Kategoria lokalna 3
4.5/6
Miejsce naprawdę piękne, wspaniała woda i świetne plaże, które nie są zbyt zatłoczone. Wiele ustronnych miejsc można znaleźć spacerują wybrzeżem. Natomiast obsługa ze strony biura i samo planowanie wycieczki do dużej poprawy - szczególnie dzień wyjazdu, który został nam "ukradziony" wyjazdem z hotelu o 6 rano tylko po to żeby oczekiwać na prom przez godzinę a później na lot 4.5 godziny według rozkładu (oczywiście było opóźnienie) w Splicie, którego nie mogliśmy zwiedzić nawet w ramach rekompensaty. Biuro kusi dość przystępnymi godzinami podróży w obie strony, ale tak naprawdę z 1 i ostatniego dnia nie mamy nic poza niesmakiem.
Filip, Toruń - 21.07.2019
7/13 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ciekawe miejsce na rodzinne wakacje
Iwona, Warszawa - 21.07.2019
5/6 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pokoje czyste, obsługa bardzo miła, nie było problemu z porozumieniem się. Jedzenie w porządku, smaczne, ale monotonne. Bardzo blisko do piaszczystej plaży, blisko centrum miejscowości Jelsa.
Ola - 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
W Jelsie byliśmy już kolejny raz, pierwszy z Rainbow. Wylot z Katowic,lot do Splitu trwał ok 1,5h. Na lotnisku miłe przyjęcie przez rezydentki,podział na grupy i wyjazd autokarami do hoteli. Na Hvar płynęliśmy ze Splitu,po godzinie 19-tej byliśy w hotelu (przylot do Splitu ok. 14.30). Sam pobyt wspaniały, położenie hotelu, urocza miejscowość i spokój pozwalają na odpoczynek. Niestety dobre wrażenie zepsuł nam wczesniejszy transfer na ląd dzień przed wylotem. O 13-tej zostaliśmy wykwaterowani i zostaliśmy przewiezieni do kotelu Brzet w Omisiu. Wynikało to z dosć wczesnego wylotu ze Splitu następnego dnia a transfer z wyspy trwa około 2 h + dojazd na lotnisko..Do końca Pani Rezydent nie wiedziała do jakiego hotelu zostaniemy przekwaterowani (dzień wcześniej była mowa o Podgorze). Warunki i obiadokolacja w tym hotelu pozostawiła niesmak..Sam Omiś piękny ale przeludniony.. Wybierając hotel Hvar doskonale wiedzieliśmy czego się spodziewać i rozumiemy też kwestię logistyki ale oczekiwalibysmy,że zostaniemy przeniesieni do hotelu o przynajmniej podobnym standardzie bo przecież za to zapłaciliśmy.
Piotr, Rabka-Zdrój - 27.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
15/17 uznało opinię za pomocną