Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W opisie oferty: do dyspozycji gości całodobowa recepcja, duży basen i brodzik dla dzieci, taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami, bar, restauracja, ogród, przechowalnia bagażu, plac zabaw dla dzieci, parking, bankomat, dodatkowo płatne: pralnia, fryzjer. Hotel dysponuje własnym parkingiem (bezpłatny) - nie gwarantujemy dostępności wolnych miejsc. w realu bar płatny, woda mineralna do kolacji płatna
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje 2022.Widoki ,spokój,cisza .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Negatywne 1. Wifi dziala tylko na recepcji, powinno byc w ramach całego hotelu. 2. W przypadku wczesniejszego przyjazdu do hotelu brak mozliwosci bezpiecznego pozostawienia bagażu. Przyklad: transfer z lotniska do hotelu o 9 rano. Dopiero na recepcji informacja, że musimy czekac do 14 na pokój. Oczywiscie juz można bylo korzystac z atrakcji hotelu, ale brak bezpiecznego miejsca do pozostawienia bagażu - mozna zostawic bez opieki na recepcji. 3. All inclusive, ale bez jakichkolwiek napoii bezalkoholowych przy basenie. W duzym upale powinien byc chociaż dystrybutor z wodą. Jest oczywiście basenowy bar, ale ceny z kosmosu. 4. Alkochol (wino i piwo) podawany tylko podczas posiłkow, nie w czasie calego posiłku. Przyklad, kolacja do 21, o 20:45 obsluga odmawia wydania wina pod haslem "nie zdążysz wypić". 6. Obsługa restauracji pilnuje aby nie nakładać "za dużo na talerz", co chwilami jest wręcz żenujące. 7. Bardzo jest pilnowane, aby nie wynosic z resturacji nic ze soba, przyklad wychodzimy z restauracji z jogurtem w pojemniczku, na schodach spotyka nas pan z obslugi i mówi, że jesc tylko na terenie restauracji, a nie na terenie calego hotelu. Krótko mowiac lepiej zostawic coś napoczete do wyrzucenia niz wziąść ze sobą - szalenie "oszczędne" podejscie restauracji. 8. Słona woda w basenie nie zacheca do dluzszego plywania. 9. Posilki monotonne, codziennie to samo. Jestesmy 5 dzien przyklad śniadanie: jajecznica, boczek,kiełbaski . 10. brak toalety w resturacji, najblizsza obok plaży. Pozytywne 1. Blisko do Dubrownik i Cavtat 2. Niedaleko przystanek autobusowy 3. Bankomat Euronet przy recepcji 4. Reczniki wymieniane codziennie, mydełka, szampony, papier toaletowy uzupelniane również każdego dnia 5. Zejscie na 2 plaże tuż przy hotelu 6. Z przystani przed hotelem taxi wodne do Dubrownika i Cavtat. 7. Bezposrednio z przystani można wypłynąć na jedna z kilku wycieczek. 8. W recepcji mozna bezpośrednio wypożyczyć samochod. 9. W pokoju cicha i wydajna klimatyzacja.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny widok z okna. Plaże z czystą wodą to plusy a minusy to brak klimatyzacji ta która była nie działała. Mały wybór jedzenia. Brak dostępu między posiłkami do napojów i wody mimo że były wysokie temperatury . Kawa tylko do śniadania. Napoje wydzielane przez bar w bardzo małych szklankach . Mało owoców. Brak lodów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od plusów: wspaniałe położenie, 15 minut od lotniska, a jednocześnie na tyle daleko, żeby nie przeszkadzały lądujące samoloty. Pokoje z widokiem na morze i zachód słońca. Pięknie położony basen (również z widokiem na morze), 2-3 plaże w zasięgu kilkuset metrów. A teraz czas na minusy: JEDZENIE. Mieliśmy wykupiony pakiet all inclusive light, czyli śniadanie+lunch+kolacja i serio, przy lunchu i