supermarketowe produkty, obiad to lunch składający się zawsze z jakiegoś mięsa w postaci np makaronu z sosem albo papryki nadziewanej. Danie jedno, bez wyboru, natomiast kolacja ryba lub mięso, zupa, lody, sałatka. Nie można powiedzieć, ze nie było co jeść i chodziło się głodnym, natomiast jest to zupełnie inny standard niż Grecja, Hiszpania czy Turcja. Jedzenie stołówkowe, nie restauracyjne i w zasadzie bez wyboru, natomiast byłam już wcześniej w Chorwacji i wyglądało to tak samo, Chorwacja ma po prostu tak rozwinięta turystykę wg mnie, to biedny kraj. Obsługa bardzo miła, bardzo pomocna w każdej kwestii (recepcja, bar). Jeżeli chodzi o rezydenta- pani Justyna niestety zupełnie niekompetentna. Jeżeli będziecie Państwo zatrudniać osoby, ktore nie maja pojęcia gdzie są to nie będzie dobrze. Rezydent powinien orientowac się w podstawowych informacjach dotyczących wyjazdu. Zapytałam gdzie należy wysiąść przy wyjeździe do Dubrownika autobusem. Na końcowym. Tak zrobiłam i wysiadałam w porcie, skąd trzeba było udać się na autobus miejski i się cofnąć jakieś 15 min. Do głowy mi nie przyszło, żeby pytać kierowcę gdzie wysiąść, bo byłam pewna, ze rezydentka wie co mówi. Zmarnowałam pieniądze i czas. Druga sprawa: z basenu widać miejscowość. Pytam co to i czy warto- to cavtat, nie warto, miejscowość taka jak plat czyli nasza, a miejscowość plat jest miejscowością bez sklepu, bez niczego. Tu są tylko zjawiskowe widoki i zachody słońca. Wygooglowalam sama, zaryzykowałam i pojechałam i okazało się, ze Cavtat to przepiękne miasteczko z portem, sklepikami, centrum gdzie jest knajpa na knajpie, aleja piniowią, plazami i życiem. Był tam Bono i Gerard Depardieu. Pani rezydent po prostu nie ma bladego pojęcia gdzie jest i o czym mówi, a wręcz wprowadza w błąd. Jak się nie wie to się mówi, ze się nie wie i ze się sprawdzi, a nie wprowadza w błąd. Miejscowość plat to jak wspomniałam wies, domy i widoki, nie ma restauracji, nie ma sklepow. Do drogi lokalnej skąd są autobusy do Dubrownika i Cavtatu pod górę koło km. W słońcu. Ciężko. Sam hotel: uwaga, basen jest publiczny, wiec korzystają z niego wszyscy i goście i mieszkańcy wsi. Nie jest sprzątany, nie ma toalet, po prostu brudny. Nie ma żadnego baru, żadnej obsługi, nie ma cienia, bo nie ma parasoli. Cień był w jednym miejscu, pod markizą nieczynnego baru, gdzie ludzie rezerwowali to miejsce wieczorem na nastepny dzień. Podobno upominano się o parasole, ale bezskutecznie, nie wiem o co chodzi. Natomiast widok z basenu- cudowny, najpiękniejszy z możliwych. Hotel jest kompleksem budynków, gdzie niektore z nich zakryte płachtami, rozwalone rudery. Ogólne wrażenie- miejsce jako miejsce przepiękne, spokojne, w dobie covid chyba najlepsze, ale oprócz pokoi hotelowych z wyższej półki „dzięki covidowi” to wszystko takie... zapyziałe. Co ciekawe zdjęcia w internecie z poprzednich lat pokazują pięknie zadbany basen, co sugerowałoby, ze kiedyś było lepiej. Ale to Chorwacja. Do Dubrownika pół godziny, autobus 18 kun, do Cavtatu 10 min 18 kun również. Kierowcy żądają opłat takich jakich chcą. :) Lot bez problemu, latają embraery. O czasie. Transfer 10 min.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Sporo do zrobienia w tym ośrodku!

    Robert 25.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Ośrodek pięknie położony! Bardzo dobra obsługa pani rezydent! Blisko do lotniska! - i to chyba wszystkie plusy🤷‍♂️ Reszta - duży minus! Ktoś miał jakąś wizję ale zabrakło pieniędzy! W ośrodku znajdziemy wyremontowane budynki pomieszane z walącymi się ruinami - u nas nie do pomyślenia! Nadzór budowlany zamknął by coś takiego w pięć minut! Koło fajnego basenu - stare apartamenty z powybijanymi oknami i częściowo ścianami - w których o dziwo zakwaterowano obsługę z Nepalu! Restauracja serwująca posiłki w ramach „All inclusive” powinna nosić miano tandetnej stołówki z brudnymi obrusami i stołami zamiatanymi zmiotką co jakiś czas. O jakości jedzenia nawet nie będę wspominał… dramat! Willa Felicja w której mieszkaliśmy miała piękny widok na morze natomiast ostatni remont przechodziła pewnie w latach 90 tych! I niestety to razi! Piękna okolica więc radzę poszukać innych ośrodków bo tego nikomu nie polecam!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    43

    Widoki warte każdej ceny!

    Magdalena@Paula 13.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Witam, świeżo popowrocie w zeszłym tygodniu mogę się z Państwem podzielić informacjami o wycieczce jaką kupiliśmy od r.pl. Jeżeli mam ocenić biuro i jego organizację to daję 6 pkt. , opieka i transfer z lotniska oraz kontakt z rezydentem sprawny i szybki. Z lotniska jest naprawdę 10 min do hotelu. Hotel składa sie z kompleksu budynków, w kilku są miejsca hotelowe, w innych recepcja, jadalnia, bar. Jest to dość rozległy teren,który daje duże możliwości do spacrów i dużo swobody dzieciom. plaże są na wyciągnięcie ręki, są pod domkiem aż 4 wiec można wybierać co dzień inne. 15 min do Cavtat uroczej miejscowości z dobrymi cenami na zakupy pamiątek i kantor. Jest tam również przystań jachtowa i przepiękna promenada, można sobie zrobić popołuniową wycieczkę za 10 Kun autobusem od osoby, nie ma możliwości dojc pieszo. 15min Dubrownika autobusem, przystanek znajduje sie w górnej częśi zbocza, więc spacer trwa ok 25 min do przystanku, koszt ok 25 kun od osoby. Hotel - obsługa przesympatyczna, czego nie można powiedzieć o zaangażowaniu w wykonywane zadania, pokoje odwiedzane codziennie przez serwis sprzatający, jednakże działania polegają na posłaniu łózka i zmianię reczników. odkurzanie jest nieznaną czynnością, zamiatanie tarasu tyko z brzegu, smieci jak staly na tarasie od pierwszego dnia tak 8 nadal stały. W całym ośrodku panuje nieład i brak organizacji, no cóż ale jak sie wygląda przez okna to juz zapomina sie o tej niedogodzie. W pokojach można spotkac muszki, jaszczurki, ćmy wielkości nietoperzy, czarne żuki, karaluszki i inne wije i paskudztwa. Taki urok śródziemnomorskiego klimatu. Sklepik na terenie hotelu zapewnia wszystkie potrzeby. Jedzenie w hotelu przepyszne, podawane w róznych wariantach, głównie kuchnia śródziemnomorska, dużo warzyw, wino nie do wypicia - nalewane z plastikowych butelek, piwo niezbyt dobre. Bar na plazy płatny - bardzo małe drinki za odpowienią wysoką opłatą. Dodam, że menager hotelu to totalny ignorant, spałam na rozwającym się codziennie łóżku przez 4 dni, poniewaz nie raczył zareagować i zmienić mi łóżka i synowi. Poza tym, nie ma na tyle kompetencji, że widzac że przyjeżdza rodzina lub ma kilka osób na jednej rezerwacji lokuje rodziny w róznych lokalizacjach, jednych na parterze innych na 2 piętrze, a jak się prosi o zamianę pokoi to obsługa ma to w .... Po 4 dniach walki z łóżkiem i menagerem sama zorganizowałam dla sibie i syna łóżka z dostawek i spaliśmy 3 noce spokojnie bez obaw, że łóżka nam sie złożą ponownia. Polecam kuny kupić w Polsce, lepszy kurs.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    tydzień w villi plat