kolacji myślałam kilka razy że się rozpłaczę. Mam wrażenie, że ktoś tam naprawdę nienawidzi gotować - blada, makaronowa zapiekanka bez przypraw, obrzydliwy, rozmrożony szpinak, marchew i kalafior z mrożonek, kiepskiej jakości frytki, niesmaczna kawa;, ze świeżych warzyw: sałata, ogórek i pomidor; długo by wymieniać. Kilka razy lunch zjedliśmy poza hotelem, by mieć z tego jedzenia choć odrobinę radości. Poza tym: obsługa zupełnie nie dbała o czystość (jedna plama na obrusie towarzyszyła nam przez cały tydzień!!!), kelnerzy byli mało uprzejmi, słowem - doświadczenie związane z jedzeniem mega słabe. Wiem, że hotel ma 3 gwiazdki, ale tu chodzi po prostu o nie przygotowywanie obrzydliwych potraw i zachowanie czystości - naprawdę nie miałam wygórowanych oczekiwań. Podsumowując: jeśli nie zależy wam na jedzeniu tylko na widokach i bliskości plaż, hotel fajny. Jeśli regionalna kuchnia jest dla Was ważna podczas wakacji - nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękna okolica i kilka plaż obok. Widok morza z okna - ekstra. Cicha mieścina bez atrakcji. Miejsce zdecydowanie na odpoczynek od zgiełku miasta. Hotel położony niemal nad samym morzem, dosyć stary, a jedzenie marne. Odczucia są mieszane bo przyrodniczo i widokowo - pięknie, natomiast hotel bez szału.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zachęceni przez znajomych pojechaliśmy do Chorwacji, jednak na razie nie mamy zamiaru tam wracać. Pozytywem w tej wycieczce była pogoda i fajny pokój, reszta poniżej poziomu. Za tą samą cenę w zeszłym roku mieliśmy tydzień w Grecji na Krecie All Inclusive. Ceny podobno 2 x wyższe, niż w zeszłym roku. Nigdy więcej. Nie polecam...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam zacznę od początku. Przyjazd z lotniska 20 minut. Recepcja zostawiasz dowód na 24h ,bo nie wyrabiają się z zameldowaniem. Opłata klimatyczna 11 euro za 7 dni. Budynek Felicja 2 piętro. Pokój klimatyzacja ok , balkon no jest, prysznic to wanna długa 1.2 m i zasłonka bierzesz go nie na długość wanny,lecz na szerokość 0.5m . Porażka. Jedzenie jak wszędzie wokoło to samo codziennie. Mieli 2 wpadki rosół zgerowanny i z brokułami robaki. Wycieczka do Dubrownika łódka 15 euro w 2 strony, marsz na autobus pod górę przy 30° nie widział mi się. Basen jest leżaki i parasole darmowe. Na plaży nie kupowałem - tak trzeba kupić. Jest mały sklepik koło recepcji takze bistro z muzyką na żywo. Wi -fi inne niż wystawione na recepcji trzeba pytać zasięg 5 m .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu brak czynnego basenu, rainbow oszukuje swoich klientów, płaci się za coś czego po prostu nie ma.Skrajny brak odpowiedzialności ze strony biura, 09.07 hotel otworzył się po otwarciu granic i tego samego dnia biuro wysyła swoich klientów.Pory posiłków nie do przyjęcia szczegolnie dla dzieci Śniadanie wydawane do 9.00, obiad do 13.00, a pozniej kolacja dopiero o 19.00. Posiłki bez żadnej opcji wyboru, żadnych napoji dostępnych pomiędzy posiłkami, nawet wody dla dzieci,a najbliższy sklep to 10 minut autobusem, a dojście do przystanku to również 10 minut pod górę.Do kolacji brak piwa, pomimo ze bylo w ofercie.Jedzenie okropne spagetii podawane na obiad i to samo podawane na kolację. Jedyny plus hotelu to położenie, i bardzo przestronne pokoje.Zakwaterowani byliśmy w willi Barabara, ciężko ocenić jak wygląda to w innych budynkach.Jedno jest pewne czasy świetności tego hotelu dawno minęły;(