    Iwona 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    pokój ładny późny PRL, z pięknym widokiem lecz z mrówkami (w listwach przy podłodze i w wersalce) i ze słabym wyposażeniem, brak czajnika, którego bardzo potrzebowałam do zrobienia herbaty po hotelowym posiłku, który zatruł mnie tak bardzo że 3 dni z życia wyjęte (nie byłam jedyna - kilkoro osób miało podobny problem) all inclusive okazało się porażka wyżywieniową, jedzenie bardzo nieapetycznie wyglądało, ciagle to samo, herbata tylko do śniadania, woda do picia z kranu (nawet dla ciężarnej) woda w butelce 2,5€, a wiec po dwóch dniach chodziliśmy do oddalonych od pensjonatu restauracji, w których nic nam nie szkodziło. obsługa uprzejma, ale to by było na tyle. plaża? kilka małych i publicznych. na pewno więcej nie skorzystam szkoda czasu i pieniędzy

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Villas Plat

    Marta, Załuż 07.08.2022

    Villa Felicia porażka, woda stojąca w łazience, spalone żarówki w pokoju i na tarasie, standard pokoju słaby wrażenie jak z PRL-U, telewizor bez obrazu( brak jakiejkolwiek anteny). Villas Plat tak ale tylko CELIA, BARBARA, ANITA.. pobyt 2 tygodniowy w takich warunkach bardzo słaby. Jeżeli chodzi o dobrą wolę menadżera polegająca na kwaterowaniu w lepszych villach strzał w kolano.. nie polecam!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Uwaga na opis oferty-Rainbow wprowadza klientów w błąd

    Tomasz 09.09.2023

    W opisie oferty: do dyspozycji gości całodobowa recepcja, duży basen i brodzik dla dzieci, taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami, bar, restauracja, ogród, przechowalnia bagażu, plac zabaw dla dzieci, parking, bankomat, dodatkowo płatne: pralnia, fryzjer. Hotel dysponuje własnym parkingiem (bezpłatny) - nie gwarantujemy dostępności wolnych miejsc. w realu bar płatny, woda mineralna do kolacji płatna

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Willa Plat wakacje 2022

    Agnieszka, Tomaszów Mazowiecki 18.07.2022

    Wakacje 2022.Widoki ,spokój,cisza .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Villas plat opinia

    JAROSLAW, WOLOMIN 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Negatywne 1. Wifi dziala tylko na recepcji, powinno byc w ramach całego hotelu. 2. W przypadku wczesniejszego przyjazdu do hotelu brak mozliwosci bezpiecznego pozostawienia bagażu. Przyklad: transfer z lotniska do hotelu o 9 rano. Dopiero na recepcji informacja, że musimy czekac do 14 na pokój. Oczywiscie juz można bylo korzystac z atrakcji hotelu, ale brak bezpiecznego miejsca do pozostawienia bagażu - mozna zostawic bez opieki na recepcji. 3. All inclusive, ale bez jakichkolwiek napoii bezalkoholowych przy basenie. W duzym upale powinien byc chociaż dystrybutor z wodą. Jest oczywiście basenowy bar, ale ceny z kosmosu. 4. Alkochol (wino i piwo) podawany tylko podczas posiłkow, nie w czasie calego posiłku. Przyklad, kolacja do 21, o 20:45 obsluga odmawia wydania wina pod haslem "nie zdążysz wypić". 6. Obsługa restauracji pilnuje aby nie nakładać "za dużo na talerz", co chwilami jest wręcz żenujące. 7. Bardzo jest pilnowane, aby nie wynosic z resturacji nic ze soba, przyklad wychodzimy z restauracji z jogurtem w pojemniczku, na schodach spotyka nas pan z obslugi i mówi, że jesc tylko na terenie restauracji, a nie na terenie calego hotelu. Krótko mowiac lepiej zostawic coś napoczete do wyrzucenia niz wziąść ze sobą - szalenie "oszczędne" podejscie restauracji. 8. Słona woda w basenie nie zacheca do dluzszego plywania. 9. Posilki monotonne, codziennie to samo. Jestesmy 5 dzien przyklad śniadanie: jajecznica, boczek,kiełbaski . 10. brak toalety w resturacji, najblizsza obok plaży. Pozytywne 1. Blisko do Dubrownik i Cavtat 2. Niedaleko przystanek autobusowy 3. Bankomat Euronet przy recepcji 4. Reczniki wymieniane codziennie, mydełka, szampony, papier toaletowy uzupelniane również każdego dnia 5. Zejscie na 2 plaże tuż przy hotelu 6. Z przystani przed hotelem taxi wodne do Dubrownika i Cavtat. 7. Bezposrednio z przystani można wypłynąć na jedna z kilku wycieczek. 8. W recepcji mozna bezpośrednio wypożyczyć samochod. 9. W pokoju cicha i wydajna klimatyzacja.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Plat

    Jolanta Dorota, Szczecin 24.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Piękny widok z okna. Plaże z czystą wodą to plusy a minusy to brak klimatyzacji ta która była nie działała. Mały wybór jedzenia. Brak dostępu między posiłkami do napojów i wody mimo że były wysokie temperatury . Kawa tylko do śniadania. Napoje wydzielane przez bar w bardzo małych szklankach . Mało owoców. Brak lodów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Piękny hotel, ale zaniedbany :(

    Joanna 23.09.2022

    Zacznę od plusów: wspaniałe położenie, 15 minut od lotniska, a jednocześnie na tyle daleko, żeby nie przeszkadzały lądujące samoloty. Pokoje z widokiem na morze i zachód słońca. Pięknie położony basen (również z widokiem na morze), 2-3 plaże w zasięgu kilkuset metrów. A teraz czas na minusy: JEDZENIE. Mieliśmy wykupiony pakiet all inclusive light, czyli śniadanie+lunch+kolacja i serio, przy lunchu i kolacji myślałam kilka razy że się rozpłaczę. Mam wrażenie, że ktoś tam naprawdę nienawidzi gotować - blada, makaronowa zapiekanka bez przypraw, obrzydliwy, rozmrożony szpinak, marchew i kalafior z mrożonek, kiepskiej jakości frytki, niesmaczna kawa;, ze świeżych warzyw: sałata, ogórek i pomidor; długo by wymieniać. Kilka razy lunch zjedliśmy poza hotelem, by mieć z tego jedzenia choć odrobinę radości. Poza tym: obsługa zupełnie nie dbała o czystość (jedna plama na obrusie towarzyszyła nam przez cały tydzień!!!), kelnerzy byli mało uprzejmi, słowem - doświadczenie związane z jedzeniem mega słabe. Wiem, że hotel ma 3 gwiazdki, ale tu chodzi po prostu o nie przygotowywanie obrzydliwych potraw i zachowanie czystości - naprawdę nie miałam wygórowanych oczekiwań. Podsumowując: jeśli nie zależy wam na jedzeniu tylko na widokach i bliskości plaż, hotel fajny. Jeśli regionalna kuchnia jest dla Was ważna podczas wakacji - nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